misschien even een modje mailen met info en gegevens...misschien dat zij het voor je kunnen veranderen en je er weer op kan komen.
jaah stuurde net een PB naar kwebbetje maar zij zei dat ik dat aan lotte moest vragen maar sla je me dood waar ik die moet vinden hahahaha
Laatste berichtje van mijn kant dan... Pixie, super op elkaar afgestemd! Echt helemaal mooi! Dit mag je niet meer veranderen, dat betekent dus dat je de komende ronde zwanger gaat worden Truste en Liefs
Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen? Ikke wel maar weer zo raar gedroomd... Zal er wel bij horen denk ik Ga vanmiddag op kraamvisite bij de schoonzus van m'n beste vriendinnetje. Heerlijk alvast weer ff knuffelen met zo'n klein hummeltje
Hey meiden! Hoe gaat ie hier? Lees wel elke dag alles even, maar heb geen tijd om te reageren op iedereen, sorry ! Hier alles wel goed, laatste week vakantie alweer Donderdag gaan we een dagje naar Amsterdam Verder nog allerlei afspraken, want we zijn al een tijdje bezig met zoeken naar een anders huis, en misschien hebben we nu wel wat Maar is nog maar heel prill, dus vertel er wel meer over als het doorgaat. XXX