Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    heey meiden, ik ben helemaal van streek
    kom net bij de ha vandaan.. en hij deed zo gemeen tegen me :(
    ten eerste zei hij over mn posi test van zaterdag; dat zal wel een foutje zijn geweest.. want als je gisteren nega test kan je nooit zwanger zijn :(
    daarna begon bij over dat ik nog niet zo oud ben.. hij zei; je kan nog met gemak 25 jaar zwanger worden, waarom wil je dat per sé nu?
    Nou..toen ging ik even rekenen.. dan kom ik op 45 jaar.. :x
    Ik vind uberhaupt niet dat je dat tegen iemand kan zeggen.. en hij al helemaal niet :(
    Toen begon hij over mijn relatie..of ie wel stabiel genoeg was enzo.. dus ik heb gewoon gezegd; nou.. ten eerste vind ik dat het je helemaal niks aangaat, en ten tweede.. zo niet..dan maak ik dan toch zeker zelf wel uit.. ik kom voor advies en iets voor tegen mn darmen.. en zeker geen relatieadvies.. :x
    Nou ja.. en toen dus over die bloedtest.. die wil ie dus niet doen.. gisteren zei hij van wel :( en vandaag zegt ie; negatieve test is negatieve test.. jammer, misschien volgende maand..
    Hij snapt ook niet dat ik dus gelijk van streek was; hij snapte niet wat nou het probleem is en waarom ik niet 'gewoon' een paar jaar wacht.. :(
    Hij zegt dat ik volgende week terug moet komen.. nou.. nee dus.. die rotkop hoef ik niet meer te zien, bah.. wat een rotvent

Mijn vriend is des duivels nu.. en ik eigelijk ook wel.. ik heb een half jaar geleden al mot gehad met die vent.. en toen wilde ik al naar een andere ha, maar nu weet ik zeker dat ik een andere ha ga opzoeken..
    bleghh.. heb het even helemaal gehad :( ook nog steeds geen ongi.. dus ik weet helemaal niks.. :x

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wat een ***vent zeg, dat zeg je toch allemaal niet :x
    Waar bemoeit hij zich mee.
    Ik zou inderdaad ook op zoek gaan naar een andere HA.
    Ik hoop voor je dat de ongi snel komt en anders natuurlijk een positieve test, dat als eerste natuurlijk ;)

**KNUFFEL**

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hij zei trouwens ook dat die test van zaterdag kwam door hormoonschommelingen.. dus ik zei daarom; oh ja.. als ik niet zwanger ben dan heb ik wel ineens een hcg-piek.. En daar zei hij weer niks op.. dus volgens mij is het een eerste rangs kwakzalver :(

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    woooow Tummetje wat een rotvent zeg..
    somige dokters zijn echt honden man, ze denken dat ze alles weten maar dat is echt niet zo..
    kan je nu niet voor even een andere dokter krijgen dan ergens ? zodat je meer weet..
    vind het echt rot voor je dat het zo moet lopen met zoon drol van een man...

en hier trouwens nog steeds geen ongi te bekenen :D

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha liefies!

@ tummetje, als eerste ga je nou even een keer diep ademhalen en vervolgens bel je meteen een andere huisart op. Zo hoef je je niet te laten behandelen! Hij gaat echt buiten zijn boekje door je relatie-advies te geven en commentaar te maken op je leeftijd en alles. Hoe lang ben je nu overtijd? Ik zou sowieso deze week zelf nog een keer testen als de ongi niet doorbreekt en dan eventueel voor volgende week een afspraak maken voor een bloedtest of iets dergelijks als je een vage test blijft houden of neit ongi wordt.

@ meisje1987, alvast een fijne vakantie! Wat is er voor je gependeld?

@ pixie, jammer van je ongi meid, dikke knuffel van hier! Vind je avatrar en banner super! Passen vast ook mooi bij je nieuwste schoenen ;) Je hebt je paarse periode :)

@ mamaline, gaat het alweer wat met je tanden/tandvlees? irritant dat je er zo'n last van hebt!

@ snuffie, interessante kwaaltjes! binnenkort testen?

@ northern, spannend he die huizenjacht! Hoop dat jullie gauw een leuk huis vinden!

Hier weinig zinvols te melden. Heel stom misschien, maar ik heb het idee dat ik dikker begin te worden :( Ter hoogte van mijn navel ongeveer, een klein buikje tussen navel en schaamstreek had ik altijd al, maar nu dus wat hoger. Mijn man voelde het ook maar zei er niks van omdat gewicht/dik zijn al mijn hele leven heeft gedomineerd. Maar ik merkte het aan zijn aanraking, alsof hij voor de zekerheid even wilde checken of hij wel of niet een verandering voelde... :(
    Zondag onder de douche zegt ie ineens:"He, je tepels zijn paars...." Aaaaaargh! Probeer ik nuchter te blijven en me niks in mijn hoofd te halen...begint hij!
    Maar probeer nuchter te blijven en gewoon af te wachten en hoop wijzer te worden van de bloedtest. Geduldig zijn is zo moeilijk..... :(

*Grouphug*

6. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    heej meiden ben ik weer even..
    pff heb wel ff 2 schrik acties meegemaakt vanstrakke..
    de eerste x ging ik na de wc en zag mijn urine ietsjes donkerder dan normaal en d8 jaah mijn ongi komt.. en veegde en nee hoor niks..

nou net ging ik naar de wc en wooow mijn urine is echt donker geel... en toen gaf ik meteen alles op en wist gewoon mijn NOD is gekomen...
    dus ik teleurgesteld en veegde af en zag geen bloed :O dus dacht huh hoe ken mijn urine zo donker zijn dan?

maar gelukkig nog geen ongi..
    weten jullie hoe dat komt dat mijn urine zo donker is?
    komt mijn ongi tog of komt dit ook voor als je zwanger bent?

liefs sakina

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @sakina : je kan te weinig gedronken hebben.. Dan kan je urine donkerder zijn. Heeft niets met aankomende ongesteldheid te maken. Dus maak je niet druk..Dat is geen voorteken dat het kan komen.. Succes!

8. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah is da ja dus als je te weinig drinkt krijg je donkerdere urine ik d8 juist als je te veel drinkt..ik drink tog eigenlijk wel voldoende lijkt mij...
    want ren om de 5 a 10 min na de wc...

maar goed we wachten gewoon af:D
    er drijven trouwens witte dingen in mijn urine bah

9. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    @pix:yeah, ziet er goed uit, je banner en avatar :)

@tummetje:sjeejs wat een klotevent! :confused: :evil: Meteen naar een andere dokter, al dan niet alleen even voor een 2nd opinion, dit kan echt niet!

@sakina:zo dus het is gelukt om weer op je "normale" account te komen :)
    en idd, van wenig drinken is je urine donkerder...let bv maar op, als je 's morgens na het opstaan als eerst naar het toilet gaat..Hoe meer je drinkt, hoe lichter je urine en die witte dingen die erin drijven, is afscheiding.

10. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Witte dingen in je urine kunnen ook vlokjes zijn die kunnen duiden op een blaasontsteking.....ook heel vaak naar de wc moeten kan daar op duiden, hou dit even in de gaten eventueel.

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Nou meiden, ik ga morgen mn dossier ophalen en direct afgeven bij een andere HA.. als ik er aan denk begint mn bloed weer te koken :evil:

lazen jullie het trouwens op de homepage? over mamaatjevan5 :( :(

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Oh wat vreselijk meid!
    Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit.
    Ik zou ook zoeken naar een andere arts..........en hoe haalt hij het in zo`n hoofd zulke dingen tegen je te zeggen.........

*Knuff*

13. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Bij een blaasontsteking is je urine vaak ook donkerder.

14. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    jaah kon er weer op lotte heeft het voor mij goed gedaan..
    jaah dat geloof ik wel..
    raar vindik dat ik vandaag en gister heel erg veel heb gedronken en het nu nog gewoon echt donker is maar goed... zal wel aan mij liggen hihi...
    afscheiding in de urine hoe komt die daar in hihihihih...
    vaage dingen allemaal jo hihihi..
    maar goed.
    en een blaasontsteking nee denk het neit dan zou ik tog ook last ervan moeten hebben nee dit is geen blaasontsteking... en dat vake plassen jaah dat komt omdat ik een blaasverzakking heb:D
    miss daarom ook de kleur maar omdat ik echt in de gaten aan het houden ben of mijn ongi komt miss dat ik er nu echt op let..

maja ben blij dat mijn ongi weg is gebleven tot nu toe:D

15. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    asten
    ZWANGER

AUGUSTUS
    ronde 1 - Jantsjuh
    ronde 2 - Mamaline & MieniMe
    ronde 3 - miss

NOD lijst

1 in ronde 0,
    10 in ronde 1,
    7 in ronde 2,
    7 in ronde 3
    2 in ronde 4

dames mogen hier een plaatsje nemen in de wachtruimte

JULI
    14-07 Lieke (ronde 1)
    Lies88
    Sharon78

AUGUSTUS

03-08 Meintje (ronde 1)
    09-08 Sannie82 (ronde 1)
    25-08 sakina (ronde 1)

24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1)
    25-08 Selle (ronde 1)
    27-08 Esmee81 (ronde 3) yvo08 (ronde 3)
    31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0)

SEPTEMBER
    01-09 Marloes22 (ronde 3) Skye (ronde1)
    02-09 Northern (ronde 2)
    03-09 Snuffie (ronde 3)
    05-09 Pioen (ronde 4)
    07-09 Lothlorien (ronde 1)
    14-09 meisje1987 (ronde 1)
    17-09 Bloempje55 (ronde 4)
    17-09 Bowen (ronde 2)
    17-09 kitkaty (ronde 2)
    18-09 tamtam78 (ronde 3)
    19-09 Kimmiej (ronde3) Pixie (ronde 3)
    22-09 Daphne1984 ? (ronde 2)
    23-09 cin1979 (ronde 2)

* zwart = NOD
    * roze is natuurlijk zwanger
    * blauw is uitblijvend ongi
    * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben *
    We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren.

voor het overnemen van de lijst:
    klik rechtsboven op QUOTE
    haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes)
    haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!)
    vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen
    vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken)
    [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL]
    haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL
    ook het aantal in rondes veranderen

16. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Wanneer ga je testen Sakina?
    Of heb je dat al ergens geschreven en heb ik het gemist?

Spannend! De duimen draaien hier voor je.

Ik plof weer lekker in m`n fatboy!
    Nog 1 week op de w8bank en dan mogen we testen of ongi?
    Ik hoop het eerste natuurlijk, en dan vet posi! ;)
    Maar jah wie niet ;)

17. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    @tummetje: Bah... meteen een andere ha zoeken! Een vrouwelijke misschien?

@meintje: nee, ik moet nog in ieder geval een week wachten.

@sakina: ga je vandaag nog testen sakina?

Ben vannacht wakker geworden van pijn in mijn onderrug :( Heb verdorie gewoon een uur wakker gelegen omdat ik niet lekker kon liggen... Dat wordt leuk als ik ooit zwanger word. Ik lig namelijk op mijn buik.... Hoe liggen jullie als jullie slapen?

18. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    Hi dames,
    ben ik weer.
    Erg druk gehad vandaag op het werk. Had ik net nog twee vergaderingen na werktijd ook nog...pfff
    Ik heb me weer een beetje bijgelezen...goh wat gaat dat snel zeg...dat geschrijf, geklets etc. op t forum...haha.

@tummetje: wat een vervelende huisarts zeg. Gewoon korte metten mee maken en een andere bellen/langs gaan.
    Dat is allemaal zo geregeld. Ze kunnen je dossier gewoon per fax overx sturen naar de volgende huisarts (hoef je ook niet meer langs, dat is hoe het nu tegenwoordig gaat).
    Goed dat je voor jezelf bent opgekomen (dat het hem niets aanging..van je relatie). Nu gewoon met je vraag naar een ander...en niet te lang wachten, want dan voel je je ook niet lekker...

19. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    ja, echt verschrikkelijk, zeg :(
    brok in mn keel, traantjes in mn ogen..vreselijk..

ow, ik ben vandaag zooooo beroerd...blagh!

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @tummetje stomme HA heb jij ..grr... wie denkt ie wel dat hij is.

ik heb een baal dag dus niet zo praatzaam

Deel Deze Pagina