Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Ik ga mijn bedje opzoeken.
    Pix veel succes en ik hoop dat je het zo kwijt bent.

Trusten

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    welterusten bowen

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    :( een warme kruik op je buik leggen? of een glas lauw water?
    weet het ook niet meissie.. hoop voor je dat het er snel uitkomt

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oeps.. ik wilde me daar aanmelden, maar nu heb ik ook die cadeaudoos van de prenatal aangevraagd.. die optie MOET je aanklikken om lid te kunnen worden.. wilde alleen de wij jonge ouders online lezen :(

heb maar even een mailtje dr achter aangestuurd.. vind het veel leuker als ik zwanger ben om dat ding op te halen

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik ga liggen.. hopen dat ik in slaap kan komen.. welterusten tummetje

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  7. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Goedemorgen meiden,

Jeetje, gisteren weer ouderwets veel geschreven hoor!

Heb gisteravond nog wel alles bijgelezen, maar dus niets onthouden :( :oops: Sorry!

Willen jullie ff in m'n album kijken?

Liefs

8. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    gefeliciteerd!!

jij is zwanger! oh meid wat leuk, zijn we toch samen zwanger.

echt superleuk.

wij gaan het zaterdag op mijn verjaardag vertellen.
    ik kan het gewoon niet stilhouden dus we vertellen het gewoon.

9. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Hihi, ja het lijkt er sterk op he? ;) Alhoewel ik duidelijk een minder onzeker gevoel heb deze keer als de vorige maand, ben ik toch nog wel ff voorzichtig hoor. Gewoon ff twee daagjes afwachten, voor m'n eigen gevoel. Daarna ga ik wel op roze ...

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    leuk zeg zoveel nieuwe zwangere meiden
    gefeliciteerd en er lekker van genieten want stress is niet goed voor de beebs

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    een voorzichtige gefeliciteerd mamaline :) clearblue digital overmorgen?

12. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Neuh, probeer het eerst wel weer met een gewone test. Mocht de streep niet duidelijker worden, kan ik er altijd nog een CB Digitaal tegen aan gooien... ;)

13. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Alvast een voorzichtige maar oprechte PROFICIAT, Mamaline! Ziet er veelbelovend uit! Wauw, zo snel al!

@pixie, hoe is het meid? Voel je je weer wat beter ondertussen? Beetje kunnen slapen?

Hier geen nieuws eigenlijk, nog geen :evil: ....voor iemand die zo ongeduldig is als ik is dit wachten echt wel slopend....gelukkig ben ik niet de enige ;)

Gisteren weer met mijn paard geoefend, zondag gaan we demonstraties geven, ben zo benieuwd hoe hij het zal doen! Hij heeft zoiets nog nooit gedaan (is net 4 jaar jong nu) en ik ook niet....kei spannend maar wel leuk om naar uit te kijken!

Verder heb ik stiekum nog een babypakje gekocht, heb deze alleen verzwegen tegenover mijn mannetje. Ze hoeven ook niet alles te weten, toch? Ik vind het zelf heel fijn en leuk om toch al enkele babydingetjes in huis te hebben, daardoor gaat het nog meer leven voor mij. De hunkering wordt er alleen nog groter van, maar we moeten maar gewoon geduld hebben :rolleyes:

Iemand nog iets spannend meegemaakt of een goede droom gehad die je met ons wil delen?

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    mijn buik/darm/maag gebied doet nog steeds pijn. voel opgeblazen, ben winderig (maar komt moeilijk uit) drukken aan mijn rechter kant doet zeer....ik vind deze ontpillingsverschijnsel toch wel het ergst.. wie wil klussen met dit pijn.... ? ik niet.. maar ga toch proberen..

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    pff dat ontpillen lijkt me zeker niks kan me niet herinneren dat ik er last van had maarja ik stopte ook niet om een baby te maken.

Ik hoor van sommige van jullie die nog niet zwanger zijn dat jullie wel kleertjes enz kopen vinden jullie dat niet eng dan? Want wie weet duurt het nog wel even ( is het ineens andere mode) of lukt het helemaal niet.

Denken jullie ook al na van wat als het echt niet lukt welke stappen onderneem ik dan?

en zijn jullie bij jullie eerste ronde al bezig met ovutesten tempraturen e.d

Ik zelf denk eerst ff 6 mnd lekker aan te rommelen en dan al die andere dingen te doen.
    Al snap ik er werkelijk geen snars van en ben ook niet zon type dat elke dag alles bij hou vergeet het vaak vind het al knap dat ik me foliumzuur niet vergeet .

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.

mamaline: Gefeliciteerd!!!

Pix: Balen dat je zo´n last hebt van je maag, bij mij helpt het altijd om sinaasappelsap te drinken, liefst met vruchtvlees. Maar ja, dat is ook weer zoiets wat voor iedereen anders werkt vrees ik.

Gisteravond lekker gesport maar niet helemaal met een leeg hoofd tergugekomen. Ik merkte toch dat m'n gedachten iedere keer 1 richting opgingen en op een gegeven moment stond ik zowat te janken op de loopband omdat ik aan het bedenken was hoe we het m'n ouders zouden vertellen...

Anyway, ga me maar eens lekker op m'n werk storten vandaag, misschien komt de :evil: dan vanzelf.

17. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha Melanina,

Ik ben dus 1 van die meiden die wel al wat kleertjes heeft gekocht (in totaal 5 pakjes ofzo). Daarnaast heb ik een knuffel en een rammelaar en een speelboekje.
    Ik vind het niet eng om spulletjes te kopen voor een kindje dat er nog niet is. De pakjes die ik heb gekocht vind ik zo ontzettend mooi dat ik die over twee of 4 jaar ook nog mooi vind, ik doe met dit soort dingen niet mee aan wel of niet in de mode. Het zijn mooie lieve kleertjes, tijdloos en dus altijd bruikbaar.
    Mocht ik niet op natuurlijke wijze zwanger raken dan gaan we zeker stappen ondernemen. IUI en IVF e.d.. Wij hebben zelfs een spaarrekening waar we maandelijks wat op storten, deze rekening gebruiken we als we wel gewoon zwanger mogen worden voor bv de kinderkamer etc en als we niet zwanger mogen worden gebruiken we dat geld voor behandelingen die niet (meer) door de zorgverzekeraar worden vergoed.

Maar vooralsnog ga ik er wel gewoon vanuit dat we gewoon op de natuurlijke wijze zwanger gaan worden ;) We zijn pas net bezig en ik heb 15 jaar de pil geslikt en weet dus niks van mijn cyclus of het ontpillen e.d.. Ik wacht (rustig) af en we zien het wel. Wij maken dus ook nog geen gebruik van temperaturen of ovulatietesten, we willen niet dat het 'moeten' wordt, niet nu al. Dat kan over een half jaar ook nog. We willen gewoon van elkaar genieten en we vrijen regelmatig genoeg (meestal om de dag) zodat het op die manier toch wel raak zou kunnen zijn mits er medisch niets aan ons mankeert.

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    :( Erg he meid, dat wachten....weet het. Maaaaarrrr we wachten samen en met ons nog veel anderen. Het is gewoon heel vervelend om met die onzekerheid te zitten en bijna te smeken dat je ongesteldheid wil komen zodat je verder kunt.
    Ik ken die momenten, soms zwijmel ik ook weg en dan kan ik daar ook best emotioneel onder worden.
    Komop meid! Komt goed! *knuffel*

19. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hahaaha nee idd, er moet een heel nieuw plafond + schuine wand in. En in de andere slaapkamers moesten we de hele muur opnieuw stuken........dus vandaar dat we nu wat voorbereidend werk doen.

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gefeliciteerd! Die is mooi duidelijk zeg!

Deel Deze Pagina