Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Waar heb je het over?

2. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    Heej meiden,

Ben ik ook weer ff. Zal eens even uitgebreid op iedereen proberen te reageren...

@ Tummetje, wat een vreselijke vent zeg... Zo'n dokter wil toch niemand! Gauw naar een andere HA! Wat is er btw met mamaatjevan5? Kan niet vinden waar het staat...

@ Meintje, hoop voor jou [-o< dat jullie het je allebei niet inbeelden en dat je strax gewoon zwanger blijkt te zijn!

@ Sakina, denk dat jij idd 'gewoon' te weinig hebt gedronken en dat daarom je urine zo donker is. Ik heb nog nooit gehoord dat dat met een naderende ongi of met een zwangerschap te maken heeft...

@ Snuffie, ik lig ook meestal op m'n buik tijdens het slapen. In mijn vorige zwangerschap ging dat al heel snel niet meer. Ondanks dat je buik nog niet dikker hoeft te zijn, voel je toch druk als je op je buik ligt. Ik ben dus heel snel op mijn zij gaan liggen en heb uiteindelijk een hele tijd met een voedingskussen tussen m'n benen geslapen...

@ Minime, vervelend meid dat je je zo beroerd voelt. Hier komt en gaat het steeds...

@ Pixie, hoop dat je baaldag snel weer over gaat. Misschien helpt het juist om ff je gal te spuwen? Wij kunnen allemaal erg goed luisteren ;)

Hier weinig te melden. M'n schoonzusje heeft hier net gegeten zodat ze ff met haar neefje kon knuffelen, zo grappig om te zien hoe dat kleine mannetje zich dan gaat uitsloven!

Liefs Mamaline

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ag mamaline het is eigenlijk gewoon dat ik ongesteld ben en werk vroeg veels te veel van mij vandaag dus komt het allemaal uit (terwijl ik op een normale dag echt een kik van zo een dag krijg). en ben echt helemaal emo vandaag.. ook omdat ik toch realiseer dat het wel langer kan gaan duren :( als het bij ons makkelijk zou gaan was het vorige maand raak (hebben echt goed gemikt en goed gesexed)... maar ja.. ik wil mezelf toch niet opfokken. want dat leverd stress en ja dat zou dan ook een reden kunnen zijn dat het niet gelukt was. is gewoon k*T momenteel gevoelsbasis

4. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Meintje: mijn buik is ook veel dikker dan normaal en dan ook vooral het gedeelte dat jij beschrijft. Vooral 's avonds na het eten zit m'n buik me echt in de weg. Maar waarschijnlijk omdat ik dus nog steeds niet ongesteld ben, en dat er dus veel 'rotzooi' zit wat eruit moet. Ik wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is, maar houd er rekening mee dat het kan komen omdat jij ook nog steeds geen ongi hebt gehad.
    Maar natúúrlijk hoop ik dat het een andere reden heeft ;)

@Tummetje: wat een verschrikkelijke HA! Echt niet normaal hoor, groot gelijk dat je een andere gaat zoeken. Dit kan echt niet :x

@Iedereen met de :evil: :evil: Balen, hopelijk niet teveel klachten en snel op naar de volgende ronde!

@Mienime: hopelijk voel je je snel beter!

De man Mamaatjevan5 is overleden. Ik las het net. Condoléancetopic staat onder "Lounge". Of heeft iemand anders dit ondertussen al gezegd?

Hier verder weinig nieuws. Braaf m'n tabletjes aan het slikken :D
    Nog 2,5 dag werken en dan lekker vakantie!
    Vanavond weer voor de buis naar GTST en Desperate Housewives kijken :) :)

5. mamaline

mamaline Bekend lid

5 jul 2008
    731
    0
    0
    Flevoland
    He lieverd, wat vervelend! Heb je een erg drukke dag gehad op je werk? En als je dan ook nog ongi bent, zit je natuurlijk sowieso al sneller op de kast... Sneller geirriteerd en dus ook sneller emo.
    Probeer je idd niet te druk te maken en laat deze dag gewoon over je heen komen. Morgen schijnt misschien het zonnetje wel weer en dan ziet alles er weer een stuk positiever uit!

*HUG*

6. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    @ Meintje... foto`s van mijn knollies staan in mijn album.
    @ Tummetje, goed zo dat je een andere ha gaat zoeken.... wat denkt die kerel wel niet.
    @ Pixie... Sterkte meid .... baal maar even lekker dan ben je morgen weer uit je dip!

liefs

7. Skye

Skye Niet meer actief

Tummetje......wat een rotvent heb jij als ha zeg. Nou goed dat je daar weggaat hoor. Lekker een ha zoeken die wel met je meeleeft en wel met je meedenkt en je ook echt wilt helpen

8. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey daar,

hier ook nog geen ongi, heb het idee dat het pas het weekend word. Wel al de hele tijd last van mijn rug en wat steekjes, maar ook geen gevoelige borsten meer ofzo..

pix wij hadden tijdens de vakantie in Juni ook met ovu testen pecies die week om de dag geklust maar ook niets... maar daar kunje wel heeel erg van balen zeg... als je het niet helemaal weet omdat je geen ovu testen gebruikt of geen tijd hebt gehad ofzo kan ik ook bedenken dat je twijfeld maar als je weet dat op bijna dag en tijd hebt geklust :x

verder weinig te melden. Werk is nu na 1 dag werken al een hellll
    op alles word gelet wat ik zeg en wat ik doe....

blij dat ik over twee weken vakantie heb..

9. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Weten jullie wat dit kan zijn....

Heb last van mijn lies het trekt een beetje...Ook heb ik nog steeds gevoelige borsten en hele gevoelige tepels, ze zijn ook hard:(:

Heeft iemand dit een keer gehad? komt mijn ei?

Ik heb geen idee welk stadium van mijn cyclus ik zit :(

Oh ja.. hoe kom ik bij clubs? ik weet niet hoe ik hier moet komen, kom hier nu door naar mijn eigen berichten te gaan!

Groetjes Lieke

10. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    @ Lieke, Helemaal rechtsonder (naast snel antwoorden) staat ga naar...
    daar kan je clubs selecteren!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Er is wat veranderd. Nu staan jullie in het subforum bij zwanger worden. Even goed kijken, dan zie je het vanzelf. ;)

12. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Yeah, dit is makkelijker vinden, dankje.

:thumup:

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hmm ik heb nergens last van gehad...

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Voel me vandaag gelukkig niet zo beroerd als gisteren..Toen was ik echt een dweil en was de hele dag misselijk...Heb ik tot nu toe niet gehad en hoop dat dit de enigste keer was.

Ik slaap op mn buik, dat gaat nu nog prima...Weet niet meer wanneer het niet meer lukte bij mn vorige zwangerschap..Volgensmij wel toen mn buikje aardig ging uitzetten, bij de 12/14 weken ong. Sliep toen ook op mn zij, met een kussen tussen mn benen.Deze zwangerschap ga ik ook een voedingskussen aanschaffen :)

pix:tsjah "optijd" gemeenschap hebben zegt niet altijd wat he...er zijn zoveel factoren die er toe doen of het wel of niet lukt...Anders waren we allemaal al zwanger op dit forum.Hou moed, je bent pas net bezig ;) Zijn gewoon de ongihormonen die praten en dan idd ook nog je werk, dan zit je even in een negatieve spiraal, kom op...spring eruit ;) :D Gaat helemaal goedkomen.

Mamavan5 haar man is idd overleden gisterenochtend..Als je op de hoofdpagina bent, staat het meteen bovenin, met de link naar het condoleanceregister.

Zal vast mensen zijn vergeten, maar denk aan jullie allemaal.

15. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha lieverds!

@ snuffie, ik ben ook een buikslaper. Ik slaap veel op mijn zij maar val in slaap op mijn buik. Dat wordt inderdaad nog wat straks met een zwangere buik. Ik heb dan wel trek in zo'n lang voedingskussen om tegenaan te snuggelen.

@ sakina, spannend. Wanneer wilde je wel testen?

@ tummetje, groot gelijk dat je een andere huisarts gaat zoeken!

@ pix, *knuffel*! Komt goed, een baaldag op zijn tijd mag ook wel...

@ mienime, beterschap meid! Hoop dat je je gauw beter voelt!

@ mamaline, bedankt voor het meehopen! ;) Hoe is het met jou nou? Kun je er goed van genieten?

@ iris77, mooi stel paarden hoor!

@ esmee, wat vervelend dat ze zo doen op je werk nu...kan me voorstellen dat je ontzettend uitkijkt naar de vakantie en daarna lekker je eigen plek!

@ sharon, hmmmmmm.....hoop dat jij geen gelijk hebt wat betreft mijn dikkere buik.... :) Heb nog wel wat kleine kwaaltjes meer, maar niets echt bijzonders en dus hou ik op dit moment er rekening mee dat ik niet zwanger ben. Maar een sprankje hoop blijf je houden...toch... Ik test niet meer nu, ik wacht de bloedtest af en dan weet ik daarna sowieso meer.
    Hoop dat je pilletjes hun werk gaan doen. Merk je er iets van?

KNUFFEL!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    zo ik ben er weer bovenop. :D
    bedankt jullie voor de lieve steunend en positieve woorden :D doet me goed altijd.
    Ik heb gister avond mijn geheim verklapt aan mijn vriend. Ik heb tegen hem gezegd dat hij gewoon alvast moest zeggen 'lieffieee'... en toen heb ik het kleine waszakje tevoorgeschijnen met babykleedtjes in ... pff.. nou.. hij vond wel erg leuk. ik ben gewoon heel slecht met geheim houden en ik had ook zo gehoopt dat ik dus dat mocht geven nu.. anders is het voor mij gewoon te veel boven op. ik wil het met hem delen, dus dat heb ik maar gedaan. hij is bijzonder gek op de grijze stoere schoentjes en een paars t-shirtje met my dad is a super daddy erop :D
    we hebben wel een uur naar zitten kijken samen en over gepraat. hij zei ook toen dat het op die manier toch ook wat meer real word en hij begint er toch meer excited te worden :D
    hij zei dat hij het niet erg vond dat ik spullen kocht... maar dat ik niet te gek moest gaan doen. ik zei tegen hem dat ik 70% van de tijd dat ik iets zie/in mijn handen hebt, lig ik het weer terug. dat is ook zo.. en vind dat erg moeilijk om het niet te kopen maar ik moet goed over na denken WAT ik koop en niet gewoon kopen te kopen...

@mienime. naar dat je zo naar voel... hoop toch dat dat snel over gaat
    @mienime, snuffie en meintje... ik ben ook een buikslaper.. word ook een probleem voor mij. Ik begin altijd op mijn zij om tot rust te komen maar vaak word ik duizelig op mijn zij (?) en dan draai ik op mijn buik om in slap te vallen.

@lieke ik weet niet wat die klachtjes zijn. zou ook best het ontpillen nog kunnen zijn. wel vervelend dat onduidelijkheid.

@esmee nog geen :evil: lijkt goed :thumup:

17. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Pix
    fijn dat hij zo reageerd, soms zijn ze best lief...

en hier nog niets te bekennen... maaaarrr... de vorige keren had ik ook enkele dagen van te voren vanalles last en tegen de tijd dat het wegzakt (nu) dan komt het in 1 keer...
    Ik heb wel wat vage krampjes enzo dus ik denk dat ze snel komen :evil:
    ben wel soms wat misselijk en flauw maar ik wacht het af..
    vanochtend zei de test nog negatief (tuurlijk heeft moi al getest :oops: )

Ik ga nog even werken!

18. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ Northern, Snuffie en MieniMe ik zou eigenlijk vrijdag testen maar heb vanmorgen gedaan maar nog steeds negatief.
    misschien te weinig HCG had ik bij mijn vorige zwangerschap (MK) pas naar 4dg overtijd ook pas een heeeeeeeeeeel vaag streepje misschien nu dus weer..
    want heb me ongi nog steeds niet en krijg hem altijd optijd..
    ik w8 nog tot vrijdag en dan nog een testje en anders maandag bij de HA.

@ mamaline jaah kan goed zijn.. ik geloof het wel:D

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    grrrr... balen sakina van de nega test.

20. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ja moeilijk is dat wachten hè, maar wel erg jammer dat het nega. is :( Maar het kan nog, dus we houden goede hoop ;)

Deel Deze Pagina