@ sharon: lief dat je er naar vraagt.. maar nee, ben er achter gekomen dat huisartsen uit andere dorpen geen patienten uit andere dorpen aannemen ivm met patientenstelen enzo.. dus ik ga het ff tot op de bodem uitzoeken.. want die vent hoef ik niet meer te zien :x @pix: jaa.. belachelijk gewoon.. haha snap ook niet dat iemand dan met jou een discussie aangaat
Meiden, vanmiddag zat ik er even doorheen.. mijn moeder belde en het hele verhaal kwam eruit, over mn positest, mn negatest, de ha en nog steeds geen ongi.. Wist niet dat ik het me zo zwaar aantrok.. Ik denk wel "oh..volgende week test ik nog een keer als ik niet ongi wordt.." maar de werkelijkheid is dat ik constant loop te malen, bij ieder krampje rechtopzit en 100x per dag aan het broekloeren ben Wordt hier zoo onzeker van
Ik ben lekker ff gaan slapen toen ik thuis kwam... Op m'n werk gaat het niet zo lekker met de organisatie. Ik heb altijd in een heel hecht team gewerkt...maar dit jaar werkt iedereen op z'n eigen eilandje...niet zo fijn. Ik vind het erg lekker om met andere collegae te kletsen over het werk, maar ook andere kleine dingen... Dit gebeurd nu helemaal niet..zo onpersoonlijk..ik kan daar niet goed tegen. het is nu echt iedereen voor zich...maar ik vind eeen team zijn juist heel belangrijk..dan leren de leerlingen ook veel meer omdat je met elkaar naar een doel streeft op een zelfde manier (door overleg, maar dat gebeurd dus amper). Maar ik ga gewoon rustig aan doen en zie wel hoe t loopt. Ik kan altijd nog ergens anders gaan werken..ik wacht nog even af. @Daan78:Bedankt voor t vragen..voel me al een stuk beter. @Esmee81: wat vervelend dat het er zo op jouw werk aantoe gaat, ik hoop dat het snel wat beter wordt (daar of in een nieuwe baan). Sterkte en zet m op hoor! Welterusten allemaal, morgen weer een nieuwe dag!
@tummetje: wat vervelend dat het je zo onzeker maakt. Laat je niet op je kop zitten hoor. Het is natuurlijk gewoon de hele situatie. Je wilt graag zwanger worden...de tests, daar wordt je ook niet wijzer van. En dan nog hoe je je voelt. en dan doet die huisarts ook nog zo vervelend. een huisarts mag je informatie verstrekken en mag zeker niet zijn mening doorduwen, het gaat om jouw gevoel en dat zit je nu niet lekker. Je hebt gewoon recht op een andere huisarts (je kan ook een klacht indienen he...(via google: klacht huisarts invoeren en je provincie, dan wordt er naar gekeken, is wel weer natuurlijk een inspanning, en weet niet of je het wel moet doen, maar ik wilde je de optie even geven). Praat er vooral met anderen over (nu natuurlijk je moeder) dan sta je er niet alleen voor. Ik leef met je mee, en ik denk nog velen hier met mij...toch meiden. Groetjes Kit
Hey Tummetje, ik heb ooit hetzelfde meegemaakt, heeeel vervelend. Gelukkig wilde mijn oude huisarts in oude woonplaats me terugnemen (rest van de familie kwam daar ook nog) Maar gewoon de telefoongids openslaan en bellen! Er is er vast 1 die je aan wil nemen als nieuwe klant! En anders even via je zorgverzekeraar informeren. Die hebben meestal een breder netwerk en weten van de regeltjes enzo...
hoi meiden ik ben dr ook weer ff! ben een tijdje niet geweest zit ook bij april mama's. nou de moeheid hakt er nu echt in hoor pffff jeetje wat ben ik moe! hoe is het hier nog zwangeren erbij gekomen? wij wachten maar weer af tot het eindleijk 15 september word.
@tummie:*knuff* wat vervelend allemaal!Ik hoop dat je snel toch een andere HA vind en je snel duidelijkheid hebt. @kitok niet leuk op je werk zo, idd..even aankijken dus, zoals ik jouw stukje lees? @Esmee:Mijn vriend weet idd de Vlietlaan wel.Hij wilde de ijssalon daar overkopen, maar de eigenaren (broer en zus) blijken niet op 1 lijn te zitten en was het ja nee ja nee, dus is het afgekapt. Zit de huidge salon waar je werkt ook in Bussum? Hopelijk komen die klanten echt met je mee, want er zitten al 27 salon's in Bussum, dus moet je wel heel speciaal zijn Ts, je werknemer moet niet zo zeuren zeg en al helemaal niet over die klanten, want die komen toch vrijwillig naar jou toe, dus volgensmij heeft ze geen poot om op te staan, maargoed. @miss:*schudt hand* ben ook zoooo moe!Maar voor de rest wel ok en wij wachten op 17 September pfff echo echo echo!
He meiden! Wat is het hier rustig! @ tummetje, heel vervelend he, dat onzekere allemaal.... Leef met je mee meid, ik weet dat je dapper blijft en nuchter probeert te blijven maar stiekum blijft er vanalles malen in je hoofd en blijf je hopen. Ken het helaas. Het heeft je vast opgelucht er met je moeder over te praten, en neem geen genoegen met het niet kunen overstappen naar een andere huisarts. Neem contact op met je zorgverzekeraar en leg uit wat er is gebeurd. Hamer erop dat je het idee hebt dat hij je totaal niet serieus neemt. De zorgverzekeraar heeft een netwerk en kan je verder helpen. @ Pixie, heb inderdaad je discussie ook gezien. Het is een rare situatie en bijna onbegrijpelijk dat een vrouw zo kan denken over de toekomst van haar kind. Jammer, maar aangezien ze niks meer laat horen vrees ik het ergste. @ esmee, wat een gedoe op je werk! Kop op meid en laat je niet gek maken! Nog even doorbijten en dan heb je je eigen domeintje, laat haar nu maar l*llen, boven blijven staan! @ kitkaty, ook niet leuk op je werk zo! Ons bedrijf gaat stoppen en ik zal dus ook binnenkort werkloos worden. De sfeer is hier ook om te snijden en natuurlijk ieder voor zich nu. Jammer, maar je kunt er weinig aan doen en maa rhopen dat het gauw beter gaat worden. @ miss en mienime, sterkte met de vermoeidheid, hoop dat het gauw echo-tijd is voor jullie! @ Sharon, die onzekerheid is echt verschrikkelijk ja... Ik ga inderdaad nu de bloedtest gewoon afwachten. Een duidelijker antwoord kan ik niet krijgen dan de uislag hiervan. Dan weet ik direct meer. Over een week prikken en dan dinsdag 9 september in de middag de uitslag (telefonisch). Nog even volhouden dus! Merk jij al iets van de pilletjes? Wanneer zou je ongi moeten worden nu? Alles gaat hier nog hetzelfde, nog niet ongi (maar die verwacht ik voorlopig eigenlijk ook niet). Weet niet goed wat ik met mijn lijf aan moet en de dagen gaan langzaam. Jammerd at het zo moet lopen, maar het is niet anders. Kan er heel moeilijk over gaan zitten doen, maar kies ervoor me niet te gek te laten maken en maar gewoon mijn tijd uit te zitten in de hoop binnenkort meer te weten. *GROUPHUG*
Goeienmorden allemaal! aller eerst wil ik zeggen dat ik hoop dat September een mooiere maand is ! Deze maand weinig super de super nieuws gelezen hier Dus hopelijk September beter en meer roze! Hier gaat verders alles zijn gangetje... Aankomende week een drukke week das wel lekker! Verders hier geen vage en rare dingen... Maar zit ook nergens opm te wachten want weet gewoon dat mijn komen... Deze maand niet echt gebruik ervan gemaakt zeg maar... In ieder geval niet als ik een cylcus van 38 dagen weer heb. en ga ervanuit dat dat wel het geval is . Volgende keer maar weer beter ! Nou meiden wens jullie en fijne dag vandaag! Grouphug!
Sluit me aan bij jou Marloes, dit was niet echt een top-maand met veel roze-wolk-nieuws Hoop dat september onze maand wordt meiden! Alles op roze! Ik stem VOOR!
Lieve meisjes, wat lees ik toch een hoop verdrietjes en irritaties/frustraties hier. Ik wordt er kriebelig van en ik kan er niet zo goed tegen om mijn 'zp dinnetjes' zo verdrietig te zien. Daarom doe ik lekker mee met de: Grouphug En ook ik hoop op betere tijden voor ons allemaal. Lieve kusjes van Daan
Het is ondertussen al wat later, maar ik doe nog even mee: GROUPHUG! Nu ga ik nog even naar avatars zoeken, twijfel over welke ik ga gebruiken
Ja, je moet er wel achteraan hoor meid! En ik las al een aantal goede tips van de andere meiden. Stel dat je weer eens naar de HA moet of wil, dan moet je er toch niet aan denken om weer tegenover hem te zitten? Een HA moet je altijd serieus nemen, en moet jouw mening respecteren. Sterkte ermee! Ik hoop dat het lukt!
Hey Meintje, vandaag is mijn 6e dag dat ik de tabletten slik. Maandag a.s. is de laatste dag en dan zou ik binnen 2 á 3 dagen ongi moeten worden. Kan het me haast niet voorstellen, weet bijna niet meer hoe het voelt Maar nu voel ik in ieder geval niets bijzonders, totaal geen klachten eigenlijk. Ik houd 9 september het forum héél goed in de gaten, Meintje! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt [-o<
4e Berichtje van mij.....waar is iedereen toch Nou, ik ga maar eens met m'n hondje lopen. Fijne avond allemaal.
Ik ben er, ik ben er! maar ik ben zoooooo moe, nog geen ongi en rommelende darmen.. ga maar tv kijken want ik kan geen poot meer verzetten. spreek jullie later...
Ohhhh Esmee spannend joh! Wanneer ga je testen ? Of heb ik iets gemist ? Sharon ja tis erg rustig! al een paar dagen weer vind ik
Hey Marloes, morgen denk ik weer eens voor de grap, en dan wacht ik het weekend af. Het zal vanzelf een keer komen... tis idd rustig, niemand heeft iets te melden denk ik..
Ha forum-dinnetjes! Ja, tis inderdaad erg rustig de laatste dagen. Nieuwe meiden weten ons nu ook niet goed meer te vinden door de verplaatsing. Ik denk dat nieuwe meiden nu minder gauw aansluiting zullen zoeken, we lijken als subgroepje nu minder toegankelijk te zijn....wel jammer! @ Esmee, zo moe? Zou het ergens ( ) mee te maken kunnen hebben of is het van de stress rondom je rare bazin en je nieuwe zaakje? Wanneer slinger je er een test tegenaan ook weer? (ah, morgen lees ik net! Succes meid, duim voor je!) @ Sharon, leuke avatar! Goeie gekozen! Fijn dat je nu klachtenvrij bent en je niks van de pilletjes merkt, kan me voorstellen dat je je wel weer afvraagt hoe het is om ongi te zijn Mogelijk helaas wel erger ongi dan normaal...hoop heel erg dat het mee gaat vallen! Zodra ik meer weet 9 september weten jullie het ook! Ik durf bijna niet te hopen, vind het al fijn dat ik dan gewoon sowieso wat meer te weten kom. Ik heb een erg fijne endocrinoloog en weet zeker dat als er iets niet helemaal oke is hij me zeker verder gaat helpen of doorverwijzen in ieder geval. Mijn buik is al de hele dag weer zwaar overstuur, het ploinkt overal en voel steekjes/krampjes van kruis tot ribben, weet niet wat ik ervan moet denken... Op het werk is het bagger nu, de mensen hebben de ontslagpapieren vandaag ontvangen en waarschijnlijk krijg ik morgen te horen dat ook mijn contract niet verlengd gaat worden en ik dus binnenkort werkloos zal zijn Ga eerst maar eens goed nadenken wat ik wil gaan doen en dan langzaamaan maar weer solliciteren en zien waar ik terecht kom. Altijd een hoop ellende dit, is al de 3de keer dat ik zoiets meemaak (1 keer reorganisatie, 1 keer faillisement, nu bedrijfsbeeindiging...) Hoop iets in de buurt te vinden want een tweede auto is eigenlijk geen optie op dit moment.... Kon ik maar degelijk thuiswerk vinden..... Weltrusten liefies en tot morgen weer!