oh ja sorry mienime... en dat gaat het ook wel maar ik ben al bijna bang dat het mis zou gaan omdat ik zo druk ben! ik ga nu.. ff douchen enzo..rustig aan want ik kan toch nog niet piesen haha en nog een toevoeging aan de lijst: hoofdpijn! heb ik noooit (alleen als ik een kater heb haha) zit om 1 uur bij de nagelstyliste dus denk dat ik daarna me even kom melden! ik zeg: Grouphug
Mienime heb al geschreven dat de zws test van vanochtend niet werkte dus heb er een ovu test tegenaan gegooid.. en pix, vanavond hebben we een feest (lees veel alcohol) dus ik wil het toch ff checken... en anders morgen weer of na het weekend! xjes
Wauw Esmee.....ik duim mee hoor! Ben heel benieuwd naar je test vanvanmiddag! Groot gelijk dat je eerst wil testen nog voodat je je lam gaat zuipen vanavond
ja leuk, het is het hele weekend feest he mienime... Hilversum on air en we hebben voor twee avonden vrienden uitgenodigd.. dus vanavond en morgen avond, en het is op loopafstand dus ik kan niet zeggen dat ik dan ga boppen.. en volgende week hebben we een strandfeest.. ik geloof dat ik dan maar ga boppen haha alssss... natuurlijk.. spreek jullie straks ga nu naar kruidvat en daarna mijn nagels doen..
Zw.dementie heeft ze ookal, want ze had al gezegd dat het een ovutest was tegen me hahaha Beetje stressy, logisch Hopelijk is het gewoon allemaal gezone spanning straks en dat kan het kindje best hebben, hoor.Geen zorgen meid, eerst maar die echte posi zw.test GROUPHUG
Volg al die feesten nooit zo...Dat hoor ik altijd pas achteraf, of op het moment, want vaak horen we het wel, als de wind ook meewerkt...Wij wonen ook maar 10min lopen van het station/centrum.(dus er komen ook genoeg dronkenlui voorbij elk weekend enzo). Have fun vanmiddag met de nagels en een leuk weekend natuurlijk!doeii
Hey Esmee ! Spannend joh! Ben heel erg benieuwd .... Wacht in spaning af haha En trouwens heb je acryl of gel nagels ? Merk je daar ook iets aan ? Toen ik zwanger was bleven mijn gel nagels niet goed zitten... Zat heel snel een barst in of dat hij afbrak Zat iedere week wel bij de nagelstyliste. Zij vroeg al ben je niet zwanger... ik wist nog van niks maar naar aanleiding daarvan een test gedaan en posi... haha Schijnt vaker voor te komen , hoeft natuurlijk niet! Nou kom vanmiddag nog een keer lezen hier
Dank je wel! Meintje natuurlijk ook bedankt Aan de ene kant gaat het hard, maar aan de andere kant mag het wel zover zijn Gelukkig dit weekend druk met verjaardag en volgend weekend druk met de laatste dingen voor de bruiloft, dus denk dat het zo zo ver is. @ Esmee: Spannend hoor hoop voor je dat je snel meer weet.
Ow, wat grappig dan, Marloes haha En dat je er dus zo achter bent gekomen toen *lol* Heb geen gel of acryl nagels, gewoon lange nagels van mezelf
Hoi allemaal, @Meintje: Ja het lijkt ons ook erg leuk omdat vanaf de eerste steen tot het uiteindelijk resultaat te volgen. We zitten nog in dubio of we de tuin groot genoeg vinden, maar weten aan de andere kant ook dat dat hier niet te vinden is......... We hebben nog ongeveer een week om onze keus definitief te maken. Geen wonder dat jij niet lekker in je vel zit meid, en wat knap dat een paard dat zo goed aanvoelt hè! Alleen niet leuk van zijn reactie natuurlijk, maar dat draait wel weer bij. @Esmee: Spannend meid! Ben je al terug van de Kruidvat Oh nee lees net dat je nog met je nagels heen gaat, wordt vast mooi! Lees vanmiddag nog wel even, ben zoooooo nieuwsgierig @Marloes: Ja dat van die nagels heb ik idd ook vaker gehoord. HEt schijnt dat je nagels tijdens een zwangerschap vetter zijn waardoor de neppers niet blijven zitten. Hier verder alles goed. Gisteren samen een dagje naar Amsterdam geweest met de trein, lekker wezen shoppen en naar Madame Toussoud geweest. Nog 3 dagen vrij en dan mogen we maandag weer aan de arbeid Wat gaat de vakantie toch snel XXX Oja ik wil graag nog even meedoen met de GROUPHUG natuurlijk
meiden, thnx voor jullie lieve berichtjes.. doet je even realiseren dat je niet de enige bent Maandag ga ik alles regelen.. heb nu geen zin/geen fut helemaal niks.. dus vlgende week gaan we dr weer tegen aan.. benmn lichaam nu al peptalk aan het geven Van de week vertelde een kennis van ons dat ze in verwachting zijn.. van hun 3de kindje.. en nog doodleuk 'het was direct raak.. we laten ons hierna sterilliseren'.. grr.. heel fijn denk ik dan.. maar moet dat er nu bijgezegd worden Hier nog steeds geen ongi te bekennen.. wat ben ik nu... 5 dagen overtijd ofzo..(zo ff banner tjekke) @ esmee: SPANNENDDDDD! ik duim voorje!
oehhh spannend esmee.... ohh ze zal nu nog wel bij de nagelmevrouw zijn.... pompiedompiedom.... wij wachten vol spanning!
Ja stom he... En bij mijn eerste zwangerschap van joey had ik ook acryl nagels maar had er toen geen last van... 2 maanden geleden wel , helaas een vmk geworden ... Maar heb nu ook geen acryl of gel meer... Mocht ik weer zwanger worden dan heb ik er misschienw eer last van en dan wordt het een duur grapje...
daar is ze weer... test van kruidvat gedaan maar blijft wit... maar dan ook echt wit, geen denkbeeldig streepje.. niets.. behalve een controlestreep dan misschien morgen ochtend maar eens... als er nog geen ongi komt cu ladies!
heh balen Esmee... Maar idd als er geen komen is er nog hoop he! En dan gewoon van het weekend nog een test er tegenaan gooien... *kus*
Jammer Esmee, als je ongi niet komt dan gewoon na het weekend weer proberen! Veel plezier met het feesten in ieder geval!
Ik ben net gependelt en de voorspelling is oktober een meisje Dus nu afwachten. Ik heb nog een vraag. Weet iemand of er een forum is over peddelen, ervaringen etc?