Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Grijpt wat ze grijpen kan van de hcg`tjes, maar laat nog wel wat over voor de rest hoor ;)

Alvast gefeliciteerd Mienime met je 1 jarige dochter!

2. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey northern,
    jij mag ook al bijna testen JOEPIE!

3. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ha meiden!

@ Selle, GEFELICITEERD! Ik vind je foto wel duidelijk hoor! Wauw, wat spannend weer! Ga je maandga nog eens testen? Geniet ervan, jouw weekend kan niet meer stuk!

@Lieke, jammer van de nagatieve test....

@ pix, vervelend van het gedoe op je werk, groot gelijk dat je het gaat bespreken met je teamleider. Toch veel plezier op het feest, valt vast mee...

@ daphne, spannend! Hoop dat je goed geklust hebt, het is al heel wat waard dat je je ei hebt ondekt!

@ miss, lekker je buik showen meid! Daar is ie voor!

@ Mienime, alvast gefeliciteerd emt je kleine meid en een heel fijne dag morgen!

Hier gaat het zijn gangetje, voel me helemaal niet zo lekker eigenlijk. Tel de dagen af tot volgende week dinsdag, ben blij dat ik dan sowieso meer weet. Wat de uitslag van de bloedtest ook mag zijn. Als ik niet zwanger ben dan moet er iets anders loos zijn, ik heb echt teveel last van mijn buik nu en de pijn is anders dan de eerste 6 weken na het stoppen met de pil.
    Kus meiden, ga stofzuigen :rolleyes:

4. sakina

sakina Bekend lid

12 jul 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    @ Selle gefeliciteerd

5. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Hallo allemaal!

Gefelicteerd selle! Ik vond hem ook lekker duidelijk hoor!

Hier gaat alles zijn gangetje. Niet veel te melden, nog niet ongi, nog geen NOD...

Snuffie gaat maar languit in het wachtkasteel zitten op een blauwe fatboy.

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Selle: lijkt mij toch een duidelijke streep! Alvast (een voorzichtige) felicitatie! :)

@Lieke: Balen van je negatieve test. Misschien binnenkort HA bellen? Duurt nu wel erg lang hoor! Gaat het met je darmen al wel iets beter?

@Esmee: Verwarrend! Balen dat de test nu negatief zijn! Maar wie weet....misschien de volgende test wel posi! Ik duim voor je :)

@Miss: geniet lekker van je buikje! Héérlijk meid!

@Mienime: alvast gefeliciteerd met je kleine meid en een mooie dag morgen! Wat hebben jullie voor haar gekocht?

@Meintje: Jee zeg, jij maakt ook wat mee! Die onzekerheid al een hele tijd en dan nu ook nog gedoe op je werk (én bij je man) :( Ik hoop dat het allemaal goed komt voor jullie!

@Snuffie: ik plof naast jou in een fatboy, ik moet ook nog ff een aantal dagen afwachten....

Oh ja, ik grijp nog wat hcg'tjes mee!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Groetjes Sharon

7. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor alle felicitaties! heb nu 2x getest en beide keren een streepje, ongeveer even duidelijk. Maandag nogmaals, heb toch nog 4 testen liggen..haha. Ik vind 't allemal nog heel onwerkelijk maar ben nauurlijk super blij!

Hopelijk genieten jullie allemaal van je weekend met dit lekkere weertje!

@meintje succes dinsdag, hopelijk wordt er iets er duidelijk!
    @alle dames die (bijna) mogen gaan testen, ik duim voor jullie!

8. lusie

lusie Lid

27 aug 2008
    76
    0
    0
    Gefeliciteerd Selle. Waarom zo vaak testen het is overduidelijk...Je bent zwanger..Eerste kindje?

9. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @lusie

Ja dit wordt ons eerste kindje, kan het bijna niet geloven! Nu nog even bekijken wanneer we het de ouders gaan vertellen..

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hier ook nog geen ongi maar wel de hele (!) dag rommeldende buik en darmen.. Diaree en lucht en steekjes..
    pff maandag misschien maar weer eens testen. Ik wacht wel af..
    ga nu de stad in met 5 mannen... pff de hele avond mannenpraat...
    jammer dat mijn schoonouders en vrienden niet mee komen vanavond.l
    verveel me nu al... :(

11. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Jaaaa bijna ;)
    Wil dinsdag testen als ik nog niet ongi ben.
    Heb tot nu toe nog geen ongi klachten, dus heb nog alle hoop!
    Jij nog steeds nega testen zie ik...... :cry:
    Hopelijk snel duidelijkheid voor je.

12. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ik heb trouwens de testen van kruidvat, 2 voor 5 euro.
    Heb gelezen hier op het forum dat je beter je urine op kan vangen dan eroverheen te piesen ? Maar waar vange je het in op ?
    Heb namelijk niet van die piespotjes van de apotheek :(

13. Bij de drogist en kruidvat hebben ze die ook!
    Zou er daar gewoon 1 halen...kosten volgens mij nog geen euro...

Hopelijk een posi test ... Begint september meteen goed :p

14. Ik sta op de lijst op 1 september...
    Maar hou mijn langste cyclus aan en dan is mijn nod 3 september...
    Dus als ik dan niet ongi ben ga ik proberen te wachten met testen tot het weekend...

Zeg expres proberen want weet dat het moeilijk is...

hier verders geen zwangerschap of ongi pijntjes/klachten/symptonen.

Maar verwacht eigenlijk de :evil: wel... Mijn gevoel zegt dat en omdat we niet echt alle dagen goed benut hebben... En vooral niet als ik van een cyclus van 36 of 38 dagen uit ga ...

15. kitkaty

kitkaty Lid

6 aug 2008
    43
    0
    0
    @Northern: je kan gewoon van die plasic weggoi beken=rtjes gebruiken, lekker goedkoop, en meteen weggooien.

@selle: GEFELICITEERD meid, wat spannend en leuk!!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zo ik ben echt helemaal kapot.
    we zijn vanochtend om 11.00 weg gegaan.. daarvoor half uur op telefoon met mijn oma.. ja die kan lekker kletsen.
    feestje was buiten nijmegen ..heel mooi meer en natuur gebied.. echt prachtig.. lijk alsof we niet in nederland waren.. we zijn buiten een cafe geweest te eten en daarna met de hele groep naar e water geweest (veel kindjes) dus was een super informele 'feestje' Was alleen bloedheet in de zon en ik had stom blouse aangetrokken (dacht het goed te doen een beetje netjes.) Had beter een beetje zomers kunnen doen.. voelde me toch wel ziek door de warmte.. als jullie snappen wat ik daarmee bedoel.. (nee ik klaag niet over het weer.. klaag over hoe ik was aangekleed voor het weer)
    toen we terug kwamen zijn we even bij nog een cafe gestopt om wat te drinken (uitdroging). en toen bij schoonouders pizza's gegeten. bij thuiskomst even afegelopen 5 dagen ingehaald ;) ben KAPOT nu

@selle gefeliciteerd

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    meiden ik ga voor de komende tijd even pauzeren van zwforum.. Heb het even nodig. voel me verder ok.. maar ik heb gewoon even geen behoefte aan.beetje meer tijd aan mezelf geven (nu ook na vakantie is even moeilijk weer) Ik zal af en toe even langs komen te kijken ....en misschien even wat reageren.zal jullie zeker missen..en wil natuurlijk wel weten hoe het met jullie gaan.maar echt verhalen over mijzelf schrijven en lange gesprekken word het even niet..
    zorg voor roze! :D
    .liefs Pixie

18. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    He pix, helemaal begrijpelijk.... ik heb ook zoiets van, misschien iets minder tijd op het forum zitten en meer van het leven genieten!

19. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    hey pix kan het wel begrijpen..
    succes de komende tijd!

*grouphug*

20. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Ok thanx, zal ik morgen direct even naar kijken.
    En ja ik hoop ook een posi test, maar heb nog geen enkele klachtejes.........ook nog geen ongi klachten trouwens ;)

Deel Deze Pagina