goede morgen meiden, mamaline: Gefeliciteerd is toch wel duidelijk of niet dna . Pixi: jeetje meisie is het een beetje over nu? En ik studeer sec. mederwerkster . Hier gaat alles wel owke, zo werken om 1 uur tot 9 bah. Maar meestal als ik op me werk ben is het wel gezxellig . Liefs bloem
@ Mamaline: Ohhh gefeliciteerd! @ meintje: haha iik droom over een vette ovutest haha @ melanina: ach ja.. het is maar hoeveel waarde je hecht aan spullen. Ik ben daar vrij simpel in, mocht ik nooit zwanger kunnen worden, dan gaan de spullen gewoon weer weg omdat ik geen gevoel bij die spullen heb. En ik moet wel zeggen.. veel voor de babyuitzet heb ik niet meer nodig..
Goeienmorgen allemaal! Jeetje is nogal wat veranderd hier! Een nieuw topic Ook wel fijn he ! Die andere had heel wat bladzijden Ik heb niet alles terug gelezen hoor... Heb teveel gemist en dan ben ik te lang bezig! Heb wel iets gelezen wat ook ik niet leuk vond en hoopte dat dat hier niet zou gebeuren... Zo'n soort dingen al vaak tegen gekomen in andere topics en hier nog geen 1 keer gehad en nu in 1 keer wel.... Denk dat die gene waar ik het over heb wel weet dat ik haar bedoel! Ga er verder niet op in wil alleen zeggen tegen pix dat je moet proberen je eigen zoiets niet aan moet trekken hoor.... De meeste kennen je al langer van hier en weten hoe jij het bedoeld ! *knuff* Ook heb ik gelezen dat ik weer iemand mag feliciteren ! @Mamaline van harte gefeliciteerd ! ook voor mij is hij erg duidelijk @pixie: hoe gaat het nu met je ? Hopelijk is het nu een stuk minder! @nieuwe: Welkom hier Hier gaat alles goed! Jammer van het regenachtige weer Man lief heeft nog 1 week vakantie maarja met dit weer ga je ook niet veel doen! Verder hier wachten op DE dagen liefs
zullen die ovulatietesten echt helpen bij zwanger worden? Ik zit er nl wel steeds meer over na te denken. Want mamaline is nu ook zweanger met ovulatie testen . OWja ff tussen neus en lippen door weer negi getest vanmorgen . Liefs bloem
@tummetje, mooie droom! Uitgekomen? Zo droom ik alsnog van een positieve zwangerschapstest, haha....kleine kans Weet je wat het ook net is met spullen kopen voor je kleintje, het geeft je toch het gevoel dat je er al wel een beetje mee bezig mag zijn. Ik wilde altijd al een eigen paard (komt ze weer aan met haar paard ) en ik moet bekennen dat ik in de afgelopen jaren vrijwel alles wat niet maatgebonden was al voor hem klaar had liggen, alleen moest het paard nog ooit komen. Nu kun je een paard kopen en een baby niet, dus da's wat onzekerder, maar ik vond het zelf wel prettig om die spullen te hebben en dan te denken:"Ooit, ooit komt die dag dat ik die spulletjes hopelijk gebruiken mag" Daarnaast is het gewoon een soort voorpret en als ik nooit geen kindjes zou mogen krijgen kun je die spullen alijd weer verkopen of weggeven, zoals Tummetje zegt.
@ meintje; dat weet ik nog niet.. straks pas testen.. beetje raar tijdstip uitgekozen Maar ik heb eigelijk de moed om een vette test opgegeven.. want mn vriend was aardig chago omdat ie die testen niet snapt.. dus ik doe er vandaag nog 1 en dan stop ik er voor deze maand mee.. hoe is het met jou?
Hallo Dames, @ Mamaline: GEFELICITEERD Ik ben alweer thuis van mijn werk, wordt helemaal gek van mijn pols Nu begint mijn andere hand ook zeer te doen, maar dan op mijn duim. Vanmiddag naar de dokter. Heb de laatste tijd steeds wat, misschien toch even bloed laten onderzoeken. Volgende week maandag naar het ziekenhuis, dus tot die tijd maar rustig aan doen. Die pijn in mijn buik is nu iets verandert, voel het nu als ik hoest en als ik buk, maar nu ook door mijn hele onderbuik. Het is allemaal maar weer afwachten. Ga lekker op de bank liggen.
zo dames. eerst wil ik dit doen *grouphug* jullie zijn allemaal zeker lief voor mij ik voel me ietsjes beter.. @melanina .. het stopt mij ook niet hoor... is gewoon hoe ik me voelde op dat moment.. daad is al gedaan vandaag! raar is dat je dan tijdens ...de pijn niet voelt.. @tamtam en Lieke sucess bij de doktor vandaag
@mamaline GEFELICITEERD! @tamtam:balen van je buikpijn en pols, lekker rustig aan. @pix:meid, jij bedoeld dingen nooit kwaad *hug* @Lieke:hoe was de echo? @Marloes:heyyyy, hoe is het? @bloempje:f*ck weer een nega test
Ja eerlijk gezegt word ik er nu eigenlijk wel moe van bah wil gewoon 2 streepjes en het uit gillen van gelukheid . Maar ja Tijd laat zich nog wachten :S ook nog geen menstruatie, en krijg nu steeds meer last van opstaan en pijn is 2 kanten onder buik. :S mischien eierstokjes of nieren ik weet het allemaal niet meer. Bah komt er nu toch wel uit, dat ik het ff zat ben :O en altidj maar posetief blijven :S. liefs
ja stoier he daar wil ik dan wel in wachten hahahahhahahahahahahaah Dan blijf ik maar wachten als ik in zo auto zit Hij is stoer, mooi, groot en ROZE (geluksauto )
Niet opgeven, hoor! Snap dat je er van baalt, laat die ongi maar snel komen, dan weet je waar je aantoe bent en kan je vol goede moed verder.
Ehm...nog hetzelfde. Geen nieuws, geen ongi en geen positieve test. Fijn ontpillen! Blegh :x Kan niet anders dan braaf wachten, maar dat valt niet echt mee. Thanks for asking! @tamtam, heb je RSI of iets dergelijks? (sorry als je het al eens hebt verteld...) Sterkte in ieder geval, ik heb een RSI-verleden en da's geen pretje. Hoop dat ze iets voor je kunnen doen in het ziekenhuis... @lieke, ben ook nieuwsgierig naar je echo, vertel! @pixie, fijn dat je toch hebt kunnen klussen
tsjah, volgensmij kan je veel in zo'n auto, maar neme toch lieve plaats in onze wachtkasteel *Gaat op de massagetafel liggen en knipt met haar vingers naar de masseur*
de krampen zakken een beetje af weer... alleen pijn als ik erop druk.. @iedereen.. wel apart al die uitblijvend ongi's... is niet normaal mee hoop echt dat er snel een posi test in zit of dat de duivels gewoon komen voor jullie..
@pix:gelukkig voel je je wat beter, niet in je buik drukken dan maar tsjah, we wachten af hier...donderdag test kopen en vrijdagochtend testen, als er nog niks is, maar nogmaals..krijg gewoon een lange cyclus.