@Skye: Van harte gefeliciteerd! Super! @Mama Suus: Welkom en klets lekker mee. Net wat Meintje al zei, het is hier de laatste tijd wel rustig. Maar goed, dat komt vast wel weer goed! @Meintje: Ga je morgen bloedprikken? En dan volgende week dus de uitslag hé? Hier weinig nieuws, alhoewel....morgen heb ik een sollicitatiegesprek! Da's dus wel heel spannend. Vanmiddag pas te horen gekregen. Ze hebben me wel vaker gebeld, maar overdag ben ik niet thuis i.v.m. werk. Nu vakantie, dus eindelijk konden ze me bereiken hahaha!
Check mijn fotoalbum Test van kruidvat met pipetje... nog nooit gebruikt maar laatst toch maar gehaald omdat die andere zo duur zijn en ik veel positieve verhalen ervan hoorde... En zie nou ? Weet wat ik vanmorgen zei over niet testen. Maar vanwege mijn vmk van effe geleden en mijn opname probleem van b12 toch maar gedaan omdat ik dan tijdig wil weten vanwege veranderingen. Kusss
Waaaahaaaaa Marloes! Wat is dat?!?!?! Ik zie....ik zie.....ik zie TWEE STREEPJES! GEFELICITEEEEEEEERD!
Wat zijn er ineens een boel zwanger! Vertel eens, wat is jullie geheim? Hoi Sharon! Nee, moet donderdag bloed prikken en dan dinsdag 9 september de uitslag. Ben nu al gespannen Heel erg veel succes met de sollicitatie en natuurlijk sowieso een fijne vakantie! Laat je even weten hoe het is gegaan morgen? (ben je trouwens al ongi?)
@Marloes: ik zie 'm nu wel! Ik denk dat ik een beetje te vroeg was. Zag eerst alleen de mooie foto van jullie met Joey! GEFELICITEERD! En wat een duidelijke streep, geweldig zeg!
Van 9 september wist ik nog wel, wist niet precies meer wanneer je moest prikken. Spannend hoor! En inderdaad heel veel zwangeren ineens! Nog geen hier. Vanavond na het eten mijn laatste tabletje, en dan afwachten maar! Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het doorbreekt En dan weer "opnieuw" beginnen. Da's wel fijn, heb je weer iets om naar uit te kijken, zeg maar. Groetjes Sharon
Jahoooeeeeeeee, ik zie roze!!!! Skye en Marloes van harte GEFELICITEERD!!! Ben superblij voor jullie Wilde nog zeggen van euh Marloes, ik voelde ook totaal niks haha SUPER meiden echt gefeliciteerd @tamtam:ja, bedoelde ook niet meteen mannetje van man/husband, anyways, spannend dat trouwen, hoor @weet niet meer wie een CB digi had gedaan, maar er staat ook in de gebruiksaanwijzing dat je de streepjes vd digi NOOIT/NIET mag/moet kijken en echt alleen "(niet)zwanger" aflezen. @Kimmiej en Pix:jammer dat we hier jullie voorlopig niet zien.Ik wens jullie al het beste toe.
AAAAHHHHHH en ik zei nog vanmorgen tegen je: De pendel zegt dat het raak is En het is zo.... GEFELCITEERD
Ik doe helaas niet mee met de roze babyboom Want heb vanmiddag al beginnende ongi waargenomen, en dat zal morgen wel doorbreken Mijn pendel zegt oktober, dus als die klopt dan is het ook al snel Maar ik hoop natuurlijk eerder
Ik ga ergens in het weekend denk ik testen, als ik nog niet ongesteld ben, want ik weet niet wanneer mijn ei was en ik ben maar uitgegaan van de laatste cyclus. @esmee : ik ben het met mienimi eens, ik heb ook gelezen dat je een CB digitaal niet uitelkaar mag halen, die 2 strepen betekenen niet automatisch dat het raak is. @kimmiej: helemaal begrijpelijk hoor, meid! Succes en sterkte in je relatie! Skye, Selle en Marloes: Gefelicteerd! Ik heb er deze maand geen vertrouwen in dat het raak is. Ik voel me namelijk normaal (ja, een beetje hoofdpijn en zere borsten, maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ook ongi), dus op naar een volgende maand
Balen Northern! Hopen dat de pendel uitkomt, oktober duurt inderdaad niet lang meer! Zou toch helemaal geweldig zijn!
MARLOES FELI! over duidelijke strepen gesproken hahahaha! nee ik had idd ook al horen waaien dat die digitaal niet afgelezen mogen worden uit de houder... ik zie toch eigenlijk ook wel liever strepen.. vooral TWEE strepen heb wel steeds meer last van mijn tepels en ik heb het WARM. mijn hele gezicht, hals en decollete blijft de hele dag gloeien... en ik ben misselijk ale: Heb net 3 happen gegeten en ik kon niet meer... woensdag nog maar eens testen dan. geen bloed geeft moed!
Ben benieuwd Esmee! Wel rot dat je die klachten blijft houden. Als je zwanger bent, dan weet je waarom je dat allemaal voelt. Maar nu is het alleen maar verwarrend, lijkt mij.