Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik lees al een tijdje mee en hoewel ik nog niet in mijn eerste ronde zit lijkt het me toch gezellig hier al beetje mee te gaan kletsen ;)
    Deze week mijn laatste onttrekkingsbloeding na de pil en dan gaan ook wij voor de eerste ronde.
    Nu maar hopen dat mijn cyclus een beetje mee wil werken ;)

2. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    saskia welkom hier.
    Ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk. Ik heb bijna vakantie. 3 heerlijke weken niet naar werk hoeven en vooral niet aan werk denken 8)
    en verder loopt mijn cyclus bijna op zijn eind dus ben benieuwd al verwacht ik gewoon :evil: :evil:

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hey wat leuk zeg!
    En zeker een aparte datum om te trouwen :)

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Alle nieuwe welkom en Daan idd een leuke datum om te trouwen :)

Nou hier zitten we op Dudok en evt brandweer te wachten...Er kwam een windhoos voorbij en er liggen heel wat dakpannen af hier :(

5. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    EEHhhh Okè :rolleyes:
    Daar wordt je niet vrolijk van :(

6. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Hallo Meiden waar kan je dat pendelen laten doen?
    Ben zelf ook erg nieuwsgierig :D

7. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    nee, idd...ik klop nog even af dat we nog geen lekkage hebben, maar er moet wel snel iets komen, om het te voorkomen.
    Maar net kwam er wel een buurman (de 3e die kwam vertellen dat er dakpannen afliggen, maar dat hadden we zelf ontdekt, want toen het begon te waaien keek ik met dochterlief naar buiten en zag het allemaal naar beneden komen donderen in de tuin) en die vertelde dat 1 straat verderop bij bijna alle huizen de dakpannen eraf liggen :( Dus die straat zal wel voorrang krijgen, want op dit rijtje zijn wij het en het hoekhuisje, meer niet...

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Home, dan de lounge, dan zie je pendelen staan, daar lees je info en onder info 2 namen die je een PB kan sturen erover, succes :)

9. Lieke001

Lieke001 Actief lid

12 jul 2008
    273
    0
    0
    Dankje MieniMe. errrrrrrrrug nieuwsgierig :D

10. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hoi hoi!
    Ik zag wat klachten over dat er weinig nieuwen bijkomen, dus: here I am! ;) Sinds 7 augustus gestopt met de pil en nu bezig met de 1e ronde dus! (we gaan er meteen voor en zien vanzelf wel hoe of wat) Heb wat 'vage klachten' gehad, maar intussen begrepen dat dit ook 'gewoon' ontpillen kan zijn. We shall see!
    Groetjes Debbie

11. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lijkt wel of je steeds vaker windhozen ziet zeg.
    Bij mijn tijdelijke baan lagen er 4000 ruiten uit..
    http://www.ad.nl/rotterdam/voorneputten ... n_kas.html

Ondertussen zit ik gelukkig alweer bij mijn nieuwe tijdelijke baan ;)

12. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    @Alle nieuwe meiden: Welkom! Veel succes met zwanger worden, en leuk dat jullie meekletsen! We kunnen wel wat meiden gebruiken hier :)

@Lieke: Nee, heb nog geen tekenen. Vandaag de 1e dag zonder tabletjes, ik hoop dat ik morgen of donderdag de :evil: heb.

Heb vandaag sollicitatiegesprek gehad. Ging wel heel goed. Ben één van de 5 kandidaten die zijn uitgenodigd voor een gesprek, ze hebben meer dan 400 sollicitaties binnengekregen :confused:
    Alleen......nu twijfel ik zó erg wat ik ga doen, stel dat ik gekozen zou worden. Nu weet ik niet zeker of ik wel weg wil bij mijn huidige werk. Nu werk ik dichtbij huis (fietsafstand), waar ik op gesprek ben geweest is verder weg. En het is 24 uur, nu werk ik nog 36 uur. Op zich lijkt het me wel heel erg leuk, maar toch die twijfel :(
    Morgen hoor ik al wat het gaat worden, dat wacht ik dan maar eerst af. Misschien maak ik me wel druk om niets, want ben ik het gewoon niet geworden.

Groetjes Sharon

13. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    welkom nieuwelingen! succes met het zwanger worden!

14. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hai Snuffie,

binnenkort testen? Of al gedaan?
    Spannend :)

15. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Maak een lijstje met voordelen en nadelen. Misschien helpt het.

Ik help alvast: 1. Wat zegt je hart? Wat lijkt je leuk om te doen? Hoeveel uren zou je idealiter willen werken? Ga je er geldtechnisch op vooruit of achteruit? Hoe zijn je huidige collega's en hoe zullen naar alle waarschijnlijkheid je nieuwe zijn? Ben je toe aan een nieuwe uitdaging?

Denk er trouwens ook aan dat we in een recessie zitten. Waar het vorig jaar en het jaar daarvoor nog goed ging, gaat het nu slechter. Dankzij tegenvallende winsten door onderandere de huizenkredietcrisis staan er banen op de tocht. Durf je de gok te nemen of kun je er meteen een vast contract uitslepen? Met een kind op komst (hopelijk) is het belangrijk om inkomen te hebben, ook tijdens je zwangerschap!

Denk trouwens ook aan de voordelen die je huidige baan danwel toekomstige baan kunnen leveren.

Heb je hier wat aan?

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Meiden, ik stop met actief mee doen hier. Ik zit alleen maar te zoeken naar dingen die ook bij mij zo zouden kunnen zijn, maar wat het uiteindelijk toch niet is. Kortom; ik maak mezelf gek.
    Misschien over een tijdje ;)
    Iedereen heel veel succes met zwanger worden! :D

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Dankjewel zeg! :)
    Dat zijn inderdaad zo'n beetje de vragen waar ik over nadenk. Ik weet nu wat ik heb, en ik weet niet wat ik krijg. Over het loon enz. hebben we het nog niet gehad. Stel dat ik verder kom, dan gaan we het daar uiteraard over hebben. Het gaat ook ineens zo snel! Ik ben gisteren gebeld dat ik vandaag op gesprek kan komen, en morgen krijg ik al duidelijkheid over of het doorgaat of niet. Heb bijna geen tijd om na te denken!

Natuurlijk wil ik graag minder werken wanneer er kinderen komen (hopelijk), nu kan ik nog lekker blijven sparen. En minder werken bij m'n huidige werk kan ook, dus daarom hoef ik niet weg te gaan. Ik vind m'n werk ook nog wel leuk, alleen soms probleempjes met m'n baas (andere denkwijze) en daarom staat werk me soms tegen. OOOOOHHHHH, moeilijk hoor! Maar goed, misschien maak ik me wel voor niets druk en wordt ik helemaal niet aangenomen!

Bedankt voor je reactie Snuffie! Lief :D

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Jammer Tummetje! :( Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik denk soms hetzelfde. En jezelf gek maken, daar heeft niemand iets aan!
    Sterkte, meid! En hopelijk zien we je snel terug, met héél goed nieuws natuurlijk :)

19. Snuffie

Snuffie Actief lid

22 jun 2008
    141
    0
    0
    Nog niet gedaan. Ik ben op zoek naar mijn ei. Kijk maar hieronder.

http://i366.photobucket.com/albums/oo103/Snuffie007/maand2.jpg

FF zegt heel iets anders dan mijn vruchtbare slijm! Ik denk dat het rondom de 20ste of 22ste was. FF denkt de 27ste, maar dacht gisteren nog de 30ste!

Ik ben nog niet ongesteld, maar dat zegt niets :(

Trouwens, graag gedaan hoor Sharon! Misschien is een switch binnen je bedrijf wel mogelijk? Andere baas, geen contractswijziging :) Praat eens met collega's van een andere afdeling!
    Succes er mee, in ieder geval! De keuze ligt in ieder geval altijd bij jezelf. Laat je niet overpraten door een ander!

@ tummetje: helemaal begrijpelijk. Ik ga als het deze maand niet gelukt is (wat ik denk), ook proberen af te kicken.....
    Jezelf opfokken kan nooit goed zijn voor jezelf!

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Nieuwe meisjes: van harte welkom hier. Gezellig wat nieuwen erbij. Veel kletsplezier (alles is bespreekbaar) en succes met het zwanger worden natuurlijk.

@Tummetje: ik snap het, maar vind het niet leuk.
    Laat je nog wel zo af en toe eens wat horen.
    Dikke kus van Daantje.

Deel Deze Pagina