tummetje je kunt altijd weer terugkomen hoor, fatboys genoeg! *hug* northern jij al getest? hier nog STEEDS niets.. nega en geen maar wel misselijk enz enz enz ga nu naar de ortho, krijg vandaag mijn beugel
Jeetje wat een schade zeg bij jullie in de buurt. Hier waait het ook wel, en regen, maar niet zo erg gelukkig.
Op de home pagina ga je naar lounge en daar staat pendelen. Daar staat ook wie er allemaal pendelen. Ik ben gependeld door Caruli, maar vanwege de vakantie etc. is ze er tijdelijk mee gestopt. Misschien dat ze het nu weer doet.
Ik heb nu beetje bruin rood bloed verlies vanmorgen................ Aan de ene kant was ik wel blij dat te zien na een hele lange tijd, maar aan de andere kant voel ik me al 2 dagen misselijk en dacht ik dat het wel een raar kon zijn. Wat denken jullie? Misschien moet ik maar even afwachten of die ongi door zet.
Hey Emee, Nee nog niet getest, heb al wat beginnende gespot, dus het zal eerdaags wel doorbreken. Anders van `t weekend een test. Dus jij ook geen en een nega test Maar zolang de wegblijven hebben we hoop Vandaag dus je beugel.....nog last gehad van de elastiekjes en de veertjes? Hopelijk heb je zacht voedsel in huis.........want ik kan me nog herinneren dat ik 3 dagen niet heb kunnen eten Ideaal als je een paar kilo`tjes kwijt wilt En het uiteindelijke resultaat hè natuurlijk! Succes! XXX
Ik zou even afwachten als ik jou was, misschien dat het nu opgang komt. Anders kun je altijd vrijdag nog even naar de huisarts als je het niet vertrouwd.
hai hai meiden was ik ook weer even doe me best om het hier bij te houden maar moet er echt nog inkomen. ik snap ook weer niks van mijn lichaam miss jullie wel. heb giga last van mijn hormonen druk achter de borstkast kortademig. pijn in mijn buikie nergens zin aan. en mijn temp is redelijk laag 36.5 is gemiddeld. en heb als het goes is dus echt me ei nog niet. voor ik mijn eerste kreeg had ik nergens last van en na de bevalling is dit eigenlijk begonnen tijdens menstruatie en nu dus ook al meteen erna en tijdens niet meer. heb al eerder een beste cyste gehad dit was na de bevalling en had toen ook van zulke klachten net alsof je zwanger was ook en nu dus weer heel vervelend ik wil dus morgen ff kijken bij de ha hier eigenlijk zou je meteen naar een frauenats moeten maar dat duurt me te lang en ha kan ook echo maken. de vorige keer moesti k aan de pil om hem weg te krijgen hoop niet dat dit nu weer moet dat zie ik echt niet zitten ons meisie is al 2,5 dan komt weer nog meer tijd tussen.
@ alle nieuwe meiden, welkom hier! Aangezien ik weer gewoon aan het werk ben, mn vakantie is weer voorbij ben ik idd ook niet zo vaak hier te vinden. Lees wel terug hoor, ben toch wel benieuwd hoe het jullie vergaat. Las dat er meerdere dames zijn die even een pauze nemen van het forum, als jullie doorgaan met het klussen wens ik jullie veel succes met zwanger worden! @mamasuus; miss dat je idd bij de ha 't meeste duidelijkjheid krijgt. Ik herken de klachten niet echt..Jij weet zelf hoe het voelt als je een cycste hebt..luister goed naar lichaam (wat je wel doet als ik 't zo lees) Aan de meiden die nu rond hun Nod zitten of bijna mogen testen, laat dat rood weg blijven en zorg voor 2 mooie streepjes op die test
Ha meiden! Heel blij te lzen dat we weer wat versterking hebben gekregen hier, maar erg jammer dat sommigen hebben besloten minder te komen of helemaal niet meer misschien....zal jullie missen! @ suusje 23, saskia1982 en debsel82, welkom hier en klets lekker mee! Succes met zwanger worden allemaal! @ daan, mooie jurk joh! Gave datum inderdaad! En heel leuke kat! @ iris, spannend...bijna testen! @ northern, jammer dat je je ongi verwacht, maar zolang het niet echt doorzet... @ mienime, zo da's echt balen van de pannen! Heb je al gehoord wanneer het gemaakt gaat worden? @ sharon, spannend zeg! Gaat ook wel heel snel, ene dag bellen, volgende dag op gesprek en de dag erna al het eindoordeel Laat je het weten als je nieuws hebt? Blijf wel inderdaad jezelf afvragen wat je wilt, zoals snuffie zegt. @ snuffie, ik snap werkelijk geen bal van die temperatuurkaartjes.... Heb je je ei gevonden trouwens? @ esmee, jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Wanneer ga je weer testen? Zolang je niet ongi bent houden we hoop! Vandaag je beugel, spannend! Weet nog dat ik er ook best last van heb gehad met eten in het begin. Maar het is voor een goed doel! @ mamasuus, snap helemaal dat als je ervaring met een cyste hebt gehad en je kleine meid die leeftijd heeft dat je niet teveel tijd wilt verspillen en dat je naar de huisarts wilt. Laat je weten wat ze vinden? Hoe is het trouwens met de zwangere dames ondertussen? Mienime, Jantsjuh, Selle, Skye, Miss, Marloes, Mama? Alles nog okee met jullie? Snap het goed dat sommigen van jullie hier minder meepraten, jullie zijn nu toch een stapje verder met alles en zoeken natuurlijk daarin lotgebootjes Hier gaat alles zijn gangetje, heb veel last van mijn buik en van misselijkheid en zo nog wat gekke dingen. Morgen bloedprikken, tel de dagen af tot dinsdag! *Grouphug*
@Meintje; Morgen moet je bloedprikken lees ik, krijg je daar dinsdag de uitslag van? Bloedprikken heeft te maken met het uitblijven van je ongi enz? Ben heel benieuwd wat er uit gaat komen, wordt er op nog meer dingen gecontroleerd? Succes in elk geval! Met mij gaat alles goed. Vind het heel onwerkelijk dat ik echt zwanger ben. Ben heel blij als ik de eerste keer naar de vk mag. Vertrouwen op zo'n streepje is toch maar raar. Begin wat dingetjes te merken, vanmorgen voor 't eerst wat misselijk (nog niet overgeven gelukkig) ben duizelig bij snel opstaan en moet heel heel vaak plassen. Niks dus waar ik echt last van heb. Vind het wel moeilijk om m'n mond no dicht te houden..hebben het alleen aan de ouders en broers plus schoonzusjes verteld.. GROUPHUG
hey northern, ja die stiekjes is niets vergeleken met dit.. tjonge wat een spoorlijn is het zeg.. En scheef dat het staat! Dat zie je dan pas als er die draad in zit... Nog niet echt pijn maar dat moet nog komen begreep ik... vanavond maar even yoghurt scoren dan.. heb al wel een week zachte broodjes in huis..dat scheelt.. al mijn klachten zijn wel afgezakt en mijn gevoel zegt dat ik ongi ga worden... misschien een vmk dus of welke naam we daar ook aan willen geven.. ga zo ook nog even werken. x
Ja wat ziet het er dan scheef uit he! Ik weet het nog wel van mezelf Ook heb ik ontelbaar veel van deze aparaten zelf geplaats ben namelijk 3 jaar ortho assistente geweest voordat ik in de gehandicapten zorg ging werken. Dus weet er alles van Sommigen krijgen er amper last van, maar bereid je maar voor op het ergste dan valt het altijd mee. Ik had zelf mega last ervan, en kon 3 dagen niet eten Balen van je ongi en kwaaltjes, hopelijk heb je snel duidelijkheid. vmk zou kunnen natuurlijk, maar je hebt nog niet posi gestest Hier is het ook erg vaag.......wel al wat rommelig bij naar de wc gaan, iet wat bruine troep......maar breekt maar niet door. Nouja waar onze lichamen ook mee bezig zijn.......graag duidelijkheid Misschien toch maar een testje wagen
heb alleen nog 1 digitaal in huis en die geeft dus negatief vanochtend. Net bij de drogist geweest hadden ze alleen nog die digitale! :x Het zal wel een teken zijn. Ik ga maar even van die goedkope hier bestellen. Ben lichtelijk piesverslaafd aan het worden hahaha
hahaha, heb je geen kruidvat in de buurt? Daar heb je 2 voor 5 euries en die schijnen ook goed te zijn.
Ja daar was ik maar alles was uitverkocht! behalve dan de digi Denk dat Mienime ze allemaal heeft gekocht laatst om aan iedereen een test te geven hahaha het zal wel een teken zijn dat ik niet mag testen haha heb net toch hier nieuwe besteld lekkuh puh!
Hoi allemaal, Mijn naam is Nathalie en ik heb mij een paar weken geleden op dit forum. Ik heb 13 augustus mijn laatste pil genomen en ben 15 augustus ongi geworden. Ik was heel benieuwd hoe het met mijn eerste cyclus zou gaan. Afgelopen week al veel pijn gehad in mijn buik. Zaterdagochtend kon ik bijna mijn bed niet meer uit van de rugpijn en erge steken in mijn zij. Ovulatietest gedaan en ja hoor, eisprong . Genoeg geklust ervoor en uiteraard erna, haha. Volgens de calculator moet morgen ergens (met een beetje mazzel) de innestelling zijn. Ik ben benieuwd of ik dat ook ga merken . Ik vind het allemaal heel spannend. Greetz Nathalie
ja duurd meestal twee dagen hier.. overmorgen dus.. ach dan ben ik weer lekker vrij maar het wel weeeer om 8 uur een afspraak.. en ik ben zoo moeeee