Wie nog meer in de eerste ronde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    welkom Nathalie!

veel succes plezier en vooral kwaaltjes en streepjes gewenst haha!

2. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    welkom Nathalie, succes!

3. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    ik blijf voor je duimen ;)

4. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Gelukkig vallen je kwaaltjes dus nog mee, nu zo houden! ;)
    Kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar de eerste afspraak bij de VK, wanneer mag je? En ook het stilhouden, het liefst zou je het van de daken willen schreeuwen :) Reageerden de ouders leuk? Eerste kleinkind of niet?

Ja, morgen wordt er bloed afgenomen en dat wordt getest op schildklierwaarden (ik heb een schildklierafwijking, dus deze waarden testen ze regelmatig TSH, T3 en T4). Omdat ik nog steeds niet ongesteld ben en geen positieve test heb en wat zwangerschapskwaaltjes heb gaat er ook getest worden op de hormonen enzo. Op LH, FSH, oestradiol, nog eentje waarvan ik de naam niet meer weet...en ook op HCG. Dinsdag dus de uitslag, en eventueel hoor ik dan dus ook of ik wel of niet zwanger ben :(

Vanwege mijn schildklierafwijking wil mijn endocrinoloog er snel bij zijn als ik zwanger ben, ik moet dan maandelijks geprikt worden en hun gaan dan bekijken hoe het met het kindje en mij gaat qua schildklier. Ze gaan dan ook bepalen of ik wel of niet verplicht in het ziekenhuis moet bevallen enzo. Ze nemen dan na de geboorte direct navelstrengbloed af om te zien of het kindje een afwijking aan de schildklier heeft enzo....
    Ik laat het allemaal dan maar over me heenkomen..

5. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Welkom Nathalie en veel succes met zwanger worden!

Goh Esmee, piesverslaafd.... :) Kan me voorstellen, ik heb alleen het tegenovergestelde, wil zo min mogelijk testen omdat ik er nou niet echt vrolijker van word om iedere keer "niet zwanger" te zien staan ;)

Vreemd gevoel he, zo'n beugel....ik was er destijds wel kei trots op, was 13 en dan was een plaatsjesbeugel stoer! Totdat je eten gaat verzamelen achter de plaatjes en draadjes....dan is het niet stoer meer :)
    Sterkte ermee!

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Morning all :)

Gezellig nathalie, dat je er ook bij bent gekomen, succes!

@tummie:jammer, maar je moet doen waar jij je goed bij voelt *kus*

Hier is het gelukkig (nog) steeds niet gaan lekken, maar de dakpannen liggen er nog steeds af en asl we bellen krijgen we geen antwoord op wanneer ze nou komen :( Gisterenavondlaat gebeld en toen zeiden ze heel bot, ja die meneer is toch langsgeweest?Morgen zijn jullie aan de beurt en dat terwijl die man dus terug zou bellen hoe of wat, maar neehoor, dat is dan teveel moeite :( Dussss, afwachten ofzo pfff

Hahahaa, wat moest ik lachen om hoe jullie over mij praatte over die testen *lol* :) Maareuhm, ik heb geen Kruidvattesten gehad, hoor...Vind dat echt een ***winkel ;) En het zit ook in het centrum en de Etos is hier 5min vandaan, dus daar heb ik een doosje met 2 testen gehaald en meer heb ik er echt niet gedaan, girlzz, ondanks dat ik het idd niet kon geloven en Selle ik weet precies hoe je je voelt, meid..Het is allemaal zo onwerkelijk en ik kan ook niet wachten op de 1e echo en de afspraak bij de VK.

Meintje, Esmee voor jullie hoop ik ook snel op meer zekerheid!
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben een beetje verstrooit, schijnt er ook bij te horen hihi

Ow, op het moment dat ik dit schreef is er aangebeld...Ze zijn in de straat druk bezig met alle daken en ze komen langzaam onze kant op, dus komt helemaal goed.Ze willen snel werken zeiden ze, want ze verwachten weer noodweer (vnl veel regen) en dat kunnen we niet gebruiken natuurlijk :)

7. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Als er dan weer noodweer komt is het maar beter dat het gauw weer wordt dichtgelegd!
    Maarre....komt er zo'n slecht weer aan dan? Hier is het zelfs mooi op dit moment en ik dacht dat er ook niet veel slecht weer was voorspeld, of toch?

8. Hey lieverds,

nu ik zwanger ben wil dat niet zeggen dat ik jullie ga verlaten hoor :D
    Dat kan ik niet!
    Maar ik was er al niet zo heel vaak meer en zal nu ook niet vaker worden...
    Weinig tijd maar beloof iedere dag effe binnen te wippen ;)

Pff wat zitten sommige toch lang in die onzekerheid!
    Hopelijk weten jullie snel meer want zo is ook niks :evil:

Verders hoop ik ook dat er heel veel meiden gaan volgen nu...
    dus kom op roze! :)

Gisteren vk gebeld en daar kan ik over drie weken heen...
    Mocht ook alvast een afspraak maken voor een echo en die staat voor dinsdag 30 september ...
    Dus dat staat vast...
    Verders vind ik het nog steeds een beetje eng allemaal...
    Hoop zo dat alles goed blijft gaan!

O ja manlief had gisteren een digitale test gehaald voor mij zodat ik daar nog eens mee kon testen ;) wilde een mooie test hebben net zoals ik toen bij joey had...
    Nou die foto staat mooi in mijn album... :p

Nou meiden fijne dag allemaal!

Dikke kus

9. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Hahaha ja grappig he al dat getest ;)
    En het was niet lukkig bedoelt hoor ;) Maar dat had je vast wel wel door denk ik ;)

Fijn dat ze jullie kant opkomen om het dak te maken, want anders heb je nog meer schade straks als het gaat lekker :rolleyes:

10. Northern

Northern Bekend lid

4 jun 2008
    998
    0
    0
    Marloes.....Prachtige foto ;) en lief dat je ons niet in de steek laat :) Knuff

Noodweer? Hier schijnt de zon :)
    Of is dat maar voor korte duur :(
    Zal zo even op buienaradar kijken 8)

11. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    He Marloes, fijn dat je toch bij ons gaat blijven ;)
    Prachtige foto van een nog mooiere test! Snap dat het allemaal wat eng is, maar het komt vast allemaal helemaal goed! Lekker van genieten en je mag al heel snel voor de echo! Super!

12. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Marloes, ik zie nu dat je in Heesch woont! Haha, ik heb 19 jaar in Berghem gewoond en daarna 2 jaar in Oss nog. Heb zelfs nog een bijbaantje gehad in Oss/Heesch bij de bakker (Lamers :) )

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmiddag dames.
    Lekker weer aan de klets zie ik. Wij (mij man en ik) trekken er strax even op uit en vanavond heb ik dansles, maar ik vind vast nog wel tijd om even tussendoor te kletsen. Anders later vanavond.
    Fijne dag!

14. Hihi meintje das toevallig!
    Das dichtbij ja...

En ja blijf jullie hier ook volgen!
    Veel te benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat ;)

kusssss

15. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hahaha, had idd wel door dat het niet lullig bedoeld was, hoor :) Vond het echt grappig om te lezen.

Wat het weer betreft zou het de komende dagen regenachtig blijven.
    Vandaag is het hier ook nog droog gebleven(gelukkig!), maar er wordt dus wel regen verwacht.
    Ze zijn een half uurtje geleden weer an de deur geweest:Ze hebben een hoogwerker nodig en die zijn allemaal druk bezet, dus waarschijnlijk (met hoofdletters), komen ze pas eind vd middag :(

Ik sluit me volledig aan bij Marloes.Ik ben jullie al die tijd trouw geweest, ook vanaf het moment dat ik zwanger bleek.
    Heb alleen wel minder tijd en puf (slaap bv tussen de middag ook even, als dochterlief slaapt), ben zo moe en ga ook voor 22.00uur alweer naar bed, maar ik kijk hier regelmatig en als ik wat te melden heb, doe ik dat en verder blijf ik natuurlijk ook nieuwsgierig hoe het gaat en staat bij jullie..Wil jullie allemaal roze zien worden :D

Ohhh en Marloes, wat fijn en prettig om het woord ZWANGER te zien staan :D Super, meid *kus*

16. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    :oops:

Bedoelde mijn opmerking over de zwangere meiden die misschien andere clubjes opzoeken niet lullig....
    Sorry als het zo is overgekomen, was niet de bedoeling.

17. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Zo heb ik het ook niet opgevat, hoor :D
    Sorry, als ik verkeerd/bot ben overgekomen, maar wilde alleen uitleggen, waarom het lijkt dat ik hier minder ben :D

GROUPHUG!

18. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Okidoki!

*grouphug*

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    als ik het zo lees zijn er aaridg wat zwanger of niet super zeg. en was dit dan snel of duurde het ff.

hoop dat het bij ons ook een beetje wil flotten maar jah dat zien we nog wel eerst maar eens naar dok morgen en dan mijn sprongetje afwachten hihi.

en is het zulk noodweer in ned geweest dan dat er dakpannen wegvliegen ed. en komt dr nog meer? nou houd het daar dan maar hoor hihi wij nemen de zon wel.

en las net dat je dus bij kruidvat goedkope tests hebt . de vorgie keer had ik ze via internet besteld maar jah dat wil nu niet in dld. miss eens zoeken op duitse sites. ik betaal hier voor een goedkope das dan gewoon zon kartonnetje 3,25 geloof ik en zon plastic ding met streepies 4, nog wat. en dan heb je natuurlijk de cb nog die zit al gauw op 16 geloof ik. nou jah moet ik maar eens weer naar ned dus om er een paar in te slaan. hier zijn ze ook altijd op hahaha lijkt wel of dan ineens de hele wereld zwanger ant worden is he.

20. selle

selle Actief lid

10 aug 2008
    341
    0
    0
    Brabant
    @Meintje Ik heb nog geen vk gebeld omdat ik eigenlijk niet eens weet of dat nu al kan. Heb van de HA een infopakketje gekregen en daar zitten 3 foldertjes in van praktijken. Moet ik nog gaan kiezen ook nog 8-[ maar goed zal ik me vanaaf samen met mn vriend eens over buigen. Verder is het inderdaad het eerste kleinkind van beide kanten..extra spannend daardor voor de ouders denk ik zo. Maar ze reageerde heel enthousiast en vinden het moeilijk om nog niks te mogen zeggen haha..mn mams belt of smst elke dag hoe ik me voel..haha wel lief!

Je prikt dus vaker bloed zo te lezen. Heb je zelf in t dagelijk leven veel last van je schildklier, levert dat klachten op? Je wordt dus ook na de bevalling goed id gaten gehouden, spannend! Hoop dat je in elk geval positief scoort op de zwangerschapstest!

Deel Deze Pagina