Ik bn meteen de 1ste ronde aangeteld. Was er erg verrast over! Ik heb mijn testen besteld via sensitest. Vind ze wel handig (heb er 3 gebruikt omdat ik het echt niet kon geloven, haha) en ze zijn goedkoop. www.sensitest.nl hoop dat je er iets aan hebt. Liefs Sel
Keuze uit 3 praktijken, da's best veel! Denk dat wij hie rin de regio niet veel praktijken zullen hebben....geen idee eigenlijk. Ja, prik inderdaad vaker bloed. Bijna iedere maand of om de maand. Ik heb hyperthyreoïdie, dat wil zeggen dat mijn schildklier te hard werkt. Ik was heel blij toen ze me vertelden wat er mis was, want voor die tijd had ik dus symptomen waar je niet vrolijk van werd. Ik was doodmoe, sliep bijna 20 van de 24 uur, had heel veel hartkloppingen en pijn op mijn borst waar ik erg bang van werd. Na de diagnose (bloed, onderzoeken en scan) ben ik onder behandeling gekomen en hebben we uitgevogeld welke combinatie en hoeveelheid medicatie ik nodig had om mijn schildklier normaal te laten functioneren. Die medicatie moest ik een jaar innemen en dan zouden we gaan stoppen met de medicatie en gaan afwachten wat mijn schildklier gaat doen op eigen kracht. Ik mocht alleen anderhalf jaar absoluut niet zwanger worden van de arts en heb dus moeten wachten op groen licht van hem. nu heb ik groen licht (sta nog onder controle maar doe het op dit moment goed zonder medicatie , de problemen kunnnen terugkomen maar daar ga ik nu even niet vanuit) alleen is nu mijn cyclus de kluts kwijt en dat is net zoals dat schildkliergebeuren een hormonenkwestie. Klein gelukje dat ik dan heb is dat ik een heel fijne arts heb die dus absoluut niet wil dat ik 3 maanden of langer niet ongesteld word en dus prikt hij nu meteen op de hormoonwaardes zodat ik wat meer weet daarna hopelijk. Ergste is dat ik mijn kinderwens destijds aan de kant heb moeten zetten voor die schildklierproblemen en nu mijn cyclus niet op gang komt is dat vrij zuur omdat je voor je gevoel alleen maar aan het wachten bent en niet verder komt. Maar goed, komt wel in orde! Lief dat je dat vraagt! *knuf*
@ Meintje klinkt heftig maar fijn om te horen dat het nu onder controle is. Lijkt me inderdaad ontzettend vervelend als je je kinderwens tijdelijk opzij moet zetten. Prettig dat je idd een arts hebt waarmee je op 1 lijn ligt!
Denk er niet teveel meer aan, is voorbij (voorlopig) en nu kijken we naar de toekomst. Komt wel goed Is het misschien handig om de lijst weer te updaten nu er weer een en ander is veranderd? Heeft iemand enig idee waar die lijst ongeveer staat?
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss SEPTEMBER ronde 1 - Skye ronde 1 - Selle ronde 3 - marloes22 JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 3) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen[/quote]
kom even zeggen dat ik jullie mis. ik kom denk ik dan toch elk dag even langs om effe snel te kijken hoe het met jullie gaan. ECHT inhoudelijk zal ik niet reageren op iedereen maar af en toe wel kan het niet laten.. *pixie neemt even een biertje* ben meer een wijntjes persoon maar vriend heeft weer bier in huis gehaald (we drinken thuis nooit) dus ik neem lekker eentje. heb nu 3 dagen vrij. moet wel het weekend dan weer werken. wil even de nieuwe meiden welkom heten.. eeennnneee.... waar is de llijst gebleven.. ? loesje moet erop
\/ Pixieeeeee! Goed nieuws, mis jou ook hier.....ben allang blij dat je af en toe eens voorbij komt wippen hier Lekker even vrij, geniet ervan meis! Nou meiden, de lijst staat er weer. Nieuwe meiden kunnen nu zichzelf toevoegen aan de lijst, en de meiden die op rood staan....bah...rood.....zet maar weer de volgende nod-datum neer in neutraal zwart Welkom Debby86, ik zet jou er vast bij!
meitje wil je yvo naast mij verplaatsen.. we hebben namelijk hetzelde NOD.. maar ze is nu op huwelijksreis
ik wil eerst kwijt dat ik deze site super vind! alleen zit met veel vragen omtrent symptomen... waar kan ik die kwijt? xxx
ZWANGER AUGUSTUS ronde 1 - Jantsjuh & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss SEPTEMBER ronde 1 - Skye ronde 1 - Selle ronde 3 - marloes22 JULI 14-07 Lieke (ronde 1) Lies88 Sharon78 AUGUSTUS 03-08 Meintje (ronde 1) 09-08 Sannie82 (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) Aliki83 (ronde1) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) SEPTEMBER 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 3) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen
Thasista, vragen over symptomen kun je plaatsten in het onderwerp Zwanger Worden of bij Eerste Symptomen. Maarre, vertel....waar heb je zoal last van? (ben nieuwsgierig aangelegd...)
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 Cyclus van slag 14-07 Lieke (ronde 1) Sharon78 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) NOD SEPTEMBER 02-09 Northern (ronde 2) 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen[/quote] ik heb wat veranderingen aangebracht.. gaat hier om eerste rondes.. dus lijk me logisch om dan de zwangeren in te delen op rondes en niet ook op maanden ook een aantal dames opgezocht
Thanks Pix Ben hier niet zo goed in...zit de hele tijd aan die lijst te knoeien en heb dan nog niet het gewenste resultaat.
biertje gaat naar mijn hoofd.. ja ik drink echt bijna nooit. echt met uitzondering bijv in gezelschap.. avondje uit.. en zo ben ik ook niet echt helemaal haha
Haha, kan me er iets bij voorstellen. Ik drink echt nooit alcohol en ik heb dus ook maar een enkele slok nodig en ik krijg het warm en al. Alsof ik een opvlieger krijg (ik had dat zelfs van die twee slokken miswijn bij het trouwen )
Ik ben maandag begonnen met ovulatie testen voor de eerste keer. Heb het vanmiddag ook weer gedaan, maar nog niks Terwijl ik toch morgen mijn ei zou moeten hebben. Ik heb al een beetje rond gelezen en het kan zijn dat het te weinig is of dat ik geen eisprong krijg Of te vroeg getest, maar dat lijkt me raar, omdat ik het steeds regelmatig ben. Ik heb er nog 2, dus we zullen zien. Alle nieuwen WELKOM!! Leuk dat er steeds weer nieuwe dames mee komen praten
Voor het eerst in mijn leven kan ik haast niet wachten tot ik ongesteld word De kans is erg groot dat ik pas morgen ongesteld word, maar kan gewoon niet wachten tot ik ook mijn eerste ronde is ga. Beetje raar haha