Is helemaal niet raar hoor, ik denk dat veel vrouwen dat hebben en inderdaad zoals pixie zegt: het is eenmalig, want daarna wil je dat echt niet meer In ieder geval veel succes!
wil ook me naam er wel bij doen maar wat is de datum die jullie ervoor zetten is dat je nod of je ei?
hoi Saskia, welkom! Tamtam: ik heb volgens mijn ovu testen deze maand ook geen eisprong gehad... en die maand daarvoor wel! Ik neem het dus niet zo nou met die dingen. Gelukkig voel ik het wel een beeetje aankomen.. nu wacht ik alleen geduldig op mijn ongi.. zucht.. hadden ze daar maar testen voor...
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 Cyclus van slag 14-07 Lieke (ronde 1) Sharon78 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) NOD SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL ook het aantal in rondes veranderen
ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 Cyclus van slag 14-07 Lieke (ronde 1) Sharon78 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) NOD SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist
jee gelukt sta er nu ook bii, nou heb me daar toch een last van me buik. ga straks dus ook naar dok tenminste als madam ff wil slapen bij opa want heb zelf geen auto en mijn ouders alleen een 2persoons dus dan kan ze niet mee. en aangezien ik mijn rijbeswijs nog niet zolang heb kan ik nogn iet in die van mijn ouders rijden (is echt een mega grote auto) hou jullie op de hoogte van wat hij zegt ben zelf ook erg benieuwd
Goedemorgen meisjes! @ northern, jammer van je ongi Maar hop naar de volgende ronde, nieuwe ronde, nieuwe kansen! @ mama suus, wat zei de dokter? Hier alles nog steeds onveranderd (word een beetje saai ) Dadelijk bloed prikken en dan de dagen aftellen naar dinsdag! Mijn man heeft zelfs vrijgenomen zodat hij dinsdagmiddag bij me is. Als we heel goed nieuws krijgen wil ik dat met hem kunnen delen en als we minder goed nieuws krijgen vind ik het fijn om niet alleen te zijn en kan ik troost zoeken bij hem.
Ja balen maar ja we gaan gewoon weer voor de volgende ronde! Jij succes zo met bloedprikken, en wat fijn dat je man dinsdag meegaat. Zou ik ook willen, zowel bij goed als slecht nieuws. XXX
Goedmorgen ladies Ik zou vandaag mijn ei moeten krijgen, maar de ovulatie test was de laatste dagen negatief, heb gisteren wel steken in mijn onderbuik gevoelt. We hebben ook niet geklust, dus deze maand gaat over. Vind het niet zo erg, want als ik nu zwanger zou raken zou ik vlak voor mijn verjaardag uitgerekend zijn en we zijn veel met de bruiloft bezig, dus is wel goed Nog 4 dagen en dan is de grote dag. Het weer zag er goed uit, maar nu keek ik vanmorgen en nu is het ineens 60 % regen Daar zitten we niet op te wachten, want we hebben alleen maar een buiten lokatie voor de foto's. We hebben wel na gedacht over een eventuele binnen lokatie, maar we kunnen niks bedenken. Ik hoop maar dat het nog verandert en anders dat het met de foto's droog is.
Zo, net terug van de vampier. Meer bloed getrokken dan anders, werd er een beetje licht van in mijn hoofd (ben niet de dapperste wat bloed en naalden betreft...) Tamtam, gewoon hoop houden dat het wel mooi weer is. In de week dat wij gingen trouwen was het de hele week slecht weer, de dag voor ons trouwen is het de hele dag niet droog geweest, continu regen. Wij zagen het dus ook somber in, de voorspellingen waren niet al te best voor onze huwelijksdag. Maar toch hebben we een droge dag gehad, met zelfs wat zon. Er zijn een paar druppels gevallen toen we van de kerk naar de feestlocatie reden en daar konden we echt om lachen. We hadden zo'n mazzel, onverwachts! Komt wel goed! Succes met de laatste dingen regelen, slaap je nog goed? Wel spannend he! Maandje overslaan met zwanger proberen te worden kan ook goed zijn, je hebt het nu ook te druk met andere dingen en daar moet je ook van genieten!
Nou, de windhoos (volgens een artikel op internet zelfs een lichte tornado!) was alleen lokaal (Esmee, niks gemerkt?). Gisterenmiddag hebben ze er weer nieuwe dakpannen op gelegd en gelukkig begon het een half uurtje daarna pas te regenen! Mama Suus..Op de lijst staat welke rondes de zwangere dames zwanger zijn geworden. Ik in ronde 2..Kon het niet geloven! En vaak eigenlijk nog steeds niet...Was het maar vast 17 Sept. (termijn echo!). Alle nieuw trouwens van harte welkom en superveel succes met zwanger worden! @Northern:balen van je ongi! Vol frisse goede moed naar de volgende ronde @Meintje:afwachten tot dinsdag, pff wat moet dat lang voor jullie zijn! Sterkte met afwachten en wat fijn dat je lieffie dan thuis is om je bij te staan Ik [-o< voor goed nieuws @pix:Fijn je weer vaker te zien
Oke dan een plaatselijke windhoos Gelukkig maar weer dat ze net optijd jullie dakpannen er weer op hadden.
Dankjewel Mienime en Northern! Zo...kleine tornado Akelig! Wel fijn dat nu je dak weer netjes dicht is, voelt toch weer een stuk fijner wanneer er regen en wind in aantocht is. 17 september heb je de termijnecho, da's al best snel of niet? Alles is vast helemaal okee, maar kan me voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt!
WIE NOG IN DE EERSTE RONDES ZWANGER ronde 1 - Jantsjuh & Selle & Skye & Selle ronde 2 - Mamaline & MieniMe ronde 3 - miss & marloes22 Cyclus van slag 14-07 Lieke (ronde 1) Sharon78 03-08 Meintje (ronde 1) 24-08 tummetje (ronde 2) 27-08 Esmee81 (ronde 3) 31-08 AlexiaR (ronde 2) VERMIST Aliki83 (ronde1) NOD SEPTEMBER 03-09 Snuffie (ronde 3) 05-09 Pioen (ronde 4) Lies88(ronde 2) Spannendetijden (ronde 0) 07-09 Lothlorien (ronde 1) 09-09 Thasista (ronde 1) 11-09 Daphne1984 (ronde 2) 12-09 Daan78 (ronde 3) 14-09 meisje1987 (ronde 1) 17-09 Bloempje55 (ronde 4) 17-09 Bowen (ronde 2) 17-09 kitkaty (ronde 2) 18-09 tamtam78 (ronde 3) 19-09 Pixie (ronde 3), yvo08 (ronde 2) 23-09 cin1979 (ronde 2) 25-09 sakina (ronde 2) 29-09 mama suus (ronde 1) OKTOBER 03-10 Debby86 (ronde 1) 04-10 Northern (ronde 3) * zwart = NOD * roze is natuurlijk zwanger * blauw is uitblijvend ongi * babytjes die ons helaas te vroeg verlaten hebben * We houden hier niet van rood, dus als je ongi word, gelijk je nieuwe NOD noteren. vermist voor het overnemen van de lijst: klik rechtsboven op QUOTE haal in het bericht linksboven de [quote en naam] weg (let op de haakjes) haal in het bericht rechts onderin quote weg (haakjes!) vul je naam in op de lijst en als deze bijvoorbeeld rood moet of liever roze natuurlijk , kun je het beste eerst je naam typen en daarna bovenin de kleur kiezen vervang de link onder wachtruimte met de volgende link (kopieren en plakken) [ URL=http://img528.imageshack.us/my.php?image=wachtruimtehf7.jpg][ img]http://img528.imageshack.us/img528/5281/wachtruimtehf7.th.jpg[ /img][ /URL] haal vervolgens de spaties weg tussen [ url ; [ img ; [ /img en [ /URL