Ik slaap (nog)wel goed Denk dat zondag de zenuwen komen, maar dat hoort erbij. We gaan gewoon een zonne dans doen, wie doet ermee wie weet helpt het
Thanks Northern en meintje.Ben ook blij dat de dakpannen er weer opliggen, maar als er weer zo'n windhoos komt, ben ik er niet gerut op, hoor...Alle 3 de werklui die van het dak afkwamen zeiden meteen:Wat is dat dak slecht gebouwd!Er ontbreekt gewoon een heel raamwerk van balken onder het dak, er is alleen een doek gespannen (Dit zijn nieuwe huizen welteverstaan..Ze zijn pas ruim 1 jaar). Meintje Pffff, weet je hoe lang 17 Sept. nog duurt!? Hoewel het wel sneller is gegaan dan ik dacht, dat wel, dus dat scheelt gelukkig wel.De afspraak is nl ruim 2 weken geleden al gemaakt (bijna 3 wkn) en dan zit je al die tijd dus in onzekerheid of het hartje goed is gaan kloppen of niet, of dat het vruchtje mischien al gestopt is met groeien al weken terug, maar dat het nog niet is afgestoten ofzo.Zit niet constant nega te denken ofzo, maar je wil bevestiging buiten dat 2e streepje op de test en dat alles goed gaat in t buikkie. Nu dan nog 2 weken wachten is echt lang, maar stelt misschien idd niks meer voor dan die bijna 5 weken die ik er in totaal op het moeten wachten als het zover is.
5 weken is wel lang inderdaad Snap helemaal dat het moeilijk is om geduldig te zijn en af te moeten wachten, doe/probeer op het moment niet anders. Ik denk dat het altijd te lang duurt als je ergens op moet wachten en onzekerheden of twijfels hebt en graag bevestiging wilt. het hele proces (zwanger worden - zwanger zijn - bevallen - etc) is allemaal wachten. Minder dan twee weken en je weet een stuk meer, hoop dat de tijd snel zal gaan voor allen die ergens op wachten @tamtam, ik doe wel een dansje zondag!
Vertel mij wat over wachten, dat kan echt vreselijk zijn, en zeker als je er ongerust bent of alles wel goed zal gaan. Ik ben ernstig ziek geweest en heb ook heel erg veel moeten wachten en geduld moeten hebben. En nog moet ik leren leven met een stuk onzekerheid......... Ik doe ook een zonne dansje voor mooi weer
Hey meiden.... Ik ben er ook weer effe! Joey net in bad gedaan en nu ligt hij lekker op bed dus heb ik effe tijd om hier wat achter te laten Hier verders alles goed! Geen zwangerschapsverschijnselen.. alleen moeilijke stoelgang Ik heb afspraak bij de vk gemaakt en daar kan ik 24 september terecht! Voor de echo kon ik ook alvast een afspraak maken en die staat op 30 september... Geduld hebben dus! @Northern : Balen dat de zijn gekomen! Ik hoop dat deze maand je veel geluk gaat brengen... duim dus dat dit DE ronde is voor jullie! @Mienime : Oohh 17 september 1ste echo! Jaaa dat wachten duurd lang he! Wachten op iets spannends/leuks duurd altijd lang... En herken het gevoel nu! Je hebt wel een posi test in handen maarja zekerheid dat balles goed is en gaat heb je nog nie... Nog geduld hebben dus saampjes! @tamtam : Spannend joh! Het weer wordt iets beterder! @pixie : Hoe is het met jou verders ? @meintje : Bah ik kan er ook niet goed tegen hoor... wordt ook altijd een beetje dizzy Aliki83 staat op vermist maar volgens mij is die een weekje geleden hier vnog geweest! Kunnen er ook 2 zijn ... Maar volgens mij vertelde ze dat ze vakantie had of zoiets en dat ze er effe minder vaak was .... Maar dat ze wel mee las Fijne dag allemaal!
@ marloes, fijn dat de kwaaltjes meevallen! En inderdaad, geduld is een schone zaak (zei oma altijd...maar doet de tijd niet sneller gaan ) Wel prettig dat je afspraken hebt vaststaan nu! @ northern, wat had je waardoor je altijd met wat onzekerheid blijft? (als je het niet wilt vertellen, snap ik dat hoor) Geduld is moeilijk, ik stond ook echt niet vooraan in de rij toen de eigenschap 'geduld' werd uitgedeeld...
Hey Marloes, Ja ik hoop het ook Maar die pendel he, hoe moet ik dat zien... Oktober NOD of bevruchting oktober? XXX
Nee ik stond ook niet vooraan Ik heb, zit je stevig? in de zomer van 2007 2 hersenbloedingen gehad.........het is een zeldzame aangeboren vaatafwijking (0,2% van de wereldbevolking) wat een risico heeft van onder de 5% op herhaling, en wat voor epilepsie kan zorgen 50%. Vandaar dat ik de rest van m`n leven met een stukje onzekerheid moet dealen XXX
Tsjonge....da's wel heel heftig ja! Ben je wel compleet hersteld ervan of heb je toch iets aan de bloedingen overgehouden? Heb je inderdaad last van epilepsie of dat niet? Is dit iets wat jij dan eventueel kunt overgeven aan je kindjes of moet je man dan ook drager zijn ofzo? Of is de kans daarop ontzettend klein? Sorry voor al de vragen, maar je berichtje doet me echt wat. Zo jong en dan zoiets...
http://www.net5.nl/web/show/id=183855/l ... 077/page=1 7.35 rechtsboven hoek is een apartementblokje. daar woon ik hehe
@Northern .... Toen ze mij gepeneld had dacht ik dat dat dan de maand van bevruchting moet zijn... Dus de maand waarin je dan mogelijk zwanger zou (moeten) worden volgens de pendelaar! Bij mij gependeld augustus .... en mijn nod was september... En klopt want ben in augustus zwanger geworden En jeetje meid wat heb jij al veel mee gemaakt! En idd op zo'n jonge leeftijd! Pff daar schrik je toch wel van.... Kan me voorstellen dat het moeilijk is om met die onzekerheid om te moeten gaan! *knuffel*
Haha, grappig! Je mocht zeker niet mee-eten of wel? Grappig is dat als je iets van jezelf ineens op tv ziet, zo zag ik van de week ineens mijn broer op tv bij Hart van Nederland, hihi
Ja ik heb al heel wat mensen doen schrikken, ik kon het zelf ook niet bevatten toen ik in het ziekenhuis lag. Zelfs de huisarts niet, die dacht dat ik ergens allergisch voor was, maar dat bleek in het ziekenhuis heel wat anders te zijn. Ik ben voor 95% hersteld, het is nu een jaar geleden en ik kan nu geen herstel meer verwachten. Het stijve gevoel aan de rechterkant van mijn gezicht en duim en wijsvinger zal blijven. En als ik moe ben wordt het erger. Je ziet er gelukkig niks meer van, alleen mensen die mij heel goed kennen die zien nog aan mijn hand dat dat anders is/gaat dan voorheen. Ik ben sneller moe en kan geen lange afstanden autorijden, verder kan en doe ik alles weer. Momenteel heb ik geen epilepsie, maar er is een risico van 50% dat ik dat in de nabije toekomst kan krijgen. Dus ik hoop ook heel erg dat ik daar geen last van krijg, want dit is al genoeg vind ik. Verder kan het zijn dat ik de vaatafwijking doorgeef aan de kleine, maar daar is zo weinig over bekend......ook is er een iets verhoogd risico op een bloeding als ik zwanger ben. Maar als mijn bloeddruk maar niet extreem hoog wordt dan, hoef ik me geen zorgen te maken. Ik zal dus eerder moeten stoppen met werken en het rustig aan moeten doen. Maar heb groen licht van de arts dat we ervoor mochten gaan Was vorig jaar mei al gestopt met de pil om zwanger te worden, maar moest dus vanwege mijn ziekzijn in oktober weer starten met de pil In Mei 2008 heb ik groen licht gekregen en sinsdien gaan we er weer voor Dus ik heb nu ook niet echt het geduld om te wachten wanneer ik zwanger ben..........want wacht al zolang........wat ruw werdt verstoord...... Maar ja we blijven positief en het zal vast allemaal wel goedkomen Knuff
ja ik moest gelijk uit de raam gaan kijken en naar jonathon zwaaien. bwhaha.. nee maar ook grappig was dus de visgilde te zien in de hamershof.. waar ik dus elke dag (bijna) kom. niet de visgilde maar de hamershof haha. @ northern. ja je hebt het wel een keer verteld. maar dat vergeet je dan weer.. hier op forum ... en dat je het nu weer benoem schrik ik toch weer daarvan. Je had namelijk vorig vakantie het gehad toch en afgelopen vakantie was wel even de herinneringen die terugkwam dat je in het ziekenhuis toen lag. sorry als ik het nu weer opbreng.. maar ik weet niet of ik goed goed hebt onthouden..
Ja klopt, vorig jaar hadden we net 3 dagen vakantie Deze vakantie en zowieso nu het een jaar geleden is denk ik er wel meer aan als anders. Maar ik kan er goed overpraten, kan er erg goed mee omgaan.