Hey iedereen, ik ben benieuwd of dat er meiden zijn die net als ik een te korte luteale fase hebben en hier gezellig willen kletsen in een nieuw topic / clubke... Mijn luteale fase is gem. 7/8 dagen. Mijn ei heb ik vaak op dag 23, en mijn totale cyclus duurt gem. 30 dgn. Hoe lang is jouw LF?
dat is de tijd tussen je eisprong en menstruatie... De tijd dat een eventueel bevrucht eitje de mogelijkheid heeft om in te nestellen.
Cyclus varieert tussen de 21 en de 26 dagen en mijn LF is afgelopen cyclus voor het eerst 11 dagen geweest. Daarvoor ... zie banner. Ben deze cyclus met Etos zwanger word pillen begonnen om te kijken of die mijn lf langer kan maken. Ben benieuwd.... Wat doe jij er aan? Heb jij al contact gehad met je ha? En heeft deze je doorgestuurd?
Hey Muurtje, ik ben 2 wkn geleden naar de huisarts geweest hiermee. Dit was op dag 1 van mijn cyclus en ben wezen bloedprikken toen. Vandaag heb ik de zwemmertjes van mijn vriend af moeten geven op het laboratorium voor onderzoek... IK hoop echt dat mijn huisarts hier verder stappen op wil ondernemen want vind het echt zooo frustrerend... Ik ben een tijdje geleden met theunisbloemolie tabletten begonnen maar op één of andere manier brengt dat mijn cyclus helemaal in de war. 1x ben ik zelfs al op dag 24 ongesteld geworden zonder eisprong en vorige periode besloot ik het weer eens te proberen en toen had ik een cyclus van 42 dgn!! Ben je van plan om naar de huisarts te gaan of ga je het zo nog even aankijken??
@ Chantal; Ik heb telefonisch contact gehad met mijn ha. Deze zei; maar een eitje heeft maar 4 dagen nodig om zich te nestelen... dus een lf van 10 is niet erg... Eh... maar op internet... Nee internet heeft het fout. Kom maar terug als jullie 1 jaar aan het oefenen zijn. Het kan namelijk best dat je zwanger wordt. Nou en dat was 3 maanden geleden. Nu moeten we nog tot september wachten... Ondertussen heb ik waarschijnlijk een cyclus van 20 dagen. Want ik heb gister opeens weer een ei gehad. Deze komt steeds vroeger lijkt wel. Dus nu tel ik er max 10 dagen erbij en ik zit op 30 april met mijn nod. Als ik in mei uitkom met mijn nod. Betekend dit dat mijn lf langer is geworden. Of dat ik zwanger ben. Ik moet wel zeggen dat ik gister verrekt veel pijn had in mijn baarmoeder en linker eierstok. Nog nooit zo erg gehad. Misschien komt dit door die Etos zwanger wordt pillen... Ik ben benieuwd. Laat je je uitslagen weten? Groetjes!
Check maar eens het topic korte en onregelmatige cyclus topic hier bij de clubs en het topic bij vruchtbaarheidsbehandelingen het topic Miracles in de MMM wegens een korte LF
Hey Maartje, bedankt voor je berichtje.. heb net ongeveer 2 uur erover gedaan om het het hele topic door te lezen...
Hey Muurtje, Ik hoop voor je dat het het laatste is, en dat je zwanger bent.... Ik zal iig voor je duimen [-o< Morgen kan ik bellen voor de uitslag van de zwemmertjes van mijn vriend... ben benieuwd...
Graag gedaan. Ik had eerst een heeeeeel verhaal getypt alleen dat was ineens spoorloos verdwenen dus toen maar ff een verwijzing naar de andere topics \ Heb je de uitslag van je vriend zijn zwemmers al gekregen? Ik duim voor een goede uitslag.
Hoe is het met jullie?? Ik ben nu aan de clomid en heb net een pregnylinjectie moeten doen. Als ik niet ongi wordt, mag ik 7 juni testen. En volgende week dinsdag en donderdag bloed laten prikken om te kijken wat mn progesteron gaat doen nu ik clomid en pregnyl heb.... Spannend!!!!!!