Hoi Allemaal.. Hier net afgelopen maandag mijn 2e IUI achter de rug.. Het is weer heel erg spannend. Wie nog meer in de wachtweken? Lijkt me gezellig om samen te kletsen!
Hoi, ik krijg aankomende week mijn eerste iui.. heel spannend allemaal. jij inmiddels de 2e zag ik? Mijn vriend en ik zijn in principe allebei gezond, dus geen idee waarom het niet lukt...en jullie?
Spannend hoor je 1e IUI! Bij mij is verder alles oké, alleen mijn man zijn zaadkwaliteit is wat verminderd.. dus vandaar IUI! Zal voor je duimen
Prik je alleen pregnyl? Of ook andere medicatie erbij. lijkt me doodeng om zelf te prikken, denk dat ik het mijn vriend laat doen.. hihi.. jij nu aan het wachten dus? Spannend hoor... hoop het voor je!
ja ik prik alleen pregnyl, bij mij doet mn moeder het altijd Het valt reuze mee!! Heel veel succes.. ik moet nog 9 dagen wachten..
Succes Beschuitje! Ja het moet toch eens lukken he.. Vraag mezelf ook af hoe het voelt om zwanger te zijn. Ook geen idee of ik nu al iets moet voelen of niet?? Want merk niks aan mn lichaam.. afwachten maar dan
Heb je ook bijwerkingen van de pregnyl? Ik denk dat ik hem morgen of overmorgen voor het eerst moet zetten... hoor ik morgen in ziekenhuis.
Ik heb vandaag mijn iui gehad. Alles goed gegaan, nu ook op het wachtbankje. Van pregnyl heb je dacht ik geen bijwerkingen hoor. Ik weet niet meer wie het vroeg? Ik vind het alleen een beetje gemeen prikje. De prik zelf niet, maar het inspuiten van de vloeistof voelt een beetje prikkelig. Succes !
Afgelopen donderdag mijn 2e Iui gehad van deze keer Ben al een keer zwanger geweest na mijn 6e Iui Dus nu in de wachtweken
Spannend allemaal!!! Succes!!! Zijn er ook mensen waarbij er nog geen oorzaak gevonden is, waardoor het zelf niet lukt?
Erg frustrerend. Waarom lukt het dan niet he? Ben al dik 2.5 jaar van de pil af. Weet niet of ik zwanger kan raken, ook nog nooit miskraam gehad. (Hoop ook niet dat dat gaat gebeuren) Deze week de iui in eigen cyclus. Vanmiddag naar het ziekenhuis voor meten, zit op dag 12
Wij hebben ook niet echt een duidelijke reden waarom het niet lukt. Alleen dat het zaad van mn man iets van kwaliteit is verminderd, maar hij heeft zelf al 2 kinderen. Dus ook IUI in eigen cyclus met alleen pregnyl. Ook heel benieuwd hoe het is om zwanger te zijn en ook geen idee of ik wel zwanger kan worden, bij mij zijn er geen afwijkingen gevonden. Hoop zo dat de 2e IUI nu eens raak is.. maar geduld is een schone zaak. Voelen jullie al iets aan jullie lichaam? Ik zit nu in mijn 2e wachtweek en merk totaal niks aan mijn lichaam, kan dat normaal zijn of??
Ik kan je daarover nog niks vertellen kun je alle afspraken in ziekenhuis goed regelen op je werk? Bij ons is er geen verlof voor, dus moet bijna al mijn diensten ruilen om naar het ziekenhuis te kunnen. Vervelend, want wilde het wat stil proberen te houden op werk... De wachtweken lijken mij erg slopend...