Positief blijven... uiteindelijk MOET het een keer goed komen! En dan lachen we de hele wereld uit oke!
@ Debbske, ik zou ook een testje doen, eerlijk gezegd..dan ben je van 't ellendige gepieker af... denk dat bij jou nu een zwangerschapstest toch wel de juist uitslag zou moeten geven..
Ik denk dat ik morgen toch maar test ga galen idd... ik ga dat niet volhouden tot maandag... kan het nog uitmaken dat ik een terugplaatsing heb gehad zonder eisprong of punctie? ( Vergelijkbaar met cryo denk ik dus) Dan heb je die pijntjes natuurlijk ook niet....
Hier is de menstruatie in alle hevigheid losgebarsten. Zondag start ik weer met puregon voor de laatste iui. Ik ben echt even verdrietig, maar gaan toch maar meteen door.
Heel veel sterkte beschuitje! Ik barst nu om alles in tranen uit, dus ik huil met je mee... Net eerst 2x vriend afgeblaft en daarna ruzie met mijn broer over mijn honden en hierna anderhalf uur daarom lopen janken.... Fijn die hormonen....
Ik heb dat ook dat gehuil. Ik word af en toe gek van mezelf. Baal zo dat ik mezelf al zolang niet meer voel als altijd. Ik kan zelfs huilen om reclames..( best wel sneu toch)
owh dat heb ik al jaren....whahaha vooral die Merci reclame voor de kerst.....vreselijk...... maar gister sommige liedjes en commentaar reacties bij de VOH op tv.....pffffff en m'n vriend maar lief doen tegen me...hihi....
Ik ben overstag gegaan.. waarom weet ik niet maar ik werd vanochtend wakker en ik moest perse een test doen. Had vd week een predictor early test gekocht en die heb ik dus gebruikt.. helaas geen positieve test.. ik weet dat het te vroeg is, maar kan ik er nu vanuit gaan dat deze iui ook niet gelukt?
Nee, want het is te vroeg! Gewoon over 4 daagjes nog eens testen, hopen op 2 streepjes. Lastig he meis.. Ik heb gisteren mijn eerste IUI gehad en mijn gedachten vandaag zijn alleen maar bij alles wat ik wel en niet voel. Erg vermoeiend.. Dan te bedenken dat ik nog 2 weken heb te gaan
Hello lady's, Ik lees dagelijks mee, maar ben eigenlijk niet zo'n schrijver....Dacht,laat ik nu ook ff een update neerzetten..Mijn NOD is woensdag 11/12, maar mag van de arts maandag 09/12 al testen...Zelf denk ik dat ik gewoon m'n NOD afwacht,hoe moeilijk dat ook is. Heb de afgelopen weken zelfs extra diensten op me genomen(buiten het feit dat ik zonder die extra diensten al aan de 40 uur kom),zodat ik lekker bezig kan zijn en niet zoveel kan gaan stresse. Hahahaha. We wachten gewoon lekker af..Ik lees in ieder geval met jullie mee en zal af en toe iets posten!!! Groetjes
@agols, er zit altijd een risiko aan vast als je besluit eerder te testen. Afhankelijk van de kwaliteit embryo dat teruggeplaatst is, hoelang hij/zij nodig heeft om in te nestelen, maar zeer zeker ook hoe jouw lichaam eronder is, helaas toch nog maar afwachten, zolang het nog niet definitief is, zit er toch nog altijd een kansje in ? @debbske, heb je al een testje gewaagd ? Niet iedereen voelt iets als het gelukt is, dus deze ronde zou het bij jou ook zo kunnen zijn. Graag willen we steekjes voelen, zodat we denken dat het gelukt is, maar helaas, dit zijn geen garanties. Ik zit net als jou in hetzelfde traject, hier ook geen punktie / eisprong gehad, maar daarom krijg je juist al die medicijnen om je lichaam te laten denken dat je dat wel gehad hebt, dus pijntjes wel of niet, niet teveel over nadenken (makkelijk gezegd he..) @pascale, dat je ineens het gevoel krijgt dat het mislukt is, is toch niet zo raar ? we zijn allemaal onzeker en twijfelen dan ook heel erg. Je kunt zeker ook nog te vroeg getest hebben, nog even volhouden. @yaamke, ik wordt er ook zo gek van. de 1e week voel je vanalles en dan een paar dagen weer niks. @beschuitje, he bah, wat een k*t nieuws, dat wil je niet horen. Probeer toch een beetje lief voor jezelf te zijn, want je hebt toch je best gedaan hebt. knuffel... @pinkbutterfly, Jij ook suc6 met je wachtperiode ! @Angelina, knap dat je zolang kunt wachten. Dat dacht ikzelf ook wel vol te houden. Ook goed gegaan, totdat de testdatum in zicht komt, dan komen de bibbers en de twijfels. Jij ook suc6 maandag. Hier is het ook 1 grote emotionele bak ellende (hahahahaha, en niet door reclames). Ik heb het gevoel om het ene moment te willen huilen, ander moment weer te lachen, dan weer met dingen te willen smijten, gewoon een emotionele achtbaan. Manlief vindt het maar niks, hij zegt, als dit het begin van onze zwangerschap is, dan worden het 9 goeie maanden...hahahahaha. Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen. Omdat mijn buikkrampen nog steeds door blijven gaan, zit ik ook nog regelmatig onderbroek te koekeloeren, komt de rode regen er aan ? pfff.....errug vermoeiend allemaal, maar we weten waar we het voor doen. Morgen gaan we een testje wagen en maandag op naar de bloedtest ? als ik maar kan slapen vannacht en morgen dat plusje maar zie komen...slik...
Spannend yoalanda! Hier ook vol spanning nog 4 dagen voor de bloedtest.. Gevoelig borsten en hier en daar wat trekkende steekjes bij mijn onderrug... Nou weet ik ( uit ervaring) dat utro en progynova de menstruatie tegen kunnen houden dus hou mn hartje vast.
Ik durfde gisteren niet te testen... wat als.... vanochtend met knikkende kniejes toch maar getest, ookal mag het pas morgen..... wat denk je... Gewoon 2 streepjes!!!!!! MIJN ALLEREERSTE POS TEST IN 5 JAAR!