Hallo allemaal, Ik zit in mijn eerste wachtweek, ik mag officieel op 26 december testen! Veel succes allemaal
A.s. zondag is het 2 weken geleden dat ik de IUI heb gehad. Verpleegkundige zei dat ik na 16 dagen mag testen. Weet alleen niet of ik dat vol ga houden.
Hoe verwerken jullie steeds een teleurstelling. Ben vandaag na de 2e iui ongesteld geworden, voel me vreselijk.Vind het moeilijk om elke keer weer positief te blijven en de volgende ronde in te gaan.maarja, er is geen andere keus. Bij ons is niets gevonden wat zwangerschap in de weg zou staan. Bloed, zaad en hsg waren in orde. Hebben jullie meer onderzoeken gehad? Wij zijn inmiddels al 2.5 jaar bezig. Er is alleen een vleesboom ontdekt, waarvan ze zeggen dat dit geen consequenties heeft.Hoor graag wat voor onderzoeken jullie nog eventueel extra gehad hebben.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik het verwerk. Ben wel na een mislukte iui, evho of wat dan ook wel verdrietig, boos en teleurgesteld, maar na een dagje flink janken, gaat het wel weer. Maar ik moet wel zeggen dat het steeds zwaarder word. Ik hoop zo dat ik niet al te lang meer in de mmm hoef te zitten. Mijn geduld raakt een beetje op. Het is een jaar geleden dat ik zwanger was, intussen 2 iui's gehad welke mislukt zijn, dus ik ben wel ff toe aan positief nieuws. Misschien door naar ivf ofzo. Heb nu een rudtmaand gehad, vd week ff testen en anders het zh bellen voor primolut, kan ik daarna weer spuiten. Bij mij is pcos geconstateerd dus ik heb geen spontane eisprong.. Ik snap heel goed dat het steeds moeilijker wordt om een nieuwe poging in te gaan, ik hoop ook voor jou op een spoedige positieve test. Knuffel
Wat heerlijk om te lezen dat er toch nog mensen zwanger worden. En treurig voor de rest, die negatief testen! veeg een traantje weg! Ik zit al anderhalf week op de wachtbank. mag 11 januari gaan testen, hebben 27 dec tp gehad van icsi. Wel alle klachten die een zwangere kan hebben, maar geef dan maar de schuld aan de pregnyl. Want die zegt toch tegen mn lichaam je bent zwanger. Moet het gewoon nog maar 3 dagen volhouden, en zaterdag gaat mn wekker om half 8, om te testen, en daarna te werken!! Nog meer mensen die in de wachtweek zitten?