Ik heb het gewoon eerlijk verteld om mn werk dat we met ''onderzoeken'' bezig zijn in het ziekenhuis en dat ik daar af en toe eens vrij wil voor hebben en dat was geen probleem de wachtweken zijn idd heel erg slopend.. al moet ik zeggen dat ik bij de 1e IUI er mee bezig mee was als nu bij de 2e IUI.. Hou namelijk ook rekening met weer een teleurstelling..
Dat doe je goed denk ik... ik ga er ook maar vanuit dat het de eerste keer niet gaat lukken. wil er ook niet teveel mee bezig zijn, maar dat gaat helaas niet. wanneer kun je testen zeeuwsemeid?
Ik moet vrijdag eigenlijk ongi worden en mag officieel vanaf volgende week maandag beginnen testen.. dus als ik niet ongi word zegt het hopelijk genoeg Had bij de 1e IUI ook een hele week het gevoel dat ik ongi moest worden en dat heb ik nu ook niet.. geen idee wat het betekent hoor.. we duimen!
Wat wordt je geduld dan op de proef gesteld he! En dan zeggen mensen ook nog, joh je moet er niet zoveel mee bezig zijn, dan gaat het vanzelf wel eens.. grrrr ik haat die opmerkingen! Ik ga hopen dat je vrijdag niet ongesteld raakt!
Dat is heel lief van je!! Ja klopt, mensen die niet in hetzelfde schuitje zitten zeggen altijd.. je bent er veel te veel me bezig.. grrrr word ik gek van!! Zij weten niet hoe het is om 2 weken te wachten
en moet jij vandaag weer naar het ziekenhuis Agols of?? Dan weet je meer of je die pregnyl moet zetten zeker?
Klopt, vanmiddag weer opnieuw meten. Denk vanavond of morgen de pregnyl zetten. Brrrr Zit vandaag op dag 12, en heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Die mensen die dat zeggen weten idd niet wat het is. Ik probeer er maar boven te staan, en denk dan mijn tijd komt nog wel... en zo is het ook! Binnenkort starten we een nieuw onderwerp, met zwangerschapsonderwerpen.. deal???
jaa dat is een deal!! Ben heel benieuwd naar vanmiddag, ga voor je duimen hoor. Ik heb ook een cyclus van 28 dagen en had deze maand op dag 17 pas mn IUI, ligt aan je eitje.. en de pregnyl valt mee hoor. Ik was ook heel bang op het begin!
Oke, das best laat dan op dag 17? Afgelopen vrijdag was het grootste eitje 0.9 mm. Geen idee hoe snel ze groeien. We horen het straks wel. laat het wel even weten nog...
Agols ze groeien 1 mm per dag heb ik me laten vertellen. Gemiddeld genomen dan he. Ik heb ook op mijn werk eerlijk verteld dat wij in het ziekenhuis lopen voor de kinderwens. Mijn baas geeft me altijd vrij, ik hoef er geen vrij voor te nemen. Na de miskraam weten ook al mijn collega's het. Was niet de bedoeling, maar ja ik zat een week thuis en toen is het uitgekomen. Nu weten alle collega's het en vragen ze ook met regelmaat hoe het met me is. Ik hoef niets meer uit te leggen als ik even wat eerder weg moet of tussendoor weg ben. Dat is wel heerlijk hoor.
Dat snap ik, en fijn dat je baas je vrij geeft. ik wilde alleen niet dat mijn collega's steeds zouden vragen hoe het gaat enz.. zorgt er alleen maar weer voor dat je er elke keer weer aan herinnert wordt. Maar je komt er niet echt onderuit. Naja, is niet anders. 1 mm is vrij weinig, dat wist ik niet. Ging er een beetje van uit dat woens of donderdag de iui zou plaats vinden. Maar kans is dus groot dat het nog langer duurt. we horen het zo wel...
Oké, dan is hij goed aan het groeien. Woensdag weer een nieuwe echo en dan weet je waarschijnlijk meer!
Had wel verwacht dat ik morgen ook terug moest komen. Maar woensdag dus pas. Hopelijk zijn we niet te laat, dat het ineens sneller groeit en springt ofzo...
Wees niet bang, je bent niet zomaar te laat. Bij mn 1e iui moest ik ook op de maandag komen toen was hij 12mm en de donderdag terug en toen was hij 18 mm.. dus ze weten wel wat ze doen
Ze zeiden ook van meestal niet. Maar zeker weten doen we het nooit... nouja vertrouw er maar op dat ze weten wat ze doen... denk dat ik woensdag ook wel op 18mm ongeveer zit, dan de pregnyl, en ik denk vrijdag de iui zelf...hopelijk is het gauw zaterdag, zie echt wel een beetje tegen deze week op...
Morgen de eerste iui... gister de pregnyl gehad, slecht geslapen en vandaag een erg onrustig, zenuwachtig gevoel. Herkenbaar?
Heel spannend! ik heb daar geen last van gehad.. werd er wel af en toe beetje misselijk van en kreeg stemmingswisselingen.. misschien iemand anders hetzelfde ervaren als Agols?