Wie nog meer in de wachtweken?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door zeeuwsemeid, 23 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie24

marie24 Actief lid

25 jan 2012
    115
    1
    18
    ja vervelend is dat altijd he! Je voelt vanalles in je lichaam maar het kan overal door komen.. Ik hoop echt heel erg voor je dat het wel goed is deze keer!
    Ik heb altijd na de pregnyl/eisprong hele zere borsten. Sinds gisteren heb ik zo nu en dan best wel felle steken links onder in mijn buik.. maar het is wat je zegt..die hormonen creƫren natuurlijk ook vanalles. Ik heb inderdaad wel eens naar dat hormoon gevraagd wat jij in moet brengen. Maar zolang mijn menstruatie niet binnen 12 dagen naar de iui komt hoef ik dat niet te hebben. Mijn cyclus is wel heel snel..op dag 8 begin ik al met echo's en dag 11/12 van mijn cyclus al de iui..jij?

2. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Inderdaad. Het is zeker heftig. Jij ook na 8 weken.. Ik kan het me nog herinneren als de dag van gister.. Hopelijk overkomt het ons niet nog een keer!!!

3. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Ik had voor dat ik hiermee ging starten helemaal geen cyclus meer.

Ik ben op mijn 11e ongesteld geworden voor het eerst. Het was ook vrij heftig en dat 7 dagen. Op mijn 16e werd mij de pil voorgeschreven en mijn menstruatie ging geweldig. Ik wist precies wanneer en na drie dagen was het klaar. Tot dat ik 21 werd ging het goed. Daarna stopte het en kwam ook niet meer terug. Volgens diverse huisartsen kwam het door de pil, mijn lichaam reageerde daar zo op net zoals 10-15% van de rest van de vrouwen. En daar moest ik het mee doen. Ik was toen nog zo lekker naief dit te geloven dus heb er verder niet zoveel mee gedaan. Al zat het me toch niet helemaal lekker. In 2010 ben ik toen doorverwezen naar de gynaecoloog en sinds 2011 ben ik begonnen met de behandelingen eerst clomid (maar dat werkte voor geen meter) en in oktober vorig jaar met Menopur spuiten en daarna Pregnyl. Vorig jaar heb ik 2 IUI's gehad waarvan de 2e na 8 weken is geeindigd in een miskraam en oktober dit jaar was de 3e poging, waarvan ik meteen al het gevoel had dat het niks zou zijn.. en nu bij de 4e beland.. Hopelijk een geslaagde poging :D

4. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ook hier in de wachtweken... Door al die medicijnen en hormonen weet je inderdaad niet meer wat nu echt is en wat niet.

Als ik nu terug kijk op het jaar, dan ben ik gewoon geleefd en nog steeds. Het is zo verschrikkelijk snel gegaan allemaal. Je leeft echt van cyclus naar cyclus en met dubbele agenda's.

Ben blij als de test positief is. Dan is t klaar :) Maar dat hebben we allemaal natuurlijk.

Succes dames! We duimen voor plakkers!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik mag morgen testen :D

6. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Leuke dingen blijven doen is belangrijk denk ik.
    weekendjes weg, en genieten van elkaar, en met vriendinnen.
    Ik probeer dat niet alles in het teken staat van dit.. hoe lastig het ook is, maar ben bang dat je er anders aan onderdoor gaat.

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Vooral veel leuke dingen blijven doen en niet alleen maar met de kinderwens bezig zijn. Al is dat erg moeilijk natuurlijk. Zoetjes ik ben ook blij als ik zwanger ben, maar uit ervaring weet ik nu dat het dan nog niet klaar is. Zeker nu na de miskraam zal ik de eerste weken erg nerveus zijn totdat ik 'zeker' weet dat het goed zit. Zeker weet je het nooit natuurlijk.. Maarre je hebt gelijk hoor. Eerst maar eens zwanger worden 😉

8. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ik heb diverse miskramen gehad, ook na de geboorte van mijn zoontje. Een reden is er niet voor gevonden helaas. Ik weet dus precies wat je bedoelt. Die eerste 10 weken tellen voor mij in ieder geval niet mee.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ohhh wat naar meerdere keren zelfs ... Ik vond 1 keer al zo heftig. Hoop dit nooit meer mee te maken..

10. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Bij mij inmiddels al zo vaak, dat het me eigenlijk heel onverschillig heeft gemaakt. Alleen de laatste keer bij de eerste TP heeft het me pas hard geraakt. Dan voelt het alsof je lichaam je echt helemaal in de steek heeft gelaten.

11. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Jeetje dat is wel heel erg eigenlijk.. :(

12. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Pfff afschuwelijk!

13. Jolanda1971

Jolanda1971 Actief lid

20 jul 2012
    458
    0
    16
    Vrouw
    Adminstratie
    Zuiden van NL
    Zo herkenbaar. Je wordt inderdaad geleefd en vergeet soms nog wel eens dat er nog "meer" is. Ik heb je blog gelezen over je punktie. Hilarisch wat je schreef over de meneer met zijn "ballen", hoewel de punktie je niet het uiteindelijke resultaat gaf waar je in 1e instantie zo blij mee was gemaakt. Morgen is jullie testdag ! wat spannend, ik hoop dat het raak mag zijn, want dat is het inderaad een supervechtertje.

Aan de andere dames ook veel suc6. Er mogen wel eens wat meer positieve testen te voorschijn gaan komen. Het is kadomaand, dus laat maar vooralkomen. Ik ben volgende week jarig en dan mag ik ook nog eens rond die tijd gaan testen ..spannend. Zou het eindelijk mogen gebeuren na 6 jaar ? duim duim....

14. twinkeloogje

11 mei 2013
    27
    0
    0
    verzorgende
    NULL
    pff wat een stress 14 nov. mijn eerste iui behandeling gehad. kreeg een maandag erna nog een extra pregnyl prik om ongi uit te stellen.... Af gelopen vrijdag (29 nov) zh gebeld en zij zeiden dat ik mocht testen....dus ik testen....positief.....kon het niet geloven....dus afgelopen zondag (2 dec) weer getest nog steeds positief (11 en 13 dgn na pregnylprik) .....nu hoor ik en lees ik overal dat het nog steeds van de pregnyl is.....wie heeft hier ervaring mee....ZH vroeg niks verder maar zou toch al mijn info bij de hand pakken voordat ze me laten testen toch? zij zeiden dat je 14 dgn na de iui behandeling mocht testen...... 13 dec. afspraak ivm. positieve uitslag van mijn testen....... *zucht* wat is dit erg zeg....heb ook geen folders ofzo gekregen dus kan niks nalezen....behalve op internet en dan kom je alleen op forums tegen..... :(

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb nog nooit gehoord van een pregnyl prik NA de iui?
    Waarom is dat dan?
    In principe mag ik altijd testen na 17 dagen na iui, maar 14 dagen na iui doen ook veel mensen. Op basis daarvan zou je zeggen dat je zwanger bent. Maar ja ik heb geen idee wat die pregnyl nog doet als je die NA je iui gekregen hebt. Kan je niet gewoon even langs gaan en het verhaal uitleggen? Bij ons heb je een speciaal nummer voor die iui afdeling en die kan je elke dag bellen. Dan krijg je soms een telefonische afspraak met de arts als je daar om vraagt.
    Ik kan me voorstellen dat dit slopend is..het is toch al zo spannend. En tot half december wachten zou mij echt te lang zijn.

16. twinkeloogje

11 mei 2013
    27
    0
    0
    verzorgende
    NULL
    bedankt voor je reactie, ik weet alleen dat ze me die extra pregnyl hebben gegeven om mijn ongesteldheid uit te stellen.....Ik werd normaal als ik die pregnyl prik had gehad 1 week later ongesteld......Volgens mij is dat al sneller dan de meeste hierzo. Maar ben ook begonnen zonder iui en alleen hormonen injecteren, bij een eitje dat groot genoeg was pregnyl krijgen en dan na zoveel uur gemeenschap hebben met mijn partner.....dit was de eerste keer dat ik een iui heb gehad en dus een 2de keer pregnyl heb gekregen. Dus weet ook niet hoe mij lichaam hier anders op zou reageren.... Kortom......ga van de week nog maar een testje halen.....of idd zo eerst eens langs lopen zit vlak bij het ZH nu......mmmmm jullie horen het wel van me. :)

17. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannend twinkeloogje

18. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    @twinkeloogje ook ik heb hier nog nooit van gehoord. Pregnyl is toch om je eit(tjes) te laten springen? Ik zou het inderdaad navragen bij het ziekenhuis, extra informatie is nooit weg natuurlijk!

19. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Mijn 2e wachtweek... nog ff volhouden :D

20. agols

agols Actief lid

24 apr 2012
    126
    0
    0
    Kennen jullie ook mensen die zwanger geraakt zijn van een tweeling na iui???

Deel Deze Pagina