Hier onze beruchte dag 9 na TP. De ervaring leert ons dat we op dag 9 of meestal ongeteld worden of een positieve test hebben. Vanochtend heb ik alles van keuken tot wc onder gespuugd. Dus tja... so far so good. Krampjes zijn minimaal. K.ut wachtdagen.
Ziet er heel goed uit ! duim duim...knap dat je kunt wachten met je test. duimen blijven hier volop draaien...
Thanks Jolanda, ik zie dat jij ook de 9e mag testen??? Spannend! En wat veel ICSI's heb jij al gehad zeg! Pffff. Maar wel eindelijk een lekker aantal cryo's. @All... Ik zit nog te denken er een topic (ik wild echo schrijven...stom) over te openen. Ik gebruik nu de utrogestan-balletjes. Terwijl ik vorige keren niks merkte van die balletjes merk ik nu van alles. Heel mijn vagina voelt van binnen anders aan. Ik kon de vorige keren de balletjes redelijk diep naar binnen duwen. Nu kon ik dat deze keer ook nog, tot gisteren ongeveer. En elke keer als ik die balletjes ingebracht heb, heb ik een half uur daarna lichte kramp. Geen pijnlijke kramp, maar wel aanwezige kramp. Wie had dit nog meer?
Ja, ik was ook heel moe van de Pregnyl. Dus kan heel goed. De balletjes zijn voor na een TP. Dat is om het baarmoederslijmvlies dik te houden. De balletjes bevatten progesteron. Het bevordert het blijven plakken van de embryo. Tot nu toe doen ze hun werk.
Oke... ik had er nog nooit van gehoord... nu ist duidelijk. Jij bent ook al een heel stuk verder in het traject dan wij zijn.
Pas maar op, als het tegen zit gaat het allemaal sneller dan je ooit zou verwachten. Jaar is voorbij gevlogen. We beginnen nu echt te merken dat we dingen gemist hebben, zo erg.
Ik ben ook veel moe, maar weet echt niet meer waardoor het komt.. Inmiddels na al die hormonen enzo bedoel ik..
Wij horen pas op 9.12 hoeveel cryo's er over zijn gebleven. Ze hanteren in Gent hele strenge criteria, dus er zullen er niet meer zo heel veel overblijven. Wat betreft de utro; heb je die kramp alleen na het inbrengen van een bolletje ? ik heb door de dag heen iedere dag krampen, alsof de menstruatie eraan zit te komen, maar dit kunnen bijwerkingen van de utro zijn ofwel is daarbinnen iets flink aan het werk . Als je het blijft houden na het inbrengen, zou ik het zh eens vragen, maar denk dat die gaan zeggen, och..dat hoort erbij. Nog even volhouden, je bent al verder als "normaal"
Dat klopt. Even volhouden inderdaad. Ze zullen inderdaad zeggen dat het er bij hoort. Eigenlijk wil ik gewoon horen: gefeliciteerd, stop the crap and move on! Maar ja,... dromen doen we allemaal hier
Hier ook nog een ongeduldig iemand. Morgen is het exact een week na tp. Heb ook last gehad van ongi krampjes, steekjes,.. Maarja dat had ik de voorgaande mislukte ivf-pogingen ook. Heb wel het gevoel dat dit keer anders aanvoelt.. Kan ook een gedacht zijn natuurlijk. Die bolletjes steek ik tegenwoordig op met een applicator. Wist voorheen niet eens dat dit daarvoor bestond. Hierdoor komen de bolletjes ook dieper te zitten en hangen je vingers niet vol met dat vieze spul ..
Heb ze samen bij aankoop van een nieuw doosje in de apotheek gekregen. Vreemd had thans ooit al eens gevraagd achter zo een 'Inbrengding' maar mijn vaste apotheker kende het niet. Dacht dat het dus ook niet bestond!! WEL dus! :-s. Moet vaker naar een onbekende apo lopen .. Suuuperhandig is die applicator! Ik zou de bolletjes induwen nog plezant gaan vinden op dees manier haha.
Hahaha. Zal bij onze apotheek eens gaan vragen. Misschien is het iets Belgisch? Jullie hebben het vaak toch al wat beter voor elkaar. Mijn zoontje zit in Belgie op school en als ik merk hoe goed ze het daar hebben Ik kan overigens wel een x een Belgische apotheek binnen lopen natuurlijk...
) ja zoetjes, vraag maar een keer in een apotheek in Belgiƫ. Is toch wel handig hoor.. Je bent mss van Maastricht? Dan is de oversteek BE-NL idd niet ver. Hihi. Wanneet mocht jij ook alweer testen? Ha borsten zijn precies gevoelig aant worden hier. Moet ng een week wachten. HATELIJK!!