Wie nog meer in het EMC voor ivf?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lieke86, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik vroeg me af of er hier meer meiden zijn die in het EMC lopen voor de IVF?

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Heb er gelopen en is al een topic over geweest. Daar bij ons allemaal geen fijne ervaring geweest vandaar nu in Gent. Emc zegt heel snel dat je uitbehandeld bent als zij denken dat het hun slagingspercentage omlaag haalt. Mij zeiden ze dingen zonder onderzoek te hebben gedaan, in Gent bij de second opinion bleek emc, gelukkig, heel erg ongelijk te hebben. Maar hoorde een ex collega die daar van de eerste ivf zwanger is en nu bijna bevalt. Dus zijn ook genoeg mensen die dat wel blij zullen zijn.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ah ok..ik heb daar mn eerste ivf TP gehad en vroeg af hoe het bij de meeste daar gegaan was..maar de ervaringen wisselen heel sterk zie ik..ik moet het nog afwachten hoe het verder gaat verlopen daar aangezien de eerste TP wel een positieve test opleverde maar eindigde in een MA..hoe gaat het in zn werk in gent? hoeveel plaatsen ze er daar terug?

4. Mar75

Mar75 Actief lid

30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben i juni geweest voor ivf in het EMC en ik heb er goede ervaring. Lieve mensen, duidelijke uitleg etc.

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Gent is hetzelfde als hier, eerste twee pogingen één en derde twee, behalve vanaf je 36e mag je er sowieso twee terug!

Belangrijkste is met een zh en ivf dat jij je daar prettig voelt! En ja genoeg gemengde ervaringen bij het eng maar zolang het jou daar bevalt is het goed toch. Ik ben blij met onze second opinion in Gent, de Belgen nemen veel meer tijd voor je en één vaste arts!

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Mar75: ze kwamen bij ons ook erg rustig en duidelijk over..ze lieten alles zien en vertelde alles wat er ging gebeuren..en nu a.s Donderdag mogen we weer voor een TP..spannend! :)

Deel Deze Pagina