Hoi! Ik heb heeel erg de behoefte om vooral heel veel succesverhalen te lezen van mensen die ook alleen op deze manier zwanger konden worden. Beetje positiviteit kan ik wel gebruiken. Wie kan me helpen? Tnx
Pippeke, die zijn er in overvloed meis!!!! ECht waar!! Paar dagen vanaf nu, staan hier allemaal mooie verhalen!
Pippeke,wij zijn nu zwanger door middel van icsi. Wel in eigen cyclus maar wel icsi. En ik heb nog 2 vriendinnen die via icsi zwanger zijn geraakt. De 1 is net bevallen en de ander is hoogzwanger net zoals ik. Ik wens je heel veel succes en sterkte toe en hoop dat jullie ook gauw een positieve test zullen hebben. Dikke knuffel
Zie je Pippeke Je komt in de buurt, voor je het weet heb je een test met 2 dikke streepjes!! En Bloem, jij ook!! Enne, ja, ik hoop hier ook *bloos* weer..
Hey pippeke, Hierbij mijn verhaal! http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/451229-zeer-laag-amh-welk-behandelplan-toch-zwanger-geworden-2.html Meid, heb vertrouwen!
Pippeke, morgen staat het hier vollllll met positieve verhalen! Over een tijdje sta jij er ook tussen . Hier 1e ICSI zwanger .
haha zeker! Tnx! Ik heb het nav jouw verhaal gestart twoboys. Vond het wel een goed idee om een beetje positiviteit te lezen! Xxx
En ik denk dat als je het onder het kopje " vruchtbaarheidsbehandelingen" plaatst je nog meer positieve verhalen krijgt!! Echt waar, heel veel meiden raken zwanger dmv IVF of ICSI, niet perse direct de eerste keer, maar wel binnen de pogingen.
Hoi, Hier ook zwanger via ICSI. Eerste zoontje wel spontaan, waarschijnlij lucky shot. 2e 2 jaar overgedaan. Bij de 2e ICSI (verse terugplaatsing) was het raak. Ben over ong. 5 weken uitgerekend. Hou de moed erin hoor, komt goed.
Wij hebben 1x icsi gehad (mislukt), de 2e keer ivf. En zie het resultaat: nu bijna 30 weken zwanger van een meiske. Meid, houd moed. Het kan. Het gebeurt. Ook jij hebt een kans. Go for it!
tnx ladies! Lief! Een eeneiige tweeling! Wow das helemaal gaaf en bijzonder! Dan zijn ze in je buik nog gedeeld dan toch?
Wauw twoboys, zo mooi je onderschrift over jullie chinees kindje, echt geweldig leuk hoe je dat beschrijft. Hier ook succesverhalen, dochter uit eerste Icsi en dochter uit eerste cryo uit icsi. Collegaatje zwanger uit eerste Icsi. Andere collega zwanger uit 4de icsi en zoveel meer succesverhalen op zoveel forums
Hey Pippeke, geef de hoop niet op hoor. Hier 4,5 jaar bezig geweest. tweede en derde icsi poging zwanger van een vers eitje. Allebei vroege miskraam. 4e icsi zwanger van 2 cryo's terwijl ik het eigenlijk al had opgegeven. Succes meid!
echt dank je wel! Het gaat inmiddels wat beter in mn hoofd geloof ik. Heel fijn om die goede verhalen te lezen. Misschien ben ik volgende maand wel gewoon zwanger! Spannend!