De vak van de wasverzachter loopt vol met water??

Discussie in 'De lounge' gestart door Roosje08, 25 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Heb een kleine probleem met de wasmachine. Hij wast super goed, maar de vak waar ik de wasverzachter in gooi. Is na de was helemaal vol met water. Ik zie wel dat de wasverzachter weg is. Maar waarom die water helemaal tot max vol zit begrijp ik even niet:D.
    Heb de hele vak eruit gehaald en helemaal mooi schoongemaakt. Maar nog steeds is het niet over. Die water blijft gewoon, moet gewoon telkens voor de was de bak leeg maken.

Hebben jullie misschien enige idee dat hoe ik dat weg kan krijgen??

Liefs

Roosje

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

heeeee............dat probleem ken ik;)
    hier het zelfde,maar ene keer blijft het water erin en andere keer
    is het een keurig leeg bakje:(
    schoonmaken ,helpt inderdaad niet.
    ik lees dus maar even met je mee meis.

groetjes
    diana

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    misschien is het tutje verstopt mmm hoe leg ik dat uit hi.. bij de meeste bakjes heb je een tutje lopen ( buisje ) van bakje naar de was trommel,, en daar kan wel eens het probleem in zitten.

:(anders weet ik het niet

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb dat ook wel eens gehad. Toen heb ik dat laadje eruit gehaald (waar dus ook dat bakje inzit) en als ik hard aan zo'n floepie trok, wat er boven uit stak, kon ik dat er af halen (daaronder zat zo'n buisje inderdaad waardoor het naar de trommel liep). Ik heb het allemaal met kokend water doorgespoeld en afgesopt en daarna liep het weer door. Die wasverzachterresten zijn/worden gewoon dikke smurrie wat op een gegeven moment een laagje overal tussen gaat vormen.

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hee, dat heb ik ook! Altijd al gehad ook trouwens;)

Maar dus aan de bovenkant IN de wasmachine waar het bakje zit moet een buisje zitten wat ik schoon kan maken? Morgen eens proberen dan:D

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik maak het bakje ook regelmatig schoon met kokend water en gooi er ook kokend water in als het bakje er nog in zit en nooit meer problemen

Deel Deze Pagina