wie nog meer in het zuiden de weg op vandaag..

Discussie in 'De lounge' gestart door Marieke1983, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Vanavond bij mijn oma geweest, het is hier spekglad!Ook waar gestrooid is!En vooral met de kinderkopjes hier overal in de buurt.

Moesten een paar 100 meter naar huis lopen, maar na 50 meter ging ik op de grond.auwie!

2. Aura

Aura Niet meer actief

Wij hebben echt bijna nergens last van gehad alleen in dorp was het wat glad in de bochten maar voor de rest....gewoon normaal kunnen rijden...Dus gelukkig was mijn voorgevoel goed...
    Als ik denk dat iets gevaarlijk is doe ik het uiteraard niet....maar dit kon vooraf maar ook achteraf prima....

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hier niks aan de hand.. Het regent wel veel, maar het vriest gelukkig niet.. Maar zodra het gaat vriezen wordt het natuurlijk gevaarlijk.. Heb net gewoon kunnen rijden, niets gemerkt..

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Wij hoeven maar 20 minuutjes te rijden, maar het zijn allemaal wegen in de dorpen hier, die zijn zo gevaarlijk nu!!!! De grotere wegen zijn behandeld, maar de straten die er aan grenzen helaas niet..
    We gaan toch, anders is het wel een heel eenzame kerst, haha.

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij gaan ook zo weg...van omgeving Arnhem naar Tilburg.
    De waarschuwing betreft lokale gladheid, dus op de binnenwegen doen we maar rustig aan. Maar we gaan wel.

Want ik kijk al een hele tijd uit naar die kerstbrunch die we straks gaan nuttigen!!

Meiden, fijne dagen allemaal!

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij gaan vanmiddag ook gewoon weg, wij moeten van Hellevoetsluis naar Rotterdam dus dat is ongeveer 34 km dus dat valt nog wel mee .. We rijden gewoon rustig .. eten loopt toch niet weg ;) ... En het regent hier af en toe wel maar echt glad is het ''nog'' niet ....

7. Aura

Aura Niet meer actief

Gelukkig krijgen wij vandaag eters...en morgen weer richting Tilburg....valt me wel op dat er veel richting Tilburg gaan hahaha ;)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het sneeuwt hier, in tegenstelling tot andere berichten die ik hier lees.
    Voorzichtig alle meiden die de weg op gaan en een fijne 1e kerstdag!

9. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En zoals verwacht was er hier niets aan de hand vannacht ;). Alleen maar regen, maar geen gladheid.

Toch fijn!

Voor iedereen waar het wel glad is: voorzichtig aan!

Groetjes,
    Josien

10. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    De gladheid is hier over en de sneeuw wordt langzaam weggespoeld door de regen, gelukkig!

Bleek ook dat ik gisteravond niet de enigste van de familie was die is gevallen..er hadden er nog 2 meer de grond van dichtbij gezien!(en dat kwam niet door de gluhwein!:p)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

we zijn gegaan, ik had geen keus maar gelukkig is alles goed gegaan en viel het mee..

reacties over strooien en goede chauffeurs, das allemaal leuk maar met ijzel heb je aan beiden helemaal niets hoor! wij zijn vorig jaar geslipt op de snelweg waar gestrooid én ingereden was en ik rij toch best aardig..
    heb een keer gehad dat mijn remmen het niet meer deden maar geloof me, slippen is enger en je doet er helemaal niets tegen..

Deel Deze Pagina