dat zou nog eens een mooie vaderdag zijn :-D wij hebben ook afgesproken om op vaderdag pas te testen omdat mijn vorige cyclus ook heel lang was. Tenzij ik hele duidelijke verschijnselen heb natuurlijk.
Hier nog ééntje in ronde 3. 't is allemaal zo spannend en de tijd vliegt inderdaad! Ik hoop dat iedereen snel zwanger mag worden!
jep ook ik zit in ronde 3. De tijd vliegt idd voorbij! Ik ben aan de ene kant wel ongeduldig maar ik heb mezelf erop ingesteld het pas na een half jaar gaat lukken. waarom weet ik ook niet. waarschijnlijk een stuk zelfbescherming wel proberen we op de juiste dagen te klussen, dus je weet t nooit! succes allemaal!
Hier idem dito... ook in ronde 3 Het vliegen van de tijd... tja, voorafgaand aan mijn eisprong vliegt het inderdaad. Zeker omdat mijn cyclus wat langer is, zijn dat ongeveer 3 weken en ik verschiet altijd dat het zo snel is. Nadien vind ik het echter lastiger omdat je dan weer begint te hopen en gefocust raakt op elk klein detail in je lichaam. Ik kom dus weer in die periode en ben mijzelf de hele tijd aan het 'proberen' afleiden maar is dus echt best moeilijk. Maar in het algemeen gaat het wel heel snel. Voel deze maand dat ik het ook iets beter kan relativeren dan de eerste 2 maand toen MOEST het gewoon gaan en nu heb ik iets van tja, misschien toch niet onmiddellijk... Maar we blijven hopen op veel roze wolkjes voor iedereen!