Goedemiddag allemaal, Ik ben even benieuwd, Op 20 augustus is mijn spiraal verwijderd, nu ben ik een maand verder en nog steeds geen menstruatie gehad, hoelang duurt het voordat je menstruatie gemiddeld op gang komt? We hebben een kinderwens, maar op deze manier is het erg moeilijk te bereken wanneer ik ovuleer. Nu heb ik vd week al een test gedaan maar deze was negatief! Bedankt alvast!
Zie mijn handtekening.. een week of 3 duurde het bij mij voor ik ongesteld werd.. erg lastig vond ik ook om niet te weten wanneer het kon komen... nu een heel mooi en regelmatige cyclus gelukkig
Bij mij kwam de cyclus ook heel regelmatig na het verwijderen. Succes! Ik duim voor je dat je snel inzicht hebt!
Ik lees even mee, ik heb ook een week geleden mijn spiraal laten verwijderen en een klein beetje helder rood bloed verloren. Een beetje bruin slijm verder niks.
Ik werd na 3 weken ongesteld. Maar de gyn had tegen mij gezegd dat het wel 6 tot 8 weken kon duren. Hopen dat je snel ongesteld word. Als het te lang duurt misschien ben je dan al zwanger?