Ik mag volgende week donderdag pas testen haha... De vorige 4 iui's kreeg ik wel al 5 dagen voor de menstruatie buikpijn, maar dit is wel erg vroeg..
>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden in 1 topic <<<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Cynmark29 - 15 september 2017 ( 1 eitje ) Lauren1990 - 15 september 2017 ( 2 eitjes ) Ellis2014 - 21 september 2017 ( 2 eitjes ) Elraange - 25 september 2017 (1 eitjes ) Anak2 - 25 september 2017 terugplaatsing 2 emmy's ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 29 september Cynmark29 iui ronde 6 met gonal-f & pregnyl Lauren1990 iui ronde 3 met ovitrelle 5 oktober Ellis2014 iui ronde 5 met menopur en pregnyl 9 oktober Elraange iui ronde 3 met donor Anak2 ivf ronde 1 -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 29 September #oj89 eindgesprek iui ronde's 2 oktober # Mama-van-M schuimecho 3 oktober # Star2017 eerste echo # Butterflyzz eerste echo 12 oktober # Mama-van-M consult acupunctuur 13 Oktober # Ellis2014 intake ivf ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #Girly #AnneM83 ----------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop, Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Katja89 #Girly #Mieslief #Mama-van-M #Zonnestraal28 ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 ronde 2 ( 2 eitjes ) ----------------------------------------------------------------------------------- Start IVF & ICSI na iui...... #anak2 #xxLinn #Blij83 #Palmpje #Oj89 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
Neeee wat erg oj, hopelijk brengt ivf het juiste geluk! Laat je soms mog iets van je weten meis? Kusssssssss
gilry jeujjj wat fijn... nu flink duimen hihi mama van marlinde : hoe gaat dat eigenlijkin zijn werk? die buikpijn is veel te vroeg misschien wel innesteling
Hoi meiden! Ik ga hier weer wat actiever meeschrijven Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat ik nog niet kan starten met het IVF traject. Ze mogen op dit moment maar 1 punctie per dag doen, en diegene die al langer wachten of om welke reden meer prioriteit hebben, krijgen voorrang. Het is voor mij onbekend of ik volgende maand wel mag starten of pas over 2 of 3 maanden. Super frustrerend natuurlijk! Ze hebben aangegeven dat ik ook nog 1x IUI kan doen om niet nog een maand te verspillen.. ik heb er goed over nagedacht en heb besloten dit te doen. Dus nog 1 laatste IUI! Dit keer met nieuw donorzaad, dat wil ook wel eens helpen! Vanmiddag heb ik een uitgangsecho en krijg ik de Clomid mee.
Goedemiddag dames! Hier larissa, 28 jaar en 20 september 1e iui gehad met 3 follikels.. Vandaag een testje er tegen aan gegooid. En er zit wel een streepje, heb het wel met een kruitvat test gedaan en met middag urine. Dat omdat mijn sensitesten er nog steeds na 58 uur niet zijn. En ik kon vanmorgen het echt niet ophouden tot de action hoor. Wie O wie teste 6 dagen voor nod op dag 11 na pregnyl heeeel licht positief?
Ik zit op dag 11 pregnyl, en heb clomid daarvoor geslikt. Morgen nog een X testen.. Of ie donkerder word, het is met het blote oog beter te zien dan met een foto jammer genoeg.. Zal morgen als er weer een streep is een foto plaatsen! Ik heb wel zo een ongi gevoel en heb 20 sep iui gehad, (woensdag) die maandag pregnyl 5000.
Dat ga ik doen, heb zes vroege sensitesten en deze was van kruidvat. pregnyl is wel heel laag nu. het halveert toch elke dag? Dan zou dag 11: 4,88 eh pregnyl wezen. Deze is van de kruidvat. Die meet vanaf 25? . en de sensitest (6 dagen voor nod) test vanaf 10. ook daar een lichte streep
Lieve meiden! Na m’n negatieve test ben ik toch positief gaan testen en ben gewoon zwanger!! Het is nog heel pril maar ik ben zo blij en tegelijkertijd ook best in shock de HcG waarden lopen op. Wel langzaam maar dat is ‘normaal’ bij iui dames vertelde de verpleegkundige. Ik ga jullie dus verlaten, maar blijf jullie natuurlijk wel volgen. Ik wens jullie het aller allerbeste en ik ga duimen voor nog meer mooie resultaten van jullie! Liefs
>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden in 1 topic <<<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum Cynmark29 - 15 september 2017 ( 1 eitje ) Lauren1990 - 15 september 2017 ( 2 eitjes ) Ellis2014 - 21 september 2017 ( 2 eitjes ) Elraange - 25 september 2017 (1 eitjes ) Anak2 - 25 september 2017 terugplaatsing 2 emmy's ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 29 september Cynmark29 iui ronde 6 met gonal-f & pregnyl Lauren1990 iui ronde 3 met ovitrelle 5 oktober Ellis2014 iui ronde 5 met menopur en pregnyl 9 oktober Elraange iui ronde 3 met donor Anak2 ivf ronde 1 -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 29 September #oj89 eindgesprek iui ronde's 2 oktober # Mama-van-M schuimecho 3 oktober # Star2017 eerste echo # Butterflyzz eerste echo 12 oktober # Mama-van-M consult acupunctuur 13 Oktober # Ellis2014 intake ivf ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden #Girly #Palmpje ----------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop, Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Katja89 #Mieslief #Mama-van-M #Zonnestraal28 ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na iui-behandeling: (Statistieken) #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ( 1 eitje ) #1 augustus positief getest MEREL123 ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 ronde 2 ( 2 eitjes ) #28 september positief getest ANNEM83 ronde 2 ( 1 eitje ) ----------------------------------------------------------------------------------- Start IVF & ICSI na iui...... #anak2 #xxLinn #Blij83 #Oj89 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
Oooh die zag ik niet aankomen hoe kan dat dan palmpje? Dat ze geen plek hebben?? In ieder geval succes met de iui ronde