@anak2 oh die test is duidelijk genoeg zeg wat een geluk voel je dan he bij zo positieve test ookal kan je het tergelijkertijd niet geloven ... @Gilry het was onze 2e iui! Dus heel erg gezegend dat het zo "snel" is gelukt Als ik de tijd even weg cijfer die we er thuis nog over gedaan hebben @Butterflyzz wat een goed nieuws!! Heerlijk om te weten dat alles er goed uit ziet daar van binnen bij je kleine uk
ohh fijn. beiden mooie echo's hihi mama van marlinde nog 2 dagen. hopen dat er indd niets tussenkomt. nog niets van cynmark gehoord. Dat voelt niet goed.. hoe gaat het de rest? hier wachtend
ellis heeft het nog doorgezet? morgen ga ik mogelijk een test doen... spannend dan 9 dpo. lkkr vroeg hihi
@Star2017 & @Butterflyzz wat superssss dat bij beide de echo's goed waren @anak2, had al geschreven op FB dat het er superssss postitief uit ziet lieverd, Toppie gewoon @Elraange spannend ik duim voor je meis! Idd nog steeds niets gehoord van @cynmark29
Hey dames, Ik ben even verdrietig.. Had het ziekenhuis gebeld dat ik ongesteld ben geworden en dat we een rustmaand nemen.. Zeker gezien de intake IVF op 13 oktober.. Nu kreeg ik dus te horen dat IVF pas in januari zal starten!! Ik was er helemaal ondersteboven van en snap dus echt niet waarom ik dan volgende week al intake heb.. even laten bezinken en de gyn zou me deze week nog bellen.. Snap er echt niks van.. Had me al helemaal gestort op het feit dat IVF een uitkomst kan zijn en dan weer dit...Waarom moet alles zo lang duren...
oké dames. Ik heb de foto naar een paar uur gemaakt. vreselijk moeilijk om te zien. Binnen afleestijd was hij er wel. echter wel wat lichter nog en hij s echt roze! t altijd moeilijk via foto kijken jullie mee. graag jullie oordeel!
@Elraange Ik zie hem ook! Nog licht maar wordt vast donkerder de komende dagen spannend! @mama-van-marlinda Succes vandaag! @cynmark29 Hoe gaat het met jou? @Ellis2014 Balen zeg! Snap dat je je verdrietig voelt Is er in de tussentijd nog kans op nog een iui ronde?
Hey meiden Nou onderzoek is geweest, rechtereileider is helaas dicht Krijg iui 5&6 met kansen gericht op linkerkant, en intake ivf gaan we plannen in december... Het is 10% minder kans, maar ze geloven dat ze met links toch onze wens kunnen vervullen. Voor nu trek ik me even terug
Jeetje meis. Wat rot zeg. Snap dat je je rot voelt. Maar kunnen ze daar niets aan doen dan? En hoe ging het verder, pijnlijk of viel het mee? Dikke knuffel xx
Toen ik de eerste x zwanger was dacht ik ook al dagen ongesteld te worden! Krampjes zijn heel normaal!