Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

@Elraange hoe is de iui gegaan gisteren?? Nu heerlijk op het wachtbankje gekropen. Spannende weekjes weer.

@Tess27, ja ik snap dat als het nu lukt dat er is ongeloof is, jullie hebben al een zwaar traject achter de rug zag ik.

@Lauren 1990, hopelijk krijg je niet de griep meis, of voel je al weer iets beter? Of zijn het de zwangerschapskwaaltjes:rolleyes:

@Palmpje, Spannend weer vandaag dan, zag dat je weer een test ging doen:)

Lauren 1990 vindt dit leuk.
  2. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Oh echt, jammer!! Ja idd, toch maar dinsdag samen met mij testen dan allebei duidelijke streepjes:thumup::D!!

Is dat zo ja? Had ik nog nooit van gehoord:rolleyes: mag het hopen, toch echt ziek nu.. Zweterig, snotteren, hoesten en dromen:confused: niet echt zwangerschapskwaaltjes hè.. Het is er ook echt weer voor.

Absoluut dat het ons ook een keer gegund is en alle meiden hier :thumup:

droomwens79 en Palmpje vinden dit leuk.
  3. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
  4. droomwens79

Laten we gewoon afspreken, zwanger 2018 in @Lauren 1990 en dan voor ons allllllemaal:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  5. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Spannend!! Hoeveel eitjes mag je hebben nu, of blijft dat wel het zelfde?

6. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Heel goed plan!! We gaan ervoor:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:!

droomwens79 vindt dit leuk.
  7. droomwens79

Max 3 linkerkant:)

8. droomwens79

Oooh @Palmpje lees net dat je weer een witte test had, hopelijk ben je gewoon nog te vroeg meis, knuffff

Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Oh jaa ik hoop het zo! :D

droomwens79 en Lauren 1990 vinden dit leuk.
  10. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik duim voor ons allemaal!!!

droomwens79, Lauren 1990 en Palmpje vinden dit leuk.
  11. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    mama van marlinde iui ging rapido
    werd er hoppa ingespoten en kon weer gaan. iedereen doet t toch weer anders he.
    nu hier ook snotterig en hoofd en keelpijn. hoop niet dat dit de iui in de weg zit of bevruchting....

palmpje en Lauren spannend hoor hihi
    witte testen nu zegt helemaal niks nog.
    dinsdag knallers en dan volgt de rest.

mama van marlinde dan ga k duimen voor 3 eitjes links hihi

gilry spannend wanneer verwacht je t ongeveer?

Tess hoe gaat het met jou?

Anne meid al beetje bekomen?
    kan me voorstellen dat het je toch af en toe aanvliegt.

Palmpje en Lauren 1990 vinden dit leuk.
  12. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Hier helaas weer een witte test.. nu ga ik donderdag pas testen, maar ben de hoop inmiddels wel verloren :(

13. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ah echt meid..:( Ja snap ik heel goed, en het is al een paar keer gezegd, maar ik zeg het ook nog 1 keer, ook al denk je van ja ja.. Het kan nog steeds, het is nog steeds op tijd, ik blijf voor je duimen:thumup::)

Palmpje vindt dit leuk.
  14. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    @Palmpje Hoe voel je je? Wel anders dan andere keren? Kunnen die Utro bollen ook het ongesteldheidsgevoel onderdrukken?

15. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Heel eerlijk.. ik voel me zwaar kut. Ik heb 0,0 hoop, en ja het kan nog, maar nee ik geloof er niet meer in :( ben op het werk en kan me totaal niet concentreren, en dan moet ik ook nog tot 20:00 vanavond..
    Geen idee of ze dat gevoel onderdrukken, ik voel helemaal niets dus ik verwacht het wel. Ik verwacht dat dat gevoel op gang gaat komen zodra ik er mee stop. Ik maak ze wel allemaal op, volgens mij is dat dan tot donderdag.

Hoe gaat het met jou?

16. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    He bah meid, ja ik snap het wel.. Helemaal nu je op het punt staat om evt. een vervolgtraject in te gaan.. Ik sta (nog niet) in jouw schoenen, maar ik zou ook niet weten hoe ik er mee aan moest. Bah bah oneerlijk!!
    Ik hoop dat je ondanks dit allemaal toch vandaag je kunt verzetten en er toch nog een goede dag uit kunt halen.
    Probeer positieve dingen op te zoeken, en voor nu klinkt dat zo gemakkelijk maar we moeten wel.. Ik denk dan altijd, aan dingen die veel erger zijn. Hehe ik probeer te op te beuren maar als ik lees wat ik typ slaat het ook nergens op :rolleyes:

Ik voel me ehm, ja ziek.. Koorts, snotneus, hoesten.. Kortom griep. Ik lag gisterenavond even op mn buik en kreeg ineens zo'n ongesteldheidskramp maar daarna was het weg. Verder niets, wel ook hele zere borsten.

Als ik nog niet ongesteld geworden ben, doe ik morgenvroeg even een testje:thumup:

17. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ik heb er bij jou toch echt wel een goed gevoel over! Hoop echt op een positieve test voor je!

Ik doe mn best maar denk niet dat ik er nog een goede dag van kan maken.. maar ja komt uiteindelijk ook wel weer goed :)

18. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ja wel? Ah dat is lief van je!!

19. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Utro houd normaal niets tegen..
    Tenminste wat ik heb gehoord en voor mezelf dan.. Ik werd altijd knetter ongesteld door de utrogestan met de icsi en gebruikte 3x 2 per dag.

Nu gebruik ik niks. Alles in eigen cyclus. Heb gemiddeld een cyclus van 30 dagen. Bijna de 1e wacht week er op zitten. Ik testte altijd op wachtdag 7 naar terug plaatsing maar dat is al vroeg dus kan nog echt niet testen. Wanneer wel weet ik nog niet, misschien vrijdag? Had Di vorige week de inseminatie.

20. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Dit is de eerste keer dat ik het gebruik, dus ik kan niets uit eigen ervaring vertellen. Ik heb er wel veel over opgezocht en gelezen dat er vrouwen zijn waarbij het idd niets tegenhoud maar de meeste vrouwen worden 3-4 dagen na stoppen pas ongesteld.

Ben benieuwd hoe het bij mij zal verlopen!

Vrijdag zou je kunnen testen, dan zou je 10 dagen na iui zitten, ikzelf ben toen ook begonnen met testen. Maar ik heb nu alweer spijt dat ik niet wat langer gewacht heb. Maar ja dat zeg ik bijna elke ronde ;) Je moet je gevoel hierin volgen.

Lauren 1990 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina