Moedig besluit lauren, en het klopt wel zelfs als je man koorts heeft/krijgt kan het 3 maanden lang invloed hebben op zijn uitslagen. Tenmiste dat is mij altijd verteld. Beide beterschap gewenst, en hopelijk snel weer opgeknapt
Inseminatie & punctie datum Elraange - 21 oktober 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 27 oktober 2017 ( 2 eitjes ) Gilry - 28 oktober 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 4 november Elraange iui ronde 10 met donorzaad 10 november Mama-van-M iui ronde 5 met gonal-f, ovitrelle & crinone 11 november Gilry iui ronde 5 met donorzaad -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 1 november # Mama-van-M consult acupunctuur/bioresonatie therapie # Laura1990 follikelmeting iui 5 6 november # Rachel93 folliklmeting iui 1 # Palmpje echo icsi 8 november # AnneM83 gesprek met de gyn ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Palmpje (icsi) #Lauren1990 (iui) #Tess27 (iui) #ellis2014 (ivf) #Rachel93 (iui) ----------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop, Rustmaand, Ziekenhuis of vakantie of even een break!! #Mieslief (iui) #Zonnestraal28 (iui) #AnneM83(iui) ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor) 3 november #Star2017 termijnecho & nipttest 9 november #Katja89 eerste echo Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
@Palmpje wat heftig voor je! Jammer dat de arts je vaak een negatief gevoel geeft. Dan ga je al met tegenzin naar een afspraak? @mama-van-marlinda lief dat je het vraagt dank je wel! Het gaat goed, ik hoorde vandaag wel dat ik een beetje snel geïrriteerd reageer. En klein beetje hoofdpijn, maar als dat het is neem ik het voor lief voor een goed natuurlijk! Ik heb alleen wel steeds meer dat ik weer vol zo veel hoop zat om een nieuwe stap te maken in het krijgen van een kindje, maar ik krijg steeds meer negatieve gedachten van het is al 2,5 jaar niet gelukt dus wat zal het nu anders maken.. ik heb nog niet echt positieve ervaringen gelezen eerlijk gezegd . Maar is even een dipje denk ik. En probeer om nog steeds mee te komen met de topic! Ik zie wel dat je veel steunt haalt uit elkaar! Wat mooi om te zien. En erg zenuwachtig voor wanneer de eerste inseminatie plaats vindt!
Hallo meiden, Beterschap @Lauren 1990 Erg vervelend, maar ergens is pauze ook wel eens fijn... even goed uitzieken en dan weer volle goede moed verder. @rachel93 kan het me goed voorstellen! Maar probeer de moed erin te houden! Ik zag dat jij ook vragen had over kwaaltjes bij de hormoonspuiten.. Ik heb er enorm veel last van helaas.. van blauwe plekken, gewichtstoename, opvliegers tot zwak ziek en misselijk... Hier breekt de menstruatie maar niet door.. Al 3 dagen het gevoel dat het moet doorbreken, maar we wachten vrolijk af...
@Ellis2014 poeh dat meen je niet, nou dan heb ik echt nog geen last van kwaaltjes! Alleen net na het prikken een beetje opvliegers achtig. Het staat wel al dat je in januari begint met IVF, dat lijkt mij ook een zwaar traject! Is er een verklaring waarom IUI niet is gelukt?
Ha meiden, hier een reactie van mij. Ik zag dat je al even naar mij vroeg @mama-van-marlinda Lief! Ik heb de verplichte rustmaand achter de rug. Ook bewust even niet op forum gekeken om echt helemaal even niet bezig te zijn met zwanger worden...Na de menstruatie waaruit bleek dat die kuur om het op te wekken niks had geholpen zat ik er ff doorheen. Had deze week een gesprek met Gyn ingepland omdat menstruatie niet vanzelf doorkwam maar strak vijf weken afgelopen vrijdag ongesteld en ben na goedkeurde echo ook weer begonnen met spuiten. Dit is de derde ronde.. hopelijk nu resultaat. Vrijdag alweer echo en aangezien ik weer lichtste dosis spuit verwacht ik niet weer 8 eitjes maar hoop dat er in ieder geval 2 zitten...Ik lees wel deze week nog ff bij want ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Inseminatie & punctie datum Elraange - 21 oktober 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 27 oktober 2017 ( 2 eitjes ) Gilry - 28 oktober 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 4 november Elraange iui ronde 10 met donorzaad 10 november Mama-van-M iui ronde 5 met gonal-f, ovitrelle & crinone 11 november Gilry iui ronde 5 met donorzaad -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 3 november # Zonnestraal follikelmeting iui 3 6 november # Rachel93 follikelmeting iui 1 # Palmpje echo icsi 8 november # AnneM83 gesprek met de gyn 24 november #Mama-van-M acupunctuur ter ondersteuning traject ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Palmpje (icsi) #Lauren1990 (iui) rustmaand #Tess27 (iui) #ellis2014 (ivf) start januari #Rachel93 (iui) #Mieslief (iui) rustmaand #Zonnenstraal28 (iui) #AnneM83 (iui) rustmaand ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor) 3 november #Star2017 termijnecho & nipttest 9 november #Katja89 eerste echo Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
Fijn weer iets van he te horen, succes vandaag met de follikelmeting, hopen op 2 mooie eitjes meis. Dan kun je eindelijk weer verder met iui. Hoeveel spuit je nu meis? Ik ben juist meer gaan spuiten door de ronde's heen, zo zie je maar dat werkelijk elk lichaam anders reageerd.
Hier vandaag 1 week na de iui, ben zoooooo benieuwd naar aankomende week Iedereeeeeen #Fijn #Weekend meiden @Star2017 succes vandaag
Succes @Star2017 ! Die tweede week is inderdaad spannend @mama-van-marlinda . Helaas bij mij maar 1 eitje. Ben enigszins teleurgesteld...Heb 1 dosis gespoten, met anderhalve dosis had ik 6 eitjes en dat is ook niet wenselijk. Morgenvroeg weer terug voor follikelmeting en dan maandag of dinsdag IUI. Als die niet lukt een gesprek met gynaecoloog en eventueel andere hormonen spuiten...
Spannend! Ik zag dat je 10 november mag testen! Dat komt steeds dichterbij! Ik wacht in spanning mee haha