Goedemiddag! Ik zie op het lijstje dat jullie een testdatum hebben, krijg je die mee vanuit het ziekenhuis? Het is mij nog niets verder verteld, ik moest mij eerst focussen op het prikken en op een hopelijk inseminatie. Maandag dan eindelijk de eerste meting, ik ben zo benieuwd hoe ik reageer op de hormonen. Fijne dag!
Bij mij geven ze inderdaad bij de IUI aan wanneer je mag testen @rachel93 en houden ze twee weken erna aan. Twee slopende weken merk je wel aan iedereen Mijn meting vanochtend was goed, vanavond om 23:00 Pregnyl zetten en maandagmiddag IUI. Dan ook op het wachtbankje.
Inseminatie & punctie datum Elraange - 21 oktober 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 27 oktober 2017 ( 2 eitjes ) Gilry - 28 oktober 2017 ( 1 eitje ) Zonnestraal28 - 6 november 2017 ( 1 eitje ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 4 november Elraange iui ronde 10 met donorzaad 10 november Mama-van-M iui ronde 5 met gonal-f, ovitrelle & crinone 11 november Gilry iui ronde 5 met donorzaad 20 november Zonnenstraal28 iui ronde 3 met menopur & pregnyl -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 6 november # Rachel93 follikelmeting iui 1 # Palmpje echo icsi 8 november # AnneM83 gesprek met de gyn 24 november #Mama-van-M acupunctuur ter ondersteuning traject ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Palmpje (icsi) #Lauren1990 (iui) rustmaand #Tess27 (iui) #ellis2014 (ivf) start januari #Rachel93 (iui) #Mieslief (iui) rustmaand #AnneM83 (iui) rustmaand ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor) 9 november #Katja89 eerste echo Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
Ik krijg altijd 14 dagen na de iui als testdatum, nu heb ik bij iui 4 & 5 crinone. bij negatief moet ik stoppen met crinone
@mama-van-marlinda ook hier zijn we aan het duimen voor je nog een paar daagjes! Ook voor de andere meiden op het wachtbankje natuurlijk @Elraange heb jij al getest? Ben erg benieuwd!
@Zonnestraal28 succes vandaaf met de inseminatie Hier roze afscheiding ondervonden inmiddels ondanks gebruik crinone Verder ook enorme buikpijn en een koude buik, wijst op aankomende menstruatie. Ben pas 10dpo maar heb het gevoel dat ik dwars door de crinone mijn regels ga krijgen
@Zonnestraal28 succes vanmiddag met de inseminatie! @mama-van-marlinda Neeeee! Dat meen je niet! Wat ontzettend balen, mag je hierover geen contact opnemen met je gynaecoloog?
Heb ze idd gebeld rachel, en ik moet stoppen zodra ik echt rood bloed heb dan moet ik idd stoppen, tot die tijd blijven gebruiken tot donderdagavond.
@rachel93 jij succes vandaag met je eerste follikelmeting, benieuwd wat de gonal bij jouw gedaan heeft! @Palmpje succes vandaag met je echo voor het icsi-traject
Ben alweer op de terugweg. Het is erg goed gegaan! Totaal 4 eiblaasjes en nog een paar kleine zichtbaar, hopen dat die ook mee gaan doen. Woensdag weer teug voor controle Hoop voor jou dat het bij de afscheiding blijft, en het niet door gaat zetten!! Mn duimen draaien voor je meis xx
Oh nee @mama-van-marlinda ik hoop zo dat het niet gaat doorzetten. Spannende uren, bah. Dankjewel @rachel93 nog even wachten tot het zo ver is...
Ohnee @mama-van-marlinda Spannend! Duim met je mee.. Succes voor de dames op het wachtbankje! Ik ben gisteren met de pil begonnen, dus nu hopen dat ik het komende jaar niet meer ongesteld wordt.. haha