Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja89

Katja89 Actief lid

21 aug 2017
    115
    93
    28
    Vrouw
    Bij mij was er geen verschil. Bij de eerste iui had ik ook erg last van ochtendmisselijkheid. Als ik nu teug denk heb ik bij mijn zwangerschap nu vooral veel last van vermoeidheid, maar dat relateerde ik toen aan mijn weinige slaap;)

rachel93 vindt dit leuk.
  2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Hey meiden.

Vandaag een bel-afspraak gehad met mijn eigen arts. Dit omdat ik door de crinone heen al begon met roze afscheiding. Deze ronde krijg ik 5 dagen na het zetten van ovitrelle nog een keer extra ovitrelle toegediend.
    Ben benieuwd of dat beter werkt.

3. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Is ovitrelle hetzelfde als Pregnyl ?

4. droomwens79

Ja is hetzelfde idd:thumup: je hebt pregnyl en ovitrelle

5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ja hoor vaker dat dat helpt! Of gewoon Utrogestan, dat helpt ook :D

6. droomwens79

Ja ik vroeg ook om utrogestan, maar ze gaf als advies extra ovitrelle. Dus ik volg het advies maar gewoon op:) vond het alleen even vreemd.:rolleyes:

Hoe is het trouwens met jouw palmpje?

7. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ja zij zullen het wel weten toch :thumup:

Met mij gaat het goed! Vanmorgen weer goed nieuws te horen gekregen. Nu weer in spanning voor morgenvroeg haha. Ik doe al 2 nachten geen oog dicht, en dat zal de aankomende 2 nachten niet veranderen verwacht ik! Maar ja dat zal er wel bij horen ;) Weet wel dat ik traject vele male spannender vind dan iui hoor!

8. droomwens79

Das waar:)

Fijn dat het nog steeds goed gaat, wanneer ga je terugplaatsing krijgen dan meis? Ik vindt het enorm intresant omdat dit onze laatste iui is en wij daarna ook dat traject in gaan. Maar hoe en wat dat weten we pas als iui 6 echt over is, onze hoop ligt nog even daar zo:thumup:. Nog last van na-pijn van de punctie?

9. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    De tp is wss donderdag :) dat weet ik morgen zeker. Want kan ook zijn dat ze morgen bellen dat ik dan de tp krijg. Vandaag heb ik voor het eerst minder pijn. Maar gister werd het in de avond ook ineens veel pijnlijker. Dus ik ga nog niet te vroeg juichen ;)

Elraange vindt dit leuk.
  10. droomwens79

Ooh spannend, je bent er dus bijna:):):) wat ik me afvraag palmpje, kan je gewoon werken na een punctie? Ik werk namelijk bij zeeman als bedrijfsleidster. Dus hele dag ben je bezig, of is het toch raadzaam om alvast een gesprek te plannen als iui6 mislukt met mijn regiomanger dat ik me ziek ervoor kan melden? Of vraag ik nu teveel:D

11. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Denk dat het voor iedereen anders is. Ik zou vandaag wel kunnen werken maar ik heb besloten om thuis te blijven tot de tp. Elke ochtend in de zenuwen voor hét telefoontje! Ben ook niet in de gelegenheid om onder werktijd mn telefoon op te nemen. Maar qua pijn had ik het vanaf vandaag wel aangedurfd. Maar ik heb zittend werk, als je heel de dag lichamelijk bezig bent dan zou ik voor de zekerheid een weekje thuis blijven hoor..

12. droomwens79

Ja ik loop hele dag door de winkel, onderbakken opruimen en netjes maken, dozen verwerken en wanden opnieuw inhangen, elke dag weer een nieuwe strakke planning. Ik denk dat ik probeer mocht het erop aankomen, gewoon vakantie neem in overleg, dan kan ik ook zonder problemen en stress het traject in, thxxx voor je antwoord. Ook ik kan namelijk mijn telefoon niet opnemen, ligt in de locker. En op de werkvloer gebelt worden met bv slecht nieuws lijkt me ook niet handig voor mezelf en voor de klanten.

13. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ja omdat het ook slecht nieuws kan zijn idd, zoiets wil je niet op je werk. Ik zit met zweethandjes en een hartslag van 110 op het telefoontje te wachten. Alsof ik me kan dan concentreren op het werk..

14. droomwens79

Whahahaha nee dat lijkt me niet goed idd:D:D:D:D

Palmpje vindt dit leuk.
  15. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Yes! Positieve test dus morgen 11.35 de inseminatie! Spannend. Hoop 3x scheepsrecht (gezeur tussen ziekenhuizen en kunnen dus geen nieuwe zwemmers bestellen :( , kan er ook nog wel bij...... ) hoop dat dat weer goed gaat tussen de ziekenhuizen.

Ik vind de iui spannender nu dan icsi/ivf Haha.. komt omdat ik dat gewend ben denk ik , meer zekerheid of er iets is of gebeurd...

droomwens79, Katja89 en Palmpje vinden dit leuk.
  16. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Morgen de tp! Ze doen alle 4 nog mee maar 3 lopen er iets achter op ontwikkeling. Morgen hoor ik of die goed genoeg gedeeld zijn en ingevroren kunnen worden. Ze delen alle 4 wel nog goed zei ze. Oh ik kijk zo uit naar morgen!!

droomwens79 en Katja89 vinden dit leuk.
  17. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    ahhh palmpje dat is super. hoe aat moet je???

ohhh spannend hihi

Tess jeuk positieve test. jij mag dus ook weer.
    mama hoe gaat het bij jou?

18. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Om 11 uur morgenvroeg :)

droomwens79 en Katja89 vinden dit leuk.
  19. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend Palmpje!

Palmpje vindt dit leuk.
  20. Zonnestraal28

Zonnestraal28 Actief lid

17 jan 2013
    156
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pff...volgens mij word ik morgen ongesteld. Gisteren echt chagrijnig zonder reden (echt elke maand 2 dagen voor het doorbreekt) en vandaag 2x iets minimaals bij afscheiding maar zegt vast genoeg :( Morgenmiddag belafspraak net gyn (stond al gepland) om te overleggen over andere hormonen. Wil echt twee of drie eitjes voor meer kans, dit voelt zo zinloos aangezien ik elke maand eisprong heb. Ik had zo gehoopt dat het nu raak zou zijn. :cry:

Deel Deze Pagina