Bedankt voor het vragen! Het waren zeker spannende dagen, maar helaas gisteren toch wel een beetje bruine afscheiding. Minimaal maar vaak wel een voorteken dat het over 2 dagen gaat doorbreken. Dus nu weer afwachten. Klein beetje in twijfel of aankomende maand overslaan niet beter is.. ik reageer vrij heftig op de hormonen moet ik zeggen en wil met de feestdagen wel fit zijn. @mama-van-marlinda spannend weer voor de zesde iui!
Hoi meiden. Even een update. Ik heb laatste keer hsg gehad (afgelopen do). Dit was goed. En net belde het umc... We mogen deze maand gewoon door met iui. Er is iemand uitgevallen. Yes...dus deze week iui na onze hsg . Zo benieuwd. Alleen in UMC vroegen ze zich af of ik nu wel iui mocht omdat ik do hsg heb gehad. De arts in Rotterdam zei van wel. En in Utrecht wisten ze het niet zo goed. Wat denken jullie? Raar toch? Lijkt mij dat dit vloeistof er al lang uit is. En meerdere krijgen toch gewoon iui na hun hsg? Iemand ervaringen?
Ik weet dat meerdere na hsg gewoon iui krijgen idd. Spannend wanneer heb je iui? Ik had hem vandaag namelijk.
Inseminatie & punctie datum Rachel93 - 9 november 2017 ( 2 eitjes ) Palmpje - 11 november 2017 ( punctie ) Baby2017 - 11 november 2017 ( 1 eitje ) Tess - 15 november 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 21 november 2017 ( 3 eitjes ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 23 november Rachel93 iui ronde 1 met gonal-f & pregnyl 25 november Baby2017 iui ronde 6 met gonal-f & ovitrelle 28 november Palmpje icsi ronde 1 - terugplaatsing Emmy 29 november Tess iui ronde 3 met donorzaad 5 december Mama-van-M iui ronde 6 met gonal-F en ovitrelle en crinone -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui & ivf & icsi of andere belangrijke datum's! 24 november #Mama-van-M acupunctuur ter ondersteuning traject ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Lauren1990 (iui) rustmaand #ellis2014 (ivf) start januari #Mieslief (iui) rustmaand #AnneM83 (iui) #Zonnenstraal28 (iui) #Gilry (iui) #Elraange (iui) ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor ) Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
@mama-van-marlinda spannend meid! Laatste iui zit erop ! Nu afwachten en hopen op het beste Met mij gaat alles goed alweer bijna 20 weken zwanger echt ongelofelijk nog steeds .. de helft zit er al weer op Ik blijf jullie volgen en hopen dat iedereen volgt geen iui of ivf meer .. maar een geweldige zwangerschap <3
Zooooo mijn aller laatste iui zit erop. Uitslag van manlief was ook netjes 9.3miljoen & 64% beweegelijkheid. Verder bij inbrengen enorm veel vruchtbaar slijm, had ik vorige iui's geen last van. Dus dat lijkt me ook positief....Nu op na 5 december
Oh spannend. En dit is je laatste iui of niet? Hoe gaat het met jou? Ik heb toch weer rot nieuws. Want 2 uur later belde het umc weer dat ik toch geen iui mag na de hsg. Dus alsnog december pas aan de beurt ben. Zij geven aan dat de eitjes veel van straling mee krijgen en je hierdoor meer.kans hebt op miskramen of ongezond kindje. Dus het mag niet in het Erasmus ziekenhuis. 5 dagen al na je 1e ongesteld heid kan het schade brengen aan de eitjes. Dus het was even een emotionele dag omdat ik hoop had en dan weer niet. Of meer een teleurstelling. En ik zit gewoon even in een flinke emotionele rollercoaster. Bah... Ik baal er van.
Ja moeilijk te zeggen, ik verwachtt Klinkt allemaal super positief!! We gaan voor jou voor een prachtig sinterklaas kado!!
Sorry lees je berichtje nu pas, kreeg geen meldingen meer. Hier gaat het ook wel goed, onzeker maar goed eerst weer vertrouwen krijgen in mijn lijf. Operatie is deze week, spannend. Verder probeer ik lekker te genieten thuis en rustig aan te doen. Hoef gelukkig niet meer te werken de komende maanden.
Het lukt mij de vorige keer niet! Maar de lijst mag aangepast worden, bruine afscheiding blijft aanhouden dus wordt verwacht morgen of overmorgen ongesteld. Sorry dat ik een beetje afwezig was, maar ik voelde mijn menstruatie al komen en was er een beetje down door. Maar ik ben er weer!
Ik voel ook niks nu na 1 week, hoeft ook niet dat weet ik. Maar normaal zat ik onder de hormonen. Precies 1 jaar geleden had ik mijn 6e en laatste punctie. Van 30 eiblaasjes en 13 eicellen en 10 bevruchtingen. Ik werd zwanger van 1 embryo (2 terug geplaatst). Was een beroerde tijd met onzekerheid. Nu blijf ik nog even hopen
Hallo allemaal, hier ook even een update. Wij hebben vabaf de twee echo gehad en de eerste bij de verloskundige. Alles zag er goed uit en we hebben volgende week alweer de termijnecho. Erg jammer om te lezen dat er nog geen dames achter mij aan zijn gekomen. Ik blijf met jullie mee duimen en ik hoop dat er snel meer volgen!
Inseminatie & punctie datum Palmpje - 11 november 2017 ( punctie ) Baby2017 - 11 november 2017 ( 1 eitje ) Tess - 15 november 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 21 november 2017 ( 3 eitjes ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 25 november Baby2017 iui ronde 6 met gonal-f & ovitrelle 28 november Palmpje icsi ronde 1 - terugplaatsing Emmy 29 november Tess iui ronde 3 met donorzaad 5 december Mama-van-M iui ronde 6 met gonal-F en ovitrelle en crinone ------------------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Lauren1990 (iui) rustmaand #ellis2014 (ivf) start januari #Mieslief (iui) rustmaand #AnneM83 (iui) #Zonnenstraal28 (iui) #Gilry (iui) #Elraange (iui) #Rachel93 (iui) ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor ) Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.