Wat fijn star goed om te lezen dat het goed gaat!! Alvast succes voor a.s vrijdag was het toch? Wel lekker de rust en geen werkdruk. Denk aan je meis X
Hoi dames, Hier even update; ik ga weer wat actiever meeschrijven. Vandaag ongesteld geworden en zaterdag uitgangsecho. En dan door voor IUI5 We gaan er weer voor
whaaaaaaaaaaaa palmpje positief yes girl. gefeliciteerd nu 12dagen na tp toch? super meid. hoe voel je je
Vandaag 13 dagen na punctie. Heb nog een gekeken en mag officieel maandag testen, ik dacht dinsdag haha. Maar het voelde dit keer ook echt anders!! Het is nog zo onwerkelijk
Ik heb al een aantal dagen elke dag hoofdpijn en dat heb ik normaal nooit. Vannacht ben ik weer 7x wezen plassen en ik voel bijna constant een druk op mn baarmoeder. Dit herkende ik allemaal niet van de vorige rondes. Dus ik had deze keer wel echt goede hoop!
@Palmpje van harte gefeliciteerd meid! Super dit zeg .. hopen dat je test na het weekend mooi is opgelopen!
Inseminatie & punctie datum Baby2017 - 11 november 2017 ( 1 eitje ) Tess - 15 november 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 21 november 2017 ( 3 eitjes ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 25 november Baby2017 iui ronde 6 met gonal-f & ovitrelle 29 november Tess iui ronde 3 met donorzaad 5 december Mama-van-M iui ronde 6 met gonal-F en ovitrelle en crinone ------------------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #Lauren1990 (iui) rustmaand #ellis2014 (ivf) start januari #Mieslief (iui) rustmaand #AnneM83 (iui) #Zonnenstraal28 (iui) #Gilry (iui) rustmaand #Elraange (iui) #Rachel93 (iui) ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor ) #24 november postitief getest PALMPJE icsi ronde 1 ( 1 emmy ) Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
@Lauren 1990 en mocht je weer beginnen @Baby2017 hoe is het bij jouw meis? @Star2017 en alles goed gegaan met de operatie? @AnneM83 hoe is het met jouw meis?
Hoi hoi, bedankt voor het vragen! Ja het eerste prikje zit er weer in Alles zag er weer mooi uit, waren al flink wat eiblaasjes te zien!! We gaan er weer voor, vrijdag weer FM. Hoe is het met jou? Spannend hoor
Niet zwanger helaas. En geen rietjes meer, en ons zkh gaat niet verder met Düsseldorf ivm problemen onderling of zo iets. Dus nu kijken of leidendorp wat is, medisch centrum kinderwens alleen dan worden de rietjes gemiddeld 600 per stuk. Veeeeel duurder
Meid balen zeg, Betreft Medisch centrum kinderwens goede ervaring tess, ik loop zelf onder behandeling bij hun. Maar wat een prijzen zeg voor donorzaad pffff. Knuffff lieve tess