ongelooflijk zonnestraal ook nog in je rustmaand. Wat een heerlijk gevoel moet dat geven.. Hoeveel dpo ben je? hoe voel je je?
rachel ja spannend he ik ben nu 8 dpo en ga denk ik morgen of zondag weer testen. maar misschien wacht ik ook wel. voel niet zo gele erg drang meer dan gister haha. Dus kan zelfs wel wachten (denk ik nu ) ik ben benieuwd wat het gaat doen allemaal
Wat een geweldig gevoel moet dat zijn!! Super! Gefeliciteerd lijkt me ook super leuk om je man zo te kunnen verrassen!
Ben nu 14 dpo en voelde echt niks. Kortom, voel me goed Vandaag al bloed laten prikken en afspraak voor echo in ziekenhuis en bij vk want ben schildklier patiënt. Heel benieuwd wat er allemaal op me afkomt. Hoe voel jij je? Al 8 dpo schiet ook al op, spannend!
ohh spannen meid. wat super dat je je goed voelt. wanneer mag je voor echo? Hier voel ik van alles.. ja joh schiet al weer op. 2de wachtweek vind ik altijd helllll hoop en dan weer niet. haha hoop ook dat ik daar straks van af ben, maar ik moet nog even paar gsm wachten hihi
@Zonnestraal28 wat super !! Wat fijn voor jullie en dat voor de kerst nog wel .. prachtig van harte gefeliciteerd xx
Inseminatie & punctie datum Rachel93, 4 december 2017 inseminatie ( 1 eitje ) Elraange, 7 december 2017 IUI (2 eitjes met donorzaad) Baby2017, 7 december 2017 (3 eitjes met gonal-f ) Lauren1990, 7 december 2017 (1 eitje) ------------------------------------------------------------------ Testdatum 18 december Rachel93 iui ronde 2 21 december Elraange iui ronde 11 Baby2017 ronde 6 Lauren1990 ronde 5 ------------------------------------------------------------------------------------------ Nog geen inseminatie of punctie datum bekent bij deze meiden #ellis2014 (ivf) start januari #Gilry (iui) rustmaand #Tess27 (iui) #Droomwens79 (ivf) 10-01-2018 intake gesprek ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger na een behandeling: (Statistieken) #1 augustus positief getest MEREL123 iui ronde 1 ( 1 eitje ) #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #9 september positief getest BUTTTERFLYZZ iui ronde 3 ( 1 eitje ) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 ( 2 eitjes ) #8 oktober positief getest ANAK2 ivf ronde 1 ( 2 emmy's ) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor ) #24 november postitief getest PALMPJE icsi ronde 1 ( 1 emmy ) #15 december positief getest ZONNENSTRAAL28 rustmaand iui traject Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij.
Lijst weer bijgewerkt meiden met meteen @Zonnestraal28 op #Roze @Baby2017 hoe is het bij jouw??? @Gilry hoe gaat het meis?
En voor allemaal @Palmpje , @Coco123 , @Lauren 1990 , @Zonnestraal28 , @Baby2017 , @rachel93 , @Katja89 , @Gilry , @Elraange , @Star2017 , @Tess27 , @Ellis2014 @Butterflyzz , @merel123 Fijn weekend meiden
Dankjewel @droomwens79 Ik heb 1e echo op 5 januari in ziekenhuis maar intake bij vk pas op 12 januari. Duurt nog even
En wat hoe reageerde je man/vriend op het nieuws!? Je had nog even in spanning gezeten om het hem te vertellen toch?
paniek moment... Hier vanochtend vroeg hele erge krampen onderin links. is nu wel over maar daarbij wat donkere witte afscheiding neiging naar geel.. Wat is dat oh en het voelt wat zuur inwendig? klinkt vies dit. herkent iemand Dit???