Hoe gaat het met de rest van de meiden ?? Hier alweer richting de 38 weken zo bizar het idee dat er heel snel hier een baby in de box ligt
Denk je zelf ook dat ze zich snel meld? Alles al helemaal in orde in huis? Hier alles goed. Morgen weer op controle bij de gyn.
Ik denk wel eerder dan de uitgerekende datum .. maar hoe dan ook al ga in uit van 42 weken dan vind ik het alsnog zo snel gaan en iedereen maar zeggen dat de laatste loodjes het langst duren ben ik het niet mee eens lekker nog even genieten van me dikke bolle buik die de hele dag lekker beweegt haha, maar we hebben alles lekker klaar in huis dus wat dat betreft kan ze komen succes vandaag met de controle ! Bij jou schiet het ook alweer op spannend !!! Knuf
Ja de tijd gaat vrij snel he! Vind het de laatste tijd ook weer sneller gaan. Fijn dat jullie alles al helemaal af hebben! Nu wachten tot ze zich meldt! Hier alles weer goed. Nu staat het vast dat over 4wkn het bandje eruit gaat. Benieuwd hoelang het dan nog duurt voordat het begint. Kan snel gaan of nog weken duren.
ohh coco spannend meid rommelt het al wat? star fijn dat het al vast staat. voel je je nog goed? palmpje alweer ruim over de helft hihi hier veel pijn in lies en onderin de rug Hoop dat t gauw iets beter word. Vooral bij het wakker worden en bij lang zitten. Heb vorige week uitgebreide 13weken echo gehad en dat zag er voor zover goed uit. droomwens succes vandaag lauren hoest bij jou?
Alweer over de helft idd.. en mn buik begint al in de weg te zitten Fijn dat je echo goed was! Vervelend van die pijntjes..hopelijk gaat dat snel beter idd!
Hier verder nergens last van gelukkig! Alleen af en toe wat bandenpijn maar echt minimaal. Fijn dat bij jou de uitgebreide echo ook goed was! Maar wat vervelend van die pijn in je lies en rug! Heb je er al lang last van? Kan de fysio niets doen?
Ja het rommelt al enige tijd maar het zet niet door , zit niks anders op als afwachten , morgen weer controle vk ga even vragen of ze Willen kijken of er al ontsluiting is heb heel veel harde buiken dus wie weet
@droomwens79 hoe is het lieverd? Als ik het goed heb ergens deze week tp, vrijdag ongeveer ? Hebben jullie allemaal fijne paasdagen gehad ? Hier niks bijzonders gedaan Lekker geluierd
Als het goed is zaterdag 7 April de TP. Dan moet het ondooi proces goed verlopen Verder voel ik me vooral erg verdrietig het hele weekend al, mijn lievelings kat moest ik zaterdagavond laten inslapen, hij was op door zijn ziekte. 15 jaar was hij mijn aller beste maatje. Dus hier niet echt pasen gevoel gehad.. Hoe is het daar? De laatste loodjes voor jouw lieverd
oh dames spannend zeg Coco bij jou helemaal hihi ja die buik in de weg. Valt hier gelukkig nog mee maar ben ook minder ver haha kan nog lkkr op mijn buik slapen. droomwens spannend meid en wat zielig van je maatje. Dan is het niet echt feestelijk Pasen indd. Hoop dat je tp doorgaat zaterdag. girly hoe gaat het met jou? hier heb ik 16de afsp voor suikertest en controle gyn dus dan kaart ik t ff aan. Merk dat als ik te veel doe in huis bv stofzuigen opruimen dat dat fines s. wrsch gewoon bandenpijn..
@droomwens79 wat zielig van je kat!! Blijft moeilijk afscheid nemen van je trouwe huisdiertje ik weet er alles van helaas Heb jij vandaag je TP gehad? Hier nog rustig blijft lichtelijk rommelen in de buik.. wel echt heel angstig ineens voor de bevalling blij als alles achter de rug is iig ..
Lieverds wat is het stil hier , hoe is het met iedereen?? Hoe gaat t met de ‘ivf’ meiden? Hier 40 weken zwanger en nog steeds zwanger dus.... geen teken van een aankomende bevalling nog
@droomwens79 ik wist dat je vandaag een testje zou wagen, had ik ergens gelezen.. Ik was super benieuwd, maar ik had toch zo gehoopt wat anders te lezen.. Super verdrietig meid, en waarom.. Alles lijkt zo goed, wat oneerlijk!! Wens je heel veel sterkte, is niet niets! Voor de zwangere dames; wat gaan jullie al hard zeg! @Coco123 al bijna een baby in de box, ook weer een heel spannend iets Ik mag er nu ook eindelijk aan geloven, vanmorgen de uitgangsecho gehad en ik ga vanavond starten met de spuiten. Vrijdag 20 april weer een echo om te kijken hoeveel er groeit, ik vind het ook allemaal super spannend maar als ik al jullie banners zie en de verhalen van de kindjes in jullie buik, weet ik weer waar ik het voor doe We gaan er allemaal komen @Ellis2014 & @droomwens79
Hier gaat t goed! Morgen 24 weken, toch wel een hele fijne mijlpaal! Spannend zeg @Coco123! De kleine meid vind t dus wel prima daarbinnen @Lauren 1990 voor jou ook al zo spannend! Hoe was de uitgangsecho?
@Star2017 ja ze gaan volgende week proberen te strippen! Hopelijk meld ze zich in de tussen tijd .. bij jou schiet het ook lekker op he ! Zwangerschaps verlof al in aantocht? @Lauren 1990 oh jeey dat klinkt niet goed wat je schrijft over droomwens Dus je gaat Zelf vanavond weer beginnen met spuiten, nieuwe ronde nieuwe kansen .. kijk idd maar hoe het allemaal kan kan lopen zoals bij ons!! En de meiden die nog niet zwanger zijn gaan ons zeker weten achterna jullie zijn de volgende groep die straks met trots kunnen Zeggen het is ook ons gelukt !! De aanhouder wint!! @Palmpje oh zeker weer een mijlpaal ! Voel je je ook goed? Al een mooi buikje inmiddels ?