@Lauren 1990 succes met het ivf traject! Ben benieuwd hoe het je vergaat! @Coco123 zou idd fijn zijn als ze zich al eerder meldt! Maar anders hopen dat ze je kunnen strippen en dat iets in gang zet! Ja hier ook al het eind in zicht! Over 11dgn alweer cerclage vrij en dan zien hoelang het nog duurt. Verlof is vorige week begonnen maar zat natuurlijk al sinds de operatie met 14wkn in de ziektewet ivm voorgeschiedenis.
@Star2017 Ohja dat is ook zo! Soms raak ik even de kluts kwijd .. zoveel verhalen door elkaar heen ja idd hopen dat het strippen gaat helpen aankomende week! @Palmpje wat een mooi buikje!! En fijn dat je je goed voelt Hier nog steeds niet bevallen
Ja echt he, dacht echt vorige week het is over en uit, roze afscheiding maar het bleef daarbij en na 2 dagen was het weg, en nu lopen mijn testen ook op. En ovitrelle kan dat niet meer doen lijkt mij
Ziet er hoopvol uit @droomwens79 Wanneer heb je Ovitrelle gebruikt? Al best lang geleden denk ivm ivf toch?
Bij de tp nog extra, maar dat is meestal 6/7/8 dagen erna eruit. En hij loopt juist op en dat kan met ovitrelle niet
@Star2017, @Coco123, @Palmpje, @Lauren 1990, @Elraange, @Gilry, @Ellis2014, @Katja89 Morgen is het mijn echt dag voor MCK, maar ik ben zo gespannen. Heb net met middagurine getest en hij knalt er gewoon uit nu Na 15 jaar lijkt het dan eindelijk zover voor ons