7 mei jeuj nog 2weken klinkt goed meid. coco al 3cm nog 7 te gaan hoop dat er wat vooruitgang s. Ellis succes vandaag laat ons weten hoe je meting is gegaan?
Ik was even niet veel op dit forum maar wow @droomwens79 . Gefeliciteerd!!! Wat fijn. Hoe voel je je?
@Star2017 ik heb zelf niet zoveel te willen het ziekenhuis bepaald.. zolang het nog goed gaat met de kleine grijpen ze niet in .. maar goed inmiddels is het alweer maandag en nog steeds niet bevallen .. wel sinds vanmorgen aanhoudende buikpijn die komt en gaat heb t idee dat het gaat beginnen ik heb ook vanmiddag een controle afspraak + het plannen van het inleiden,dus ik wacht de buikpijn af tot ik vanmiddag naar het zh moet .. hopelijk is het dan echt begonnen zodat ik kan blijven ben er nu wel klaaaar mee
Oh balen! Hier mag je vanaf 41wkn er zelf voor kiezen en anders idd bij 42 inleiden als je wilt wachten. Spannend die rommelende buik nu! Heb je echt al een soort van weeën? Succes vanmiddag!
Oeps weer op zijn kop, stomme ipad En de test bij ons loopt verder op Vorige week 1-2 weken en nu geeft die aan 2-3 weken zwanger
Nog bezig met zwanger worden van ons groepje #Ellis2014 2 de IVF, na 5 mislukte iui's Nu bezig met ivf poging 2 #Lauren1990 1ste IVF, na 6 mislukte iui's Nu bezig met eerste ivf poging ------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger, meiden die nog meeschrijven #4 augustus positief getest COCO123 iui ronde 2 is (Krijgt een meisje) #10 september positief getest STAR2017 iui ronde 2 (Krijgt een meisje) #14 oktober positief gestest KATJA89 iui ronde 3 (donor ) (Krijgt een meisje) #24 november postitief getest PALMPJE icsi ronde 1 (Krijgt een zoontje) #15 december positief getest ZONNENSTRAAL28 rustmaand iui traject #17 januari positief getest ELRAANGE iui ronde 12 (donor) #1 februari positief getest GILRY iui ronde 7 (donor) #17 april positief getest DROOMWENS79 ivf ronde 1, de 2tp