Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussion in 'MMM clubs' started by anak2, Apr 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco123

Coco123 Actief lid

Jun 11, 2017
    304
    269
    63
    Lieve meiden het heeft even geduurd voor ik van me liet horen maar afgelopen maandag is onze prachtige dochter Rosie geboren , de weeen die ik dacht te voelen liepen al snel op in ‘echte’ weeen ..
    Ben uiteindelijk savonds om
    21:00 bevallen ná anderhalf uur in de persweeen gezeten te hebben super heftig en mega zwaar ,ons meisje is ruim 8 pond een lekkere flinkerd! :)

anak2, Katja89, droomwens79 and 3 others like this.
  2. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,986
    6,984
    113
    Female
    Van harte gefeliciteerd!! En wat een leuke naam :) :) Geniet er van

3. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    bah coco prachtig gefeliciteerd
    Fijn dat je het ergste hebt gehad dan nu.
    Oh wat zal je genieten en wat een prachtige naam.

nogmaals gefeliciteerd

4. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    @Coco123 gefeliciteerd! Lekker genieten samen!

5. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Gefeliciteerd!!! Wat een mooie naam zeg. Geniet er van :) xxx

6. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Hoi meiden

Het is weer even geleden maar de weken vliegen soms om zeg. En dan weer controle bij gynaecoloog en dan verloskundige. En tussendoor nog eens werken :p.
    Maar hoe is het allemaal met jullie?

Hier wel goed allemaal. Begin alleen last te krijgen van bandenpijn. Heb er vooral snachts last van en als ik heb gewerkt. Als ik buk ook. En straalt soms door naar onderrug. Maar ja...dat is te doen allemaal.
    Mijn buikje begint nu eindelijk pas een beetje te groeien. Je zag bijna niets bij mij.
    En donderdag hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog en zijn we 17 weken. We hopen dat hij het geslacht kan zien :). Willen wel graag weten wat het wordt.
    Maar misschien moeten we wel gewoon wachten tot de 20 weken echo.
    Zodra we het weten laat ik het hier ook weten.

Xx

Elraange and Palmpje like this.
  7. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,986
    6,984
    113
    Female
    Tijd gaat snel hè!! Super spannend om het geslacht te weten te komen. Hebben jullie zelf al een idee/voorgevoel er bij??

Met mij gaat het goed.
    Helaas is er wel zwangerschapsdiabetes geconstateerd, dus hiervoor ga ik deze week naar de gyn. Hopelijk is alles onder controle te krijgen met een dieet. We zullen zien!

8. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Gefeliciteeeeerd met de geboorte van jullie dochtertje Rosie

9. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Alleen vervelend van die bandenpijn dan!
    En wat fijn dat jij ook gecombineerd mag lopen in het zkh en bij de VK!

Ben benieuwd of jullie gyn het geslacht wilt zeggen! Hier heeft hij niets gezegd tot aan de 20wkn echo omdat ze dat niet mogen. Na de 20wkn echo heeft hij wel iedere controle gekeken omdat hij toch een echo moet maken en ze altijd met der benen wijd ligt. :roflmao:

Hier verders ook alles goed. 2dgn in het zkh gelegen omdat het bandje toch op OK eruit moest omdat het zo niet lukte. Ben nu dus aan het afwachten hoelang het nog duurt, heb ook al iets ontsluiting.

Gilry and Elraange like this.
  10. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    oh star spannend zeg.. Hoeveel ontsluiting heb je al?

coco hoe gaat het?

girly fijn wat van je te horen en spannend 17 weken alweer.
    bij mij ging je het ook met 17wkn pas zien en nu krijg k al opmerkingen hihi dus wie weet gaat t ineens heel rap.

palm hoe gaat het bij jou?

droomwens en hoe voel je je?

lauren en ellis hoe is het bij jullie meid en?

Gilry likes this.
  11. Katja89

Katja89 Actief lid

Aug 21, 2017
    115
    93
    28
    Female
    Hey meiden!

Heb een tijdje niks van me laten horen, maar ik kreeg helaas ook geen meldingen meer. Heel druk geweest met de babykamer enzo:)

@droomwens79 Wat super goed om te lezen dat je inderdaad zwanger bent!
    @Coco123 Gefeliciteerd met je dochter!

En de dames die net een punctie en tp hebben gehad, ik ga voor jullie duimen dat jullie snel bij ons aan mogen sluiten. In ieder geval mooie resultaten!

Xx

Elraange and Star2017 like this.
  12. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Vorige week al een cm! Zien hoelang ik daarmee rond blijf lopen als ik niet eerder ingeleid moet worden ivm bloeddruk.

Bij jou verders ook alles goed? Alweer bijna 20 wkn!

Katja89 likes this.
  13. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Oh spannend zeg. Nu maar wachten tot het gaat gebeuren zeg maar ;). Hoe voel je je verder?

14. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Ja idd! Maar alles goed. Heb geen kwaaltjes ofzo. Alleen dan ook af en toe wat bandenpijn.
    Geen spanning voor de bevalling verder! Meer voor de wekelijks controle op zwangerschapsvergiftiging.

Gilry likes this.
  15. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Fijn dat je verder geen kwaaltjes hebt. En ook geen spanning hebt voor bevalling. Maar bang voor zw verg? Is er reden voor Dan? Ik ben nog niet zo ver in zwangerschap dus weet niet goed wat ze de laatste weken doen en hoe dat zit met zw vergiftiging.
    Maar sowieso wel spannende tijd lijkt me die laatste weekjes. En zo n fijn idee Dat je de kleine straks echt vast kan gaan houden :)

16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Ja ivm iets hoge bloeddruk bij mij. Kunnen ze dan met urine en bloed zien of je al eiwitten in de urine hebt en nier en lever waardes in bloed dacht ik. En dat heb ik al iets maar nog aan de goede kant gelukkig. En dan medicatie gekregen vorige week wat hopelijk een verdere stijging voorkomt.

Jullie vandaag de echo! Benieuwd of jullie iets horen van de gyn over het geslacht.

Gilry likes this.
  17. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Oh zo. Ik snap het. Maar hopen dat je bloeddruk dan niet verder stijgt en gij dat ze het goed in de gaten houden.

Ja wij moeten 10.40 naar de gynaecoloog en gas vragen of hij wil kijken. Dus even mee duimen ;). We zijn nu 17 weken dus hoop dat hij het kan zien. En anders wachten tot 24 mei dan hebben we 20 weken echo. Maar hoop vandaag want we hebben al.muisjes in huis gehaald haha...:)

18. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Spannend nog 1.5 uur wachten dus!
    Ben erg benieuwd of hij wilt kijken! Hij kan het sowieso al zien. Vanmiddag dan meteen beschuit met muisjes eten? :)
    Hier zeiden de verpleegkundige steeds tegen ons dat de gyn geen geslacht mocht zeggen dus hebben we het ook niet gevraagd aan hem.

19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    oh spannend weer dames.
    star ik hoop voor je dat t bespaard blijft.

gilry jij ook spannend. Vragen kan altijd.
    Hier ook niet gemeld. Ze zei dat ze t nog niet kon zien ( onzin natuurlijk) bij 17 weken.
    Maar k mag dinsdag voor de 20 weken echo.

hier verder goed. mijn huishouden valt me nu wat zwaar door de banden of bekken pijn.
    verder gaat het super goed eigenlijk.
    Wacht op t mooie weer hihi

Star2017 likes this.
  20. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Jaaaaa de gynaecoloog heeft gekeken...en we krijgen een.....
    MEISJE!!!! :)
    Zo happy. Werd gelijk emotioneel. En verder was alles weer goed en zag er goed uit :).

Elraange, Katja89 and Star2017 like this.

Share This Page