Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussion in 'MMM clubs' started by anak2, Apr 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Zolang je maar aan je zelf & je baby denkt meis!:)

2. droomwens79

@Katja89 hoe gaat het met jouw inmiddels??;)

@Elraange, ik snap het wel je gedachte van nog een kindje:D. Hormonen of niet ik vroeg het ook 16 mei toen we de echo bij mck gehad hadden of we meteen weer ivf mochten bij een 2de kindje:rolleyes: denk dan heb ik daar alvast antwoord op:D

@Coco123 hoe gaat het daar als trotse mama:), gaat alles goed met jullie?

@Ellis2014 hoe is bij jouw meis?

@Lauren 1990, nog een gesprek gehad met je arts al inmiddels meis? Wilde jouw even een hele dikkkkkkkke digitale knuffel geven X

Elraange and Lauren 1990 like this.
  3. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

Jun 29, 2017
    424
    215
    43
    Female

Ah dat is heel lief, hoe is het met je?
    Ja ging heel goed, goed gesprek, super duidelijk en hij wilde ook graag direct weer actie ondernemen. Ik zit nu nog in de verplichte rustperiode en over anderhalve week begint mijn menstruatie weer, en krijg ik de scratching waarschijnlijk, en dan weer menstrueren zodat we kunnen opstarten.
    Wij gaan ICSI doen en een ander behandelplan met andere medicatie. Fingers crossed, ik ben heel benieuwd! Heb er weer echt veel zin in, ja niet het hele gedoe maar dat er eindelijk wat mag gebeuren.

Waarschijnlijk hebben die hele IUI's poging en zelfs de IVF poging geen enkele zin gehad, ergens is dit wel fijn om te weten omdat je dan goede hoop hebt op ICSI maar tevens ook de "enige" oplossing en dat maakt me soms wel weer bang.

Maar voorlopig ben ik heel positief en op naar eind juni, begin julie:D:thumup:!

@Star2017 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter:D:D!!

Hoe gaat het met alle zwangere dames?

Star2017 and Elraange like this.
  4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    droomwens ja ik heb nog niet gevraagd haha maar tis wel iets wat regelmatig terugkomt in mn hoofd hihi

droomwens79 likes this.
  5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    lauren wat klinkt dat dan weer spannend zeg.
    wat is scratching eigenlijk.
    Misschien al el een keer uitgelegd, maar k weet het niet.

Lauren 1990 likes this.
  6. oj89

oj89 Actief lid

Dec 13, 2015
    477
    379
    63
    star!!!! van harte gefeliciteerd meid!!! ben zo benieuwd hoe het is gegaan en hoe ze heet:D

Star2017 likes this.
  7. droomwens79

Jij alweer over de 20 weken heen zie ik:D

8. Lauren 1990

Lauren 1990 Actief lid

Jun 29, 2017
    424
    215
    43
    Female
    Jawel hé, vind ik zelf ook.. Traject bestaat ook echt wel uit grenzen verleggen, eerder was ik als de dood voor naalden, ziekenhuizen, dokters etc. maar dat is helemaal weg nu, vind het zelfs wel "leuk" maar dat wachten en onzekerheid is gewoon slopend. Maar ik hou me wel steeds voor, ach ik ben nog "maar" 27, ik heb nog tijd en blij dat we op tijd er bij zijn.

Ik ben er zelf ook nog niet zo in thuis hoor maar eigenlijk kort gezegd, er wordt een krasje of krasjes gemaakt in het slijmvlies wat om de baarmoeder zit (ik ben de uitleg een beetje kwijt) maar zoiets, dit is dat de laagjes misschien wat soepeler kunnen zijn voor het embryo om in te nestelen.

Maar het streven is eerst naar bevruchtingen en goede embryo's:thumup::thumup::D

Hoe gaat het verder? Weet je eigenlijk al wat het is, meisje of jongentje?:):)

Elraange likes this.
  9. oj89

oj89 Actief lid

Dec 13, 2015
    477
    379
    63
    @droomwens79 ja! Pohhh gaat zooo snel he! Jij ookal weer 10 weken pfff voel je je goed?

10. Gilry

Gilry Actief lid

Jul 15, 2017
    293
    179
    43
    Female
    Hoi meiden

Wij gister weer bij vk geweest. Weer naar hartje geluisterd en alles was gewoon goed :). Bloeddruk blijft wel laag bij mij dus ben daar snel.duizelig door. Maar verder alles goed.
    Krijg wel nu wat groeipijn. Heb veel last van mijn rug en banden en vk voelde het ook dat mijn buik wat gespannen voelde. Komt dat het deze tijd een spurt maken dus horen deze klachten bij.
    Zodra ik beweeg en loop wordt het minder.

En omdat alles steeds goed is gelukkig gaan mijn vrouw en ik.morgen nog lekker samen op vakantie voor de laatste keer. Naar zuid Frankrijk (rijden met een overnachting tussen door dus in etappes).
    We komen de 13e juni weer terug.

Hoe is het verder met jullie? Iemand ook nog vakantie plannen? Xx

Elraange likes this.
  11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Zo ben ik weer even tussen alle drukte door! Heb niet alles terug gelezen nog. Goede bevalling gehad! Allemaal erg snel gegaan! Ik bad weeen opgevangen en ook bevallen! Alles verders goed met ons, borstvoeding loopt ook erg goed. Ze heet I v y.

12. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,988
    6,986
    113
    Female
    Fijn dat alles goed gaat. Geniet er van! Leuke naam ook :)

Lauren 1990 and Star2017 like this.
  13. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    star klinkt als droombevalling prachtig hoor.
    lekker genieten en prachtige naam.

gilry lkkr hoor vakantie geniet ervan.
    wij gaan over 6 weken nog 2 weken naar de zon.
    heerlijk.

Lauren 1990 and Star2017 like this.
  14. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    palmpje hoe gaat het meid?
    Voel je je al wat beter of toch eerder met werken gestopt?

Droomwens alweer 13 weken eerste trimester zit erop:thumup::thumup:
    hoe voel je je

Star hoe gaat het met jou en de kleine meid?

Gilry hoe was je vakantie?

coco hoe gaat het met jullie spruit en jou?

lauren woensdag scratching zie je er tegenop?

ellis hoe gaat het met jou?

oj heerlijk alweer over de helft. Voel je je goed?

Katja hoest met jou meid?

ik heb idee dat ik iemand vergeet
    sorry dan...

Hier gaat t goed.
    Lkkr bewegelijke buik en druk met namen bezig. Twijfel tussen 3 al weken..
    Kom er gewoon niet uit grrr.
    haha

Katja89 and Lauren 1990 like this.
  15. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,988
    6,986
    113
    Female
    Ik zit al 3 weken in de ziektewet en ga ook niet meer werken. Volgende week begint officieel mn verlof.

Erg hè die twijfels over een naam! Ik heb zelf heel lang een naam in gedachten gehad en halverwege de zwangerschap ben ik overgestapt op een andere naam. Nu ben ik er 99% zeker van dat dit m wordt ;)

Lauren 1990 and Elraange like this.
  16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Hier alles goed met ons! Kleine heeft wel veel last van krampjes en is dan ontroostbaar maar verders doet ze het goed. Ze komt enorm goed aan ondanks alle onrust! Morgen mogen we voor het eerst naar de arts van de CB, ben benieuwd.

Namen idd altijd lastig! Voor een meisje hadden we al erg lang een naam dus dat was makkelijk dit keer gelukkig! Fijn dat alles verders goed gaat!

Lauren 1990 likes this.
  17. Coco123

Coco123 Actief lid

Jun 11, 2017
    304
    269
    63
    Hoi lieve meiden , sorry , ik merk dat ik niet meer zo trouw meeschrijf ! Het leven als ‘mama’ is fulltime en dit soort dingen sluipen er nu bij in :rolleyes:
    Maar ik blijf jullie volgen:thumup:
    Met mij en Rosie gaat alles goed , de kleine is inmiddels alweer 8 weken en is een heel tevreden meisje!
    Echt zo gelukkig met haar elke dag dankbaar dat zei in me leven is gekomen het is net of ik haar altijd al ken zoveel bijzondere liefde echt verliefd op m’n meisje :oops: .. alweer kriebels voor een 2e slaat natuurlijk helemaaaal nergens op:roflmao:
    En gaat zeker ook niet zo snel gebeuren maar wat is dit geweldig.. heb de rest van de verhalen bij gelezen wat fijn dat het goed gaat met de zwangere :thumup: en hopelijk mag lauren zich heeeel snel aansluiten!!

Lauren 1990 likes this.
  18. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female

goed dat je dan bent gestopt meid.
    Voel je je wel iets beter dan of nog steeds veel klachten?

ja namen dilemma haha vreselijk....

Lauren 1990 likes this.
  19. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female

ach poppetje das sneu indd. Wel fijn dat ze lkkr groeit hihi.
    Oh spannend cb arts. Eerste x vind k altijd spannend. Krijgt ze dan ook prikjes?

Hier had k ook altijd DE NAAM voor mocht het een ..... zijn maar nu kwam dochterlief mnd terug met een naam en dacht ik tja dat kon hem ook wel eens zijn en vorige week zoonlief met een naam dat ik dacht HELLLPPP :roflmao::roflmao::roflmao:
    Komt vast goed haha k heb nog ff

Lauren 1990 likes this.
  20. Palmpje

Palmpje VIP lid

Jul 8, 2017
    8,988
    6,986
    113
    Female
    Voel me sinds de afgelopen 3 dagen ineens een stuk beter! Nog wel dagelijks hartkloppingen maar dat is echt minder geworden. Ga zometeen naar het werk om van iedereen afscheid te nemen :)

Share This Page