Nou idd, goed warm geweest he hier in het zuiden! Gelukkig nu weer iets minder warm! Nog max 3 weekjes te gaan!
@Palmpje succes. Ik las t bij uitgerekende topic. Hoe gaat het met je moeder? Zenuwachtig zeker hihi voel je al wat? je kan het
Ja ik zag je like Ze is volgens mij niet heel erg zenuwachtig. Ze houdt zich lekker rustig voor mij, wel zo prettig Ik heb constant krampen maar geen weeën. Neem aan dat ik wel voel als het daadwerkelijk weeën zijn! Ben benieuwd hoor. Vliezen zijn al zo’n 7 uur geleden gebroken dus mag nu wel beginnen van mij
oh spannend ik ga duimen dat het snel op gang komt met de weeën Hopelijk kijkt vk vnaaf wel of je al ontsluiting hebt.
Weeën zijn er. Ongeveer om de 6 min nu. Elke wee wordt pijnlijker. Nu wordt het pas echt spannend! De volgende update zal komen als ik bevallen ben verwacht ik! Xx
Lief van je bedankt! Ik vind het ook heel spannend, ach we waren een weekend weg en feestjes.. Ik heb niet getest omdat ik geen "slecht" gevoel wilde hebben als het negatief was.. En heel eerlijk, ik durf gewoon niet.. Ik dacht, ach ik wacht gewoon tot ik ongesteld wordt. En achter bleek dat ik verkeerd geteld had en dat ik zaterdag ongesteld had moeten worden. Ik zit nog steeds in spanning eigenlijk, mijn man is wel heel nieuwschierig, dus vanmiddag een testje kopen en morgenochtend testen als ik dan nog niet ongesteld ben Hoe is het met jou? Voel je je goed? Schiet ook al mooi op
Oooeeeh ik ben zo benieuwd!! Waarschijnlijk ben je nu al bevallen maar zo niet, alsnog heel veel succes!! Zo leuk!
@Lauren 1990 spannend ik ga zo hard voor je duimen !!!! @Palmpje waarschijnlijk ben je al bevallen heel benieuwd!! Zo spannend allemaal xxx
@Lauren 1990 spannend meis ik duim heeeeeel hard Oooooh @Palmpje hoop dat je je babyboy al in je armen hebt
Hier alles goed, op na vrijdag dan de 20 weken echo Buik groeit ook superssss hard nu, en verder bezig met de babykamer
@Lauren 1990 omg te spannend meid. ik durfde ook niet te testen uiteindelijk 2 dagen later getest en dat was dus posi K duim nog steeds @Palmpje ik ben zo benieuwd naar je updateeeee @droomwens79 prachtige buik schiet al op
Ja super spannend! Toch besloten om het morgen te doen! Oeh tijdens het eten even een enorme kramp en daarna direct naar het toilet.. Gelukkig (nog) niets aan de hand, wel enorm rommelende darmen daarna (sorry voor het vieze detail) diarree. Verder eigenlijk geen symptomen meer, ja heel gevoelige borsten. Herken je dit ook toevallig? Hoe is het met je?
Ohh nooo @Lauren 1990 wat heb jij een geduld. Ik had allang getest, je maakt het spannend. Kun je niet vanavond testen? Haha ben ergg nieuwsgierig Ik had 2x zo'n erge kramp. Nog nooit gehad, inderdaad ook diarree en vervolgens een paar dagen moeilijke stoelgang. Was een bijwerking van de utro. Laat je snel van je horen? Ohhh palmpje spannunnddd!