Super lief voor al jullie succes wensen, die hebben geholpen! Ik durfde vanmorgen eindelijk te testen! Het streepje liep direct op, ik durfde haast niet te kijken! Ik kan het niet geloven bijna, wat een wonder, we zijn zo trots!! Wat een ongelofelijk gevoel!! Ik ben echt nog een beetje beduusd haha!
whaaaaa @Lauren 1990 gefeliciteerd van harte zo verdiend en zo gewenst hihi Eindelijk meid hoe mooi!! k had de dag van en ervoor enorme ongi krampen. dagen na mis ook pijn in buik maar ook mn darmen hihi Dus ja herkenbaar
Even een snelle update vanuit mij! Vanaf dat mn vliezen gebroken waren tot dat de kleine is geboren, heeft totaal 36 uur geduurd. Het was een heftige bevalling en uiteindelijk was er helaas een spoedkeizersnede nodig. Desondanks maken we het allebei goed, en ik geniet echt met volle teugen van mn kleine man. Maar veel last van napijn en moet genoeg rusten.
Jaaaa!!! Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd lauren, zo gegund!! Palmpje, van hart4 gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Lekker herstellen en genieten! Mogen we de naam weten?
@Palmpje jeetje dat klinkt indd heftig en zolangggggg. Flink herstellen en dan is t fijn dat je moeder er is. Ik ben uiteraard ook erg benieuwd naar zijn naam GEFELICITEERD
Oh jeetje wat een lange bevalling, wat mooi dat hij er is! Heerlijk! Genieten van elkaar en de prachtige momenten! Heel veel beterschap! Ik ben ook super super benieuwd naar zijn naam, stuur je mij ook een PB? Heel veel geluk, liefde en gezondheid toegewenst met je kleine man!
Yeaaaah @Lauren 1990 wat super!!! Gefeliciteerd zo blij voor jullie!! Als ik me niet vergis was je de laatste van dit clubje die nu in verwachting is? Zo happy voor iedereen.. dus meiden al met al ; de aanhouders winnen Prachtige buik droomwens!! Hier is ons kleine reuzebaby al ruim 3 maanden het is zo een schatje echt die liefde is niet normaal haha , maar poeh wat veranderd je leven zeg totale omslag maar het is het zo waard ( en terwijl ik dit schrijf is mevrouw lekker bezig haar luier vol te maken ) Inmiddels is ze alweer 6,5 kg
haha @Coco123 wat heerlijk om te horen. Ja tis een hele ommezwaai waar je niet meer zonder kan hihi hoop dat de luier niet 6.5kilo poep was Hoe gaat het met het ritme? Moet je al bijna weer aan het werk?