Ik hoop echt oprecht dat je deze ronde zwanger bent dan blijf al dat gedoe van ivf je bespaard gewoon heel erg hard gaan hopen en duimen dat het goed komt
Haha geeft niet onthou ook niet alles We willen het aantal rondes natuurlijk proberen wanneer we er flauw van zijn iui
hallo dames, ik heb met jullie meegelezen alleen niet gereageerd. toch wil ik de dames een hart onder de riem steken. ik weet het zwaar het traject is en hoeveel je elke keer wenste dat het raak is. tijdens mijn 2 ziekenhuis trajecten was ik altijd erg positief ik zei ook altijd ik wordt moeder. Gelukkig kwam mijn grootste wens in 2015 uit. wij kregen toen een prachtig meisje na 6 iui behandelingen met puregon en pregnyl. dit was na 8 jaar hopen op een zwangerschap. In januari zijn we gestart met iui behandelingen nu ben ik weer zwanger na de 5e iui behandeling. meestal wordt er gezegd dat de kans steeds kleiner wordt na mate de behandelingen toeneemt. bij mij is dat dus niet het geval. ik wil jullie allemaal succes wensen en hoop dat ik jullie een beetje kracht en hoop kan geven met mijn berichtje. liefs moi
Hoop het zo, ik ga over half uurtje de deur uit, maar daarna door na mijn werk, dus ik kan het pas vanavond melden Maar het komt goed, daar ga ik vanuit
Ergens hoop ik dat ivf je bespaart blijft, maar anders hoop ik oprecht dat het bij ivf meteen wel raak zal zijn voor jullie wens! Trouwens leuk je gisteren via FB gesproken te hebben Des ondanks duim ik deze ronde nog wel enorm hard voor je door
Dat is fijn om te lezen en hoopvol . Ik ben ook bezig met iui traject (zonder hormonen). 1e ronde helaas mislukt wij gaan aug voor 2e ronde. Maar wij (2 vrouwen) hebben nog niets verder geprobeerd dus we hebben nog wel.kansen hoop ik . Ik hoop dat het binnen de 3x wel lukt maar dat weet je nooit natuurlijk.
ik heb mijn iui laten doen in lelystad. Veel mensen om mij heen zijn naar grotere ziekenhuizen geweest. Maar het belangrijkste vond ik of je voor je gevoel bij het juiste ziekenhuis zat. ik voelde me daar absolute geen nummer wat natuurlijk heel fijn is. En goed is voor je geestelijke gestel. Want ik geloof echt dat het helpt om zwanger te raken als je je prettig voelt bij de behandelende artsen. ook heb ik een vriendin die in Leiderdorp liep waar ze super ervaringen heeft.
Bedankt voor je reactie. Ik was benieuwd. Wij zijn ook in Leiderdorp geweest maar geen goed gevoel bij. Vond ze heel stug. Dus wij hebben voor het UMC gekozen,maar ook omdat wij Deens zaad hebben en dit kon ook niet overal. Dus wij hadden niet veel opties. Tot nu toe erg goede en fijne ervaringen gehad in UMC ook .
zo zie je dat het voor iedereen anders is. Maar dat jullie nu fijne ervaringen hebben bij het UMC is erg fijn. bij mij luisterde de artsen erg goed. bij mijn dochter wilde ze de iui op dinsdag doen. Toen heb ik aangegeven dat het dan te laat zou zijn. Toen zei de arts na mijn uitleg oke dan doen we het maandag en ik raakte ook nog zwanger. Die arts heeft toen ook later nog gezegd. Ook al hebben wij nog zoveel ervaring een moeder instinct gaat soms boven de ervaring. ik hoop dat het bij jullie snel raak is en jullie ook mogen genieten van een wondertje.
Oh echt. Wat fijn Maar wat iui betreft...heb je ook je lh piek steeds in de gaten gehouden? Omdat je zei dat je maandag wilde en dinsdag te laat was. Want ik moet de lh piek steeds meten. Zodra ik die heb moet ik bellen en dag erna wordt ik geinsemineerd. Ik moet de.ochtenden testen. Voor 11.30 bellen en dag erna moet ik om 9.15 in ziekenhuis zijn. Dit klopt toch ook? Het is voor ons allemaal de eerste keer dus ook nieuw. Jij hebt iui met hormonen gehad?
ik hoefde me lh piek niet in de gaten te houden. Al jaren heb ik mijn eisprong de 14e dag. Ook met medicatie veranderde dat niet. De arts vond toen me eitjes nog wat klein en wilde nog een dag wachten. ik heb toen aangegeven dat mijn kans deze maand dan verkeken was. het was me namelijk al eerder gebeurd. En uit jou verhaal begrijp ik dat het bij jullie nog gaat in eigen cyclus zonder medicatie. Dan klopt de werkwijze hoor. ik vond het zelf testen niet zo prettig. ik heb snel aangegeven het liever via echo's te doen die zijn toch wat duidelijker.
Dat heb ik ook gedaan 3 x iui in eigen cyclus in combi met ovu testen . Haalde alleen niks uit helaas
Toch even snel een update Links eitje 18.2mm rechts eitje 16.3mm en 14.6mm En nog 7 kleintjes van 7 tot 11mm Zowiezo 2 doen er mee, maar mischien 3 Baarmoederslijmvlies was 9.8mm dus ook netjes opgebouwd!! Vanavond ovitrelle zetten om 22.00 en vrijdag de insiminatie Nu snel naar mijn werk toe