Wie nog meer IUI april/mei ?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anak2, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @mama-van-marlinda ..gek zeg! Hoop dat ze je in het ziekenhuis kunnen vertellen wat het is!

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Ja ik denk idd een combi van iui en eisprong, want daarna niks meer, gewoon normaal doorzichtig slijm. Maar vanmiddag bel ik voor de zekerheid even in mijn pauze op om het in ieder geval te melden en gewoon voor de gerust in mezelf:)

3. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    das waar ben benieuwd hoe ze morgen zijn . Hoop deze week nog inseminatie

Coco123 vindt dit leuk.
  4. Hebe

Hebe Actief lid

1 apr 2017
    113
    4
    18
    Antwerpen
    Dag allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee en zou hier graag ook meeschrijven.

Wij gaan binnenkort waarschijnlijk ook het iui traject in.

Voorlopig hebben wij nog (normaal) betrekkingen, maar zet ik wel al menopur spuitjes en daarna pregnyl. Mijn eitjes groeien namelijk niet uit zichzelf. Ze weten niet zo goed waarom. Ik heb eigenlijk weinig echte PCOS kenmerken (buiten dan geen eisprong) zeggen de dokters. Ik was twee jaar geleden wel vrij mager (50 kg en ben niet groot) - altijd bezig, hard werken, veel sporten. Inmiddels 10 kg zwaarder en sport ik niet meer - hoewel ik het wel mis, maar de dokters zeggen dat ik beter rustig aan doe, dus dat doe je dan ook he.

Ik ben vrij moeilijk te stimuleren. Ik ben in het verleden niet goed begeleid geweest en ben zo door veel te hoge dosissen (spuitjes, fostimon) zwanger geraakt van een drieling. De kindjes zijn na een zwangerschap van 22 weken geboren. Ze hebben nog een half uurtje geleefd en zijn daarna gestorven, dat was op 8 december vorig jaar. Ze waren prachtig, helemaal af, alleen was het veel te vroeg..

Ik ben daarna nog twee keer geopereerd geweest wegens placentarestjes die waren achtergebleven. Heel veel verdriet dus.

Ik ben eind maart weer opgestart. Cyclus 1 heeft geresulteerd in een cyste en werd toen afgebroken. Ronde 2 en 3 hebben me helaas niet zwanger gemaakt. Ik las dat Star 2017 ook een kindje verloren heeft :( en ook niet steeds zo makkelijk te stimuleren is..

Ik volg en schrijf hier graag een beetje mee. Veel succes en goede moed iedereen!

droomwens79 vindt dit leuk.
  5. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @Hebe wat heftig dat jij ook je kindjes bent verloren! Is er bij jou een reden bekend waarom je al zo vroeg bent bevallen?

Ik ben idd ook moeilijk te stimuleren. Al moet ik zeggen dat het na de zwangerschap beter is geworden gelukkig. Alleen nu moeten we dus echt opletten met de hoeveelheid follikels max 2 ipv 3.

6. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi sorry dat ik weinig reageer. Ben super druk op het moment met poetsen en inpakken. Donderdag vertrekken we voor 5 weken naar indonesia :)

Morgen ga ik testen maar denk dat het negatief is hoor. Ik ben al 1 dag over tijd maar ik denk dat de utrogestan daar de reden van is. Afgelopen vrijdag was de test negatief in iedergeval en Voel me niks anders dus.. als morgen negatief is ga ik stoppen met de Utro

Woensdag hebben mijn man en ik de startgesprek voor de ivf. Zodat we na de vakantie direct kunnen beginnen. De pil zit al in de koffer. Dat vind ik wel gek eigenlijk.. je wil zwanger worden maar daarvoor moet je eerst aan de pil..

Ondanks dat ik nu de ivf in ga wil ik wel hier blijven kletsen hoor

7. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Hebe wat heftig:( om je kindjes te verliezen!! Hoop dat je snel zwanger mag raken! En gezellig meekletsen hier;)

@anak2 Maar je kunt nog zwanger zijn toch, 2 dagen voor nod kan nog negatief zijn..wel lastig dat de utro de menstruatie misschien tegen kan houden..veel plezier 5 weken lang joh voor vakantie..genieten maar! Met frisse moed terug!

8. droomwens79

@Hebe, wat een verhaal:cry: maar schrijf gezellig met ons mee jn het topic:):) je bent van harte welkom bij ons clubje meiden;)

@anak2, alvast een fijne vakantie gewenst meis:thumup: waarom moet je eerst aan de pil dan? Is dat vanwege je vakantie? Succes alvast met het ivf gesprek:thumup:

9. droomwens79

Meiden

Vandaag even gesproken met mck, en het heeft waarschijnlijk met de eisprong/inseminatie te maken. Mocht het nog een keer gebeuren deze week dan moest ik opnieuw melding maken:)

merel123 vindt dit leuk.
  10. droomwens79

>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<<

>>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<<

-----------------------------------------------------------------

:)Inseminatie datum:

Anak2 - 9 juli 2017 ( 2 eitjes )
    Mama-van-M - 21 juli 2017 ( 2/3 eitjes )
    Coco123 - 21 juli 2017 ( 2 eitjes )
    Star2017 - 25 juli 2017 ( 1 eitje )

------------------------------------------------------------------

:rolleyes:Testdatum iui-meiden:rolleyes:

23 juli
    Anak2 - iui ronde 4 met menopur & ovitrelle en ustrogestan

1 augustus
    Merel123 - eerste ronde menopur & ovitrelle. (Zonder iui)

4 augustus
    Mama-van-M - iui ronde 2 met gonal-F 75eh & ovitrelle
    Coco123 - iui ronde 2 met gonal-F 50eh & ovitrelle

8 augustus
    Star2017 - iui ronde 1 met gonal-F & ovitrelle

--------------------------------------------------------------------

Afspraken voor iui ronde:

25 juli
    # Cynmark29 FM

26 juli

# Anak2 intake gesprek IVF

27 juli

# Butterflyzz echo

14 augustus
    # Ellis2014 gesprek met de gyn

------------------------------------------------------------------------------

Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden:thumup:

# Cynmark29
    # Butterflyzz
    # Gilry

----------------------------------------------------------------------------------------
    Pauze ivm zomer stop of vakantie of even een break!!

#Lauren1990
    #Ellis2014

------------------------------------------------------------------------------------------

Zwanger na iui-behandeling:

#4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3

------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij

11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    @anak2 toch nog spannend morgen met testen! Alvast een hele fijne vakantie gewenst!

@mama-van-marlinda fijn dat hun ook dachten aan de eisprong/iui. Weer een geruststelling lijkt mij!

Hier morgen IUI spannend! Ben ook benieuwd hoe het zaad nu is. December is onze laatste x geweest en was toen ineens stukken beter als die maand daarvoor dus daar hoop ik nu ook op!

12. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ah gelukkig dat t niks ernstigs was

13. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    @Hebe jeetje wat een heftig verhaal 3 meisjes .. ik krijg er een brok van in me keel wat vreselijk :cry::( hopelijk heb je het een beetje een plekje kunnen geven.. en op naar een positieve tijd , dat je maar snel weer zwanger mag raken xxx

@anak2 ik hoop voor je dat je toch zwanger bent hoe bizar zou dat zijn ?! alle gesprekken al gehad voor ivf en dan toch.. ik hoop het voor je , fijne vakantie geniet evan!!

@mama-van-marlinda gelukkig dat het komt van de eisprong wat je zelf al dacht :) nu met een gerust gevoel verder ..

@Star2017 spannend , morgen iui ! Hoop voor jullie dat je man weer goede zwemmers heeft :thumup: :thumup:

En hoe is het met de rest van de meiden ??? Knufff

14. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    @Star2017 . Succes morgen met de inseminatie, wachtbankje wordt druk:roflmao::)

Ik ga overmorgen 8 dpo testje doen hopelijk ovitrelle er dan uit;) voel me verder goed alleen wat gevoelige grote tepels haha..rot zwangerschapshormoon:confused:

15. Coco123

Coco123 Actief lid

11 jun 2017
    304
    269
    63
    Oh wat spannend he! Hoelang blijft de ovitrelle gemiddeld in t lichaam eigelijk ?

16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Max 10 dagen dacht Ik?

merel123 vindt dit leuk.
  17. merel123

merel123 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.194
    73
    48
    Ja max 10 dagen met 1 ovitrelle, dus zou bij mij langer kunnen zijn..maar heb 5 dpo getest en toen was hij al duidelijk lichter dan 2 dpo dus denk 8 dpo omo wit ik hoop het maar!!o_O:thumup:

18. droomwens79

Ovitrelle was er vorige keer na 7/8 dagen al uit, vanmorgen eerste test gedaan en streepje is heeeel licht al, dus ik gok weer 7/8 dagen.... zit nu op dag 6

@merel123 gaat ook snel bij jouw, en dan nog wel dubbele dossiso_O

Verder hier enorm misselijk en gevoelige borsten van dat hormoon:rolleyes:

19. droomwens79

@Star2017 meis succes vandaag met de inseminatie :D:D:D en alvast welkom bij de rest op het wachtbankje:):thumup:

20. droomwens79

@cynmark29, meis heeeeeeeeel veel succes bij de FM, hopelijk nu wel eitjes die op moooie grote zijn om richting de inseminatie te gaan, ik duim voor je meis:thumup::thumup::thumup::thumup::thumup::thumup:

Deel Deze Pagina