Hoi hoi welkom bij ons groepje! Geen ervaring met hysteroscopie hier.. Succes op het wachtbankje! Liefs
Voor de iui had ik netjes een cyclus van 28 dagen, maar wist ik wel 2 tot 4 dagen van te voren dat ik ongesteld ging worden ivm roze/bruine spotting/afscheiding. Eerste iui ronde werd ik meteen op dpo 9 ongesteld, mocht het deze rond weer te vrorg zijn dan krijg ik progesteron na de inseminatie.
Hoi lieve meiden, Ik kwam vandaag deze club tegen. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen? Ik probeer straks een stukje terug te lezen zodat ik weet waar jullie allemaal mee bezig zijn. Ik zal mij even kort voorstellen, ik ben xxLinn, 26 jaar oud en sinds mijn 16e samen met mijn vriend. Wij hebben nu 1,5 jaar een kinderwens. In juni hebben er onderzoeken plaatsgevonden en sinds die tijd weten wij dat mijn vriend vermindert vruchtbaar is. Gelukkig is bij mij alles wel goed. Het eerste zaadonderzoek gaf na opwerken een uitslag van 0,5 miljoen zaadcellen. Op basis hiervan zouden wij voor ICSI in aanmerking komen. Maar omdat ze altijd 2 keer een uitslag van een zaadonderzoek willen hebben moesten wij daar nog op wachten. Omdat mijn cyclus regelmatig is, mochten wij deze cyclus gebruiken voor IUI. Op 20 juli heeft deze plaats gevonden. Helaas was de zaadkwaliteit niet verandert, deze keer 0,45 miljoen. Maar toch .... er is maar 1 zaadje nodig .... dus we hebben wel hoop. Ik zit nu op 10 DPO. Ik mag 4 augustus testen. Niet eerder, de eisprong is namelijk uiteindelijk gestimuleerd met Pregnyl omdat hij zo toch nauwkeuriger te bepalen was. Het wordt nu spannend! Ik merk dat ik er weer veel meer mee bezig ben. De signalen van een aankomende ongesteldheid zijn er nog niet. Wel heb ik enorm veel puisten op mijn kin sinds 3 dagen en sinds vandaag ook op mijn borst. Succes voor jullie allemaal, Ons geduld wordt iets langer op de proef gesteld maar hopelijk met snel een positief resultaat
Welkom! Ik had ook vanaf 9 dpo puisten in gezicht en sinds vandaag 11 dpo ook op borsten...had ik bij vorige zw ook..
Welkom linn! Net wat je zegt er hoef er maar 1 te zijn zo denken wij er ook over wie weet heb je geluk! Zo spannend allemaal , wanneer is jullie 2e zaad onderzoek? En na deZe iui (hopelijk niet meer nodig) dan gelijk door voor icsi? Heel veel succes meid
Welkom ook @xxLinn, schrijf gezellig met ons mee. Sluit me aan bij de woorden van coco, er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn. Ik ga je ook bij onze lijst toevoegen #Gezellig Hopelijk helpt iui en is icsi overbodig
>>>>>>>Opweg naar onze droom<<<<<<<<< >>>>>>>> iui meiden onder elkaar<<<<<<<<< ----------------------------------------------------------------- Inseminatie datum: xxLinn - 20 juli 2017 ( 1 eitje ) Mama-van-M - 21 juli 2017 ( 2/3 eitjes ) Coco123 - 21 juli 2017 ( 2 eitjes ) Oj89 - 22 juli 2017 ( 1 eitje ) Star2017 - 25 juli 2017 ( 1 eitje ) Cynmark29 - 28 juli 2017 ( 2 eitjes ) Butterflyzz - 31 juli 2017 ( 2 eitjes ) ------------------------------------------------------------------ Testdatum iui-meiden 1 augustus Merel123 - eerste ronde menopur & ovitrelle. (Zonder iui) 4 augustus Mama-van-M - iui ronde 2 met gonal-F 75eh & ovitrelle Coco123 - iui ronde 2 met gonal-F 50eh & ovitrelle xxLinn - iui ronde 1 met pregnyl 5 augustus Oj89 - iui ronde 3 met puregon & pregnyl 8 augustus Star2017 - iui ronde 1 met gonal-F & ovitrelle 11 augustus Cynmark29 - iui ronde 5 met clomid en pregnyl 14 augustus Butterflyzz - iui ronde 2 met ovitrelle -------------------------------------------------------------------- Afspraken voor iui ronde: 14 augustus # Ellis2014 gesprek met de gyn ------------------------------------------------------------------------------ Nog geen insemenatie-datum bekent bij deze meiden # Gilry ---------------------------------------------------------------------------------------- Pauze ivm zomer stop of vakantie of even een break!! #Lauren1990 #Ellis2014 ------------------------------------------------------------------------------------------ Zwanger na iui-behandeling: #4 juli positief getest NINY iui-D ronde 3 ------------------------------------------------------------------------------------------ Start IVF na iui...... #Anak2 Wil je ook op de lijst, geef dan je gegevens door of zet je zelf erbij
Voel me opdit moment moe, heb een drukke koopzondag achter de rug hahahaha! Maar heb al 3 dagen gerommel in mijn buik, verder ook al 2 dagen last van mijn borsten! En jij? Hoe voel jij je meis? Maar ik ga nu wel de 10 dpo halen, vorige ronde strande ik op 9 dpo in de ochtend.
Snap ik, heb ik ook en de andere ook gehad! Zo een eeste ronde geeft je juist zo enorme boost van en nu gaat het gebeuren. Spannend dus voor jullie, bijna inseminatie dus Hou ons op de hoogte
Het 2e zaadonderzoek was gelijk het zaad voor deze IUI. Normaal gesproken wordt het zaad na onderzoek weggegooid, nu hebben wij het optimaal benut. We moeten deze ronde afwachten, mocht het niet gelukt zijn is er weer overleg met de kliniek over hoe dan verder.
Dankje! Gezellig om mee te kletsen. Ik hoop zo dat het van een zwangerschap is, maar Pregnyl is ook HCG dus het kan ook daarvan komen. Nog even geduld hebben
Ik ben met de ovulatie testen bezig. Aangezien ik iui in natuurlijke cyclus doe en niet precies de dag weer heb ik nog geen datum. Maar wij denken vrijdag 4 augustus. Zodra ik het weet laat ik het jullie weten. Benieuwd naar de volgende rondes bij iedereen
Whaa! Wat een gezellige kletskousen zijn jullie Hsg is anders als hysteroscopie. Hsg heb ik vorig jaar gehad, bah dat deed pijn. Vandaar dat ik op zie tegen hysteroscopie. Dan gaan ze met een camera in de baarmoeder kijken, en als er een poliep zit halen ze deze meteen weg. Zonder verdoving Spannend merel!! Anders morgen/overmorgen eentje van clearblue proberen? Die digitale? Vond ik met ovulatietesten ook duidelijker, maar inderdaad een streep is een streep Mag jij dan gewoon beginnen met stimuleren zonder uitgangsecho?