Hallo, bij fostimon heb ik ook halve dosis mogen nemen dus 37. Dus ik vermoed daarrom nu ook aangezien ik daar goed op gereageerd heb vorige keer. Ik moet op dag tien van het spuiten dus volgende week donderdag 11 mei bloed laten trekken. Tot dan geen echo. Ik weet niet als dat overeenkomt met mijn vorige cyclus. Dat ga ik nog nakijken maar ze zeiden omdat ik vorige keer ook pas goed begon te reageren op dag tien van inspuiting.. Ze hebben alle endometriose kunnen weg halen tijdens de operatie. Afwachten nu als het zou lukken via iui.
Gaat de goede kant op. Hopelijk groeit deze mooi door en maakt hij nog even een groeispurt. Op welke cd zit je ?
Poeh he.. die ovitrelle blijft wel even flink hangen bij mij. Ik heb zere tepels ineens zeg.. Van de menopur had ik helemaal geen last. Alleen maar een beetje moe
@anak2: nee daar had ik 1 eicel.. en misschien nog een wat kleinere maar ik denk dat ze die niet echt mee geteld hebben voor kans te maken. hebben ze er bij jullie liever twee? Daar is bij mij nooit iets over gezegd geweest. Moeten jullie grotere hoeveelheden spuiten? Afwachten hoe ik nu zal reageren op menopur.. altijd spannend.
Bij IUI met hormonen gaan ze meestal voor 2 follikels. Omdat je dan gewoon meer kans hebt. De kans op een tweeling is iets groter maar het kan ook zijn dat er maar 1 bevrucht wordt. Daarbij kan ook nog zijn dat een follikel geen eiblaasje bevat. Ik moest 75 spuiten en nu het er maar 1 is moet ik als deze ronde niet lukt 112,5 spuiten in de volgende cyclus
Ja heeft waarschijnlijk ook te maken met mijn endometriose omdat zo hormoon spuitjes ook daarop wel wat invloed hebben. Ze proberen die endo zo rustig mogelijk te houden want die kan altijd terug keren.. volgende keer eens vragen als ik er aan denk. Dit kan wel belangrijk zijn. Kunnen dokters op voorhand weten als een folikkel leeg is? Nee zeker?
Spannend ! Ik denk dat ik nu 1 dpo zit. Ik denk dat mijn eisprong afgelopen nacht is geweest aan mijn temp te zien
Vandaag getest lijk iets lichts t zien maar denk schijnbedrog haha kom er ook achter dat ik pas 9 dpo ben inplaats van 10 dpo
Ik zie ook niks meid. Wie weet over een paar dagen een mooi streepje. Daar gaan we voor duimen. Hier zijn mn kwaaltjes weg, prettig maar toch ook weer onzeker.
Hey dames, Vanmorgen weer geweest voor fm. 1 van 15 mm en 1 van 13mm.. morgenochtend terug.. zoals t nu uitziet morgen "nacht" 12 uur otrivelle spuiten en maandag inseminatie.. Hoe is t met de rest?
Hallo dames, Hoe is t met iedereen? Gisternacht idd de ovitrelle gespoten en morgen de inseminatie om 11.45 uur... fingers crossed ...
Spannend Ellis. Hier vanmorgen negatief getest dus gestopt met de utro en nu wachten op mn ongesteldheid.