Ik werk op kantoor en kan de hele dag Google'en. Niet echt de afleiding die ik zoek helaas En vandaag is mijn vakantie van 2 weken begonnen.. maar ga wel zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken!
Ik sta in een winkel, dus altijd druk in de weer... ga je nog op vakantie? Wij moeten nog 4 weken en dan heerlijk 1 weekje vakantie
Nee ik ga niet op vakantie dit jaar! Volgend jaar weer, dan hopelijk met een kleine ukkepuk Gaan jullie ergens heen?
Ja de eerste dagen eigenlijk niets gevoeld. De laatste dagen wel af en toe steekjes maar dat heb ik eigenlijk altijd wel in de wachtweken. Nu de moeilijkste week doorkomen tijdens de vakantie haha!
Hie Hier precies t zelfde buiten moet nog geschilderd worden, stucedoor komt na de bouwvak weer. Nog een kamer moet nog steeds af . Zijn dr bijna haha
Herkenbaar, wij hebben dit huis gekocht in dec 2015, hebben al veel gedaan maar gaan telkens als we beide weekje vrij hebben weer vrolijk verder Maar ik zeg altijd tegen mijn man, telkens als je denkt lijst is bijna klaar komt er weer iets anders op de lijst bij hahahaha..
Das waar this nooit af zeg ik altijd , wij gaan t nog even opknappen en dan te koop zetten .. dit is onze voor tuin voorheen lag er vies geel grind in
Goedemorgen meiden, Vanmorgen mijn LH piek . Ik ga zo het UMC bellen . Morgen ga ik dus voor de 2e ronde IUI . En mag dan ook aansluiten op de slachtbank. Fingers crossed deze ronde <3
Hoi meiden zal zo even terug lezen gisteren druk met werk en erg laat thuis. Heb geen clear blue meer kunnen kopen maar gewoon getest met action test..vanavond 14 dpo, @mama-van-marlinda mijn streepjes(super licht, in zonlicht en ingedroogd beter te zien) begonnen op de 9 dpo sochtends (savonds was ik dan 10 dpo)
Oh oeps... wachtbank bedoel ik natuurlijk.. ik typte te snel van enthousiasme maar woordenboek maakte er slachtbank van... foutje