@wondertjeinmaak: pff niet leuk!! Altijd een teleurstelling! Toch vol goede moed volgende ronde in proberen gaan! Ik ben vandaag op dag tien bloed gaan laten nemen. Ik mag nog verder spuiten en dan maandag bloedafname en echo. We moesten het wel zeker zaterdag of zondag gezellig maken. Gek dat ze dit nu zo echt zeiden.. hebben ze bang dat eisprong toch al eens zou kunnen doorzijn tegen maandag? Aangezien maandag dag 14 is.. morgen eens bevragen want ik moet toch medicatie gaan bijhalen van menopur..
En Snoopy? Wat zeiden ze in het ziekenhuis? Hoe is t met de andere dames? Ik heb al de hele dag het idee dat ik ongi moet worden.. zou raar zijn een week na iui..maar toch...raar...
Pff hier geen goed nieuws! Ik sta nu nog in het ziekenhuis. Fm gehad op dag 14 en geen enkele folikkel!! Pff serieuze tegenslag.. dokter was er nog gerust in en ik moet nu dosis verhogen tot 75 en dan vrijdag terug op echo. Ik voel me er helemaal niet blij mee. Wat moet ik hiervan denken??
Balen zeg! Heb je altijd een lange cyclus? Kan best zijn dat de eitjes door een hogere dosis sneller groeien.. Kan me voorstellen dat t een baalmoment is!
Ja mijne eigen cyclus komt soWieso niet goed op gang... had hele lange cyclussen mja vorige keer had ik dezelfde eenheid en dan reageer je er wel op en nu niet meer.. pff en nu geraak ik nog niet aan menopur. Apotheek van wacht komt niet op... ze heeft nu met dokter gebeld en die zegt dat ik vandaag dan niks moet doen... en morgen dan een ganse ampule menopur. Ik heb hier tjans nog een halve staan.. ben aant denken om die toch nog in te spuiten vandaag.
Zul je altijd zien.. ik heb er nog 2.. maar helaas kunnen we nog geen spullen beamen haha.. een halve? Al gemengd? Kun je denk ik beter niet doen...wel...
Ja hier blijft altijd een halve over. Die dosis moet ik dan in de frigo zetten.. ik heb hem toch gespoten. Morgen dan maar starten met 75 en hopelijk schiet het snel in gang daar beneden! Zo frustrerend! Hopelijk komt deze cyclus nog goed..
Hier goed nieuws na een bewogen week. Dinsdag dus gestart met 75 eenheden menopur. Vandaag op echo mogen gaan. Er zitten nu twee folikkels klaar. Eentje van 14mm en eentje van 12mm. Dus terug goede reactie! Joepie! Die van 14 mm zal zeker doorgroeien zegt dokter, die van 12 is ze niet zeker van. Indien het twee folikkels zijn is het aan ons de keuze als we het willen laten door gaan of niet. Daar moet ik eigenlijk niet langer over nadenken. Dokter zei ook van als ik jullie was liet ik het ook doorgaan. Ik ben nog bloed moeten gaan laten trekken en namiddag gaan ze mij bellen. Ze gaan kijken als we nog kunnen wachten tot maandag of als we in het weekend moeten terug komen.. spannend! Het is wel een opluchting ook al zijn we er nog niet natuurlijk!
Mag ik mee kletsen? Ik heb gisteren zojuist mijn eerste iui gehad. We zijn nu 26 maanden aan het proberen met onze 1e kind te krijgen. Ik ben 34 jaar en manlief is 40 jaar. Na 8 maanden bezig met mijn BMI (van BMI 36 naar BMI 33, inmiddels 10kg afgevallen), mag ik eindelijk beginnen op mijn iui traject. Mijn iui intake gesprek was toen op cd6, dus helaas moest nog een maand wachten. Op 3 mei ben ik gestart met inspuiten van Menopur 75ie. Op 11 mei mijn eerste fm maar er waren geen goed follikel gezien maar wel activiteiten. Maar gyn zei dat het nog niet nodig zijn om mijn dosering te verhogen. Op 16 mei 2e fm. Ik had 1 follikel van 16,8mm. Ik moest dat avond nog een keer Menopur spuiten en Pregnyl de volgende avond om 11uur spuiten. Ik had in totaal 14 dagen Menopur gespoten. Gisteren was mijn inseminatie om 11 uur in de ochtend. Nu op het wachtbankje. Als dit keer niet lukt is, volgende poging zal mijn dosering verhoogd naar 112,5ie. Hopelijk dat het niet nodig is. Duimen! Toen begint ik met Menopur was ik vaak moe, misselijk en weer aangekomen.
Whoe hoe ik heb maandag weer de insiminatie eindelijk ... Hopelijk is het niet nodig maar ben blij dat ik dan aan de clomid mag
mijn iui 2 is gecanseld.. Ik had 7 follikels van 20-23 mm en 1 van 16 mm Nu afwachten tot mijn menstruatie komt
Pff dat is ook niet leuk he!! Maar te begrijpen dat het niet door gaat.. En ook met menopur 75? Op hoeveelste dag van je cyclus had je de echo? Toch raar dat je lichaam telkens anders reageert he..
Vandaag de insiminatie gehad . Gelijk voor de volgende ronde hopelijk niet clomid 100mg per dag mee gekregen
Ik duim voor je! Ik moet vanavond op echo..ben benieuwd als er twee fokikkels zijn.. en hopelijk niet meer als twee.
Spannend wat heb jij voor hormonen . Hopelijk krijg ik niet teveel bijwerkingen aankomen mag dan wel weer wel hihi
Ik heb zojuist provera gekregen om alles wat sneller te laten afbreken. Hopelijk nog de echo voor de vakantie